Gå til innhold

Men med sminke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at vi lever i 2014, men er det virkelig MEG som er rar, og blir sett stygt på, når jeg ikke forstår at menn står foran speilet og tar på seg eyeliner?! Er det slik at de fleste menn gjør dette idag, er det noe jeg ikke har fått med meg?

For meg, er det er helt surrealistisk at menn bruker samme sminke som meg. Altså, menn! Dere er MENN. Hva i all verden har dere med sminke å gjøre?

Det er kjempefint at dere tør å være dere selv, men beklager, jeg trenger et skikkelig mannfolk. Og nei, et skikkelig mannfolk låner IKKE mascaraen min.

Verden står ikke til påske!



Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste menn?

Ja, jeg lurer på om dette her er vanlig idag?

Jeg har nok bodd under en stein de siste 10 årene.. Likte meg bedre under steinen, der var det i det minste forskjell på menn og kvinner.

Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at vi lever i 2014, men er det virkelig MEG som er rar, og blir sett stygt på, når jeg ikke forstår at menn står foran speilet og tar på seg eyeliner?! Er det slik at de fleste menn gjør dette idag, er det noe jeg ikke har fått med meg?

For meg, er det er helt surrealistisk at menn bruker samme sminke som meg. Altså, menn! Dere er MENN. Hva i all verden har dere med sminke å gjøre?

Det er kjempefint at dere tør å være dere selv, men beklager, jeg trenger et skikkelig mannfolk. Og nei, et skikkelig mannfolk låner IKKE mascaraen min.

Verden står ikke til påske!

Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a

Ja, det er skikkelig ille at ikke alle, inkl transer, homser, cis-menn, kvinner whatever ikke har som mål å please deg. Buhu, lizm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkelig ille at ikke alle, inkl transer, homser, cis-menn, kvinner whatever ikke har som mål å please deg. Buhu, lizm.

What??! Er du helt ute?

Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What??! Er du helt ute? Anonymous poster hash: 0fc9f...f9a

Han sikter sannsynligvis til det du skriver om at du må ha hva du definerer som et skikkelig mannfolk. Hvorfor skal disse mennene innrette seg etter dine preferanser?

Og nei, det er ikke spesielt vanlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent teknisk sett synes jeg ikke det er noe verre at en mann bruker sminke som at en kvinne gjør det. Folk får gjøre som de vil, og om man synes at man tar seg bedre ut med sminke, så er det vel bare å kjøre på, uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, samma for meg :) Om mannlighet defineres ut fra eyeliner vs ikke eyeliner så er det noen store hull i den definisjonen ass:P



Anonymous poster hash: 5c65a...5fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket kjønn man er, blir ikke definert ut fra hva man velger å ha i ansiktet.

Så er det noen menn som ikke er noe for deg TS. Greit det, så styr unna disse mennene du ikke finner attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...