Gå til innhold

Hvorfor stoler ikke mange menn på kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange menn som ikke stoler på kvinner. Spesielt blant de som ikke har det så godt blant den mannlige befolkningen. Hvordan kan det ha seg?

Anonymous poster hash: d4d27...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det selvforsvar? Fordi de forstår at damer ikke bryr seg om dem, enda mindre enn den gamle eliten?

Anonymous poster hash: d4d27...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange menn som ikke stoler på kvinner. Spesielt blant de som ikke har det så godt blant den mannlige befolkningen. Hvordan kan det ha seg?

Anonymous poster hash: d4d27...321

Det kan skyldes et fenomen som kalles erfaring?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er horer Anonymous poster hash: 169c8...fe9

God stemning

Anonymous poster hash: d4d27...321

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skyldes et fenomen som kalles erfaring?

Ja, de færreste av dem har vel så gode erfaringer. Da i motsetning til de bedrestilte mennene.

Anonymous poster hash: d4d27...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker meg at dette er politisk? Ja, de tenker vel ikke noe positivt om dem, fordi de ikke gjør noe positivt for dem, men bare andre.

Endret av EnFyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange menn som ikke stoler på kvinner. Spesielt blant de som ikke har det så godt blant den mannlige befolkningen. Hvordan kan det ha seg?

Anonymous poster hash: d4d27...321

Kan du gi eksempler? Tillit er nå et omfattende begrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gi eksempler? Tillit er nå et omfattende begrep.

Jeg tenkte på at de ville ha de med i beregningen og. Eksempelvis i det personlige liv eller som enfyr sier ovenfor i politikken. I offentlige tiltak osv.

Anonymous poster hash: d4d27...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Phantom

Fordi kvinner er ikke til å stole på. Akkurat som menn ikke er til å stole på.

Mennesker generelt sett er ikke til å stole på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen menn har opplevd tillitsbrudd med en kvinne kanskje?

Det samme gjelder vel motsatt?

Anonymous poster hash: 49ff4...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle deres failures i livet har vært med kvinner. De tror at alle menn skal få en supermodell rett i fanget og når dette ikke skjer er kvinner fæle. Også mener de at siden kvinner er mer omsorgsfulle så skal kvinner fore opp det selvmedlidende egoet de har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi alle deres failures i livet har vært med kvinner. De tror at alle menn skal få en supermodell rett i fanget og når dette ikke skjer er kvinner fæle. Også mener de at siden kvinner er mer omsorgsfulle så skal kvinner fore opp det selvmedlidende egoet de har.

Hehe, nei. Jeg er faktisk ikke så vanvittig opptatt av utseende, men hun må selvsagt tiltrekke meg litt som jeg og gjør det ovenfor henne. Men jeg forventer at hun ikke går bak ryggen på meg med noen andre.

Anonymous poster hash: 2ce17...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fordi livet har erfart meg at det ikke er noen grunn til å stole på kvinner. Det er alltid der avlysninger, utsettelser, ugjenkjennelige versjoner av virkeligheten med mer kommer fra. Integritet er ikke et særlig feminint ord for å si det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi livet har erfart meg at det ikke er noen grunn til å stole på kvinner. Det er alltid der avlysninger, utsettelser, ugjenkjennelige versjoner av virkeligheten med mer kommer fra. Integritet er ikke et særlig feminint ord for å si det slik.

Du beskylder altså halve populasjonen for å mangle integritet, når det er du selv som ikke evner å ta gode valg om hva slags mennesker du skal omgi deg med. Gratulerer.

Anonymous poster hash: a1d8c...baa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker meg at dette er politisk?

This. Når flertallet av både kvinnelige politikere og kvinnelige stemmeberettigede f.eks. er pro kjønnskvotering, blir det naturlig å spørre seg om kanskje "integritet" er å anse som en mangelvare blant norske kvinner. Så følger det: Bør man stole på mennesker som ikke har integritet?

Endret av Iben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du beskylder altså halve populasjonen for å mangle integritet, når det er du selv som ikke evner å ta gode valg om hva slags mennesker du skal omgi deg med. Gratulerer.

Anonymous poster hash: a1d8c...baa

At jeg kunne være så dum! Klart det er min feil at andre ikke evner å være ærlige, oppriktige, ha integritet og ellers oppføre seg som sympatiske mennesker. Pokker, skal be om tilgivelse for deres synder umiddelbart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner kan være usedvanlig sleipe og ganske så gode på å juge/pynte på sannheten, dette kan selvfølgelig menn også være, men kvinner har en sånn egen greie, vi er mer slu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kunne være så dum! Klart det er min feil at andre ikke evner å være ærlige, oppriktige, ha integritet og ellers oppføre seg som sympatiske mennesker. Pokker, skal be om tilgivelse for deres synder umiddelbart!

Det kalles å være menneske. De fleste kvinner er slik. De fleste mennene du omgir deg med er like uperfekte, men de har ikke gjort deg noe personlig, og dermed ser du mellom fingrene med det. Men det er litt typisk for mennesker med lav selvfølelse å ha urealistiske/litt forvridde forventninger til omgivelsene, som et skjold mot motgang i relasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...