Gå til innhold

Vanlig med overvektige kvinner og spreke menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Interessnat video. Har oftere sett mannen i forholdet være i mye bedre form enn dama si. Hvorfor er det sånn og hvorfor blir menn regna for å være overfladiske? :klo:



Anonymous poster hash: ee700...48b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg orket ikke se den ferdig engang.. Jeg blir kvalm av slike som han på filmen!!

Han sier at disse jentene er rett og slett feite og syns det er sååå rart at de er sammen med mer attraktive menn..

For det første: Flere av jentene jeg så her så helt normale ut!!

Og hu ene som hadde litt ekstra gikk med mann og barnevogn(!) så det er nærliggende å tro at hun har født for ikke så lenge siden. Ikke alle kommer seg i toppform igjen etter en fødsel like fort!

For det andre: Hva så om jenta er størst i et forhold? Er dette noe man MÅ påpeke? Burde alle finne partnere på "sitt eget nivå"? TULL! Det finnes ikke noe som heter nivåer!!

Kan ikke folk få lov til å finne kjærlighet på tvers av kroppstype, hudfarge, samfunnsklasse, intelligensnivå osv uten at folk på død og liv skal påpeke det?

Men jeg har skjønt at de pene og suksessfulle skal opp og frem og de som er anderleses og "unormale" burde helst bare krype tilbake i hula si og ikke plage noen..

Sorry for agressivt og kanskje litt usammenhengende post. Jeg har bare fått dagens skjønnhetsideal og utseendefokus så langt opp i halsen at det snart renner ut av nesa på meg...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er forskjell på kroppsfasong, så kan jo folk være på kompatible som par likevel. Eller er det slik at man må være lik for å kunne fungere sammen? Tviler sterkt.

Dessuten er dagens kvinneideal dvs "12-års-guttunge-kropp" unaturlig, de fleste damer har naturlig mer former enn det.

At mannen er i bedre fysisk form enn damen, kan jo ha sammenheng med at mannen prioriterer vekk hjem/famile i forhold til trening, mens det er motsatt med damene. I steinalderen så var jo mannen på jakt, mens damen satt og passet hulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullevideo. Han som har laget den er mye mer kritiske til kvinner enn til menn. Han må ha slitt veldig for å finne eksempler, siden han bruker noen klipp flere ganger. Og ikke alle de mennene var veltrente, et par av dem var lubne. Mens kvinnene var normale, ingen av dem var kraftig overvektige.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der var bare et tulleklipp, men i de tilfellene jeg vet om at mannen er sprekere enn dama, så er det fordi hun er hjemme med barna mens han: spiller fotball, trener til birken, henger på treningssenteret og gjerne pøser på med en del jakt og fisketurer.

Kort og godt så er det mange som legger på seg fordi de støtter mannen sin og går glipp av en del aktivitet selv.

Endret av absinthia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Flott sagt!

Takk! Jeg er dørgende lei av vekt/utseende/mellomrom-mellom-låra/BMI-22-er jeg feit?/kan-jeg-spise-havregrøt-eller-er-det-for-mange-kalorier.

Det er så trist at unge mennesker (særlig jenter) vokser opp i dag med et slik press om at kropp skal være slik og sånn. Jeg så et foto hvor Beyonce hadde photoshoppet seg til såkalt thigh gap.

For å svare TS. Ja, det er vanlig med at mennesker med forskjellige kroppsfasonger finner hverandre.

Og jeg synes ikke videoen var spesielt interessnat. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) er veldig slank mens sambo har litt fett på magen, men jeg er ikke bedre i form enn han likevel. Om vi trener sammen holder jeg på å dø fordi han har så god kondis. Såå man trenger ikke være dårlig i form selv om man har litt fett på kroppen!

Anonymous poster hash: 4accf...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg er dørgende lei av vekt/utseende/mellomrom-mellom-låra/BMI-22-er jeg feit?/kan-jeg-spise-havregrøt-eller-er-det-for-mange-kalorier.

Det er så trist at unge mennesker (særlig jenter) vokser opp i dag med et slik press om at kropp skal være slik og sånn. Jeg så et foto hvor Beyonce hadde photoshoppet seg til såkalt thigh gap.

For å svare TS. Ja, det er vanlig med at mennesker med forskjellige kroppsfasonger finner hverandre.

Og jeg synes ikke videoen var spesielt interessnat. ;)

:fnise:

Anonymous poster hash: 6e7ed...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det handler om at damer generelt sett er mye mer standhaftige med kravene sine. Mens karene fortere senker dem. Enden blir jo det at det blir flere alenemødre, siden de ikke er villige til å senke kravene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med EnFyr. Jeg snakker ikke om egne seksuelle preferanser, men det er et faktum at de fleste menn vil ha slanke damer som er fit. Dvs ikke Størmer Steira, ikke Marit Bjørgen, ikke sånne ekstreme greier, men BMI under 22. Noen som kan jogge, gå i fjellet, sykle i terrenget, klatre litt, og ser bra ut.

Sånne damer fins så sjelden, og de som fins, har fått sånne griller i huet at de skal på seierspallen, bli beundret, få oppmerksomhet, oppmerksomhet, oppmerksomhet.

Å være fit og sexy er en bivirkning av å trene. Gutter trener mer, fordi gutter har det gøy når de trener, vi gjør kule ting, vi tør å ha det moro, det er lek. Dere jenter er stort sett puddinger, både i huet og i valg av aktivitetsform. Derfor blir mange så feite at dere bare er attraktive som en fetish-nisje, eller som restsalg når gutten er for tafatt, og finner ut at sexen er ok og personligheten er fin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi mennesker finner ut at de elsker hverandre. :) Vakkert!

Det må være deilig å være så jævlig naiv og blåst. Men det er sikkert også derfor kvinner ikke sier nei til eldre, rike menn. Kjærlighet, ikke sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull! Ikke en eneste av de mennene i videoen rangerte høyere enn dama de gikk sammen med! Tror denne fyren må skaffe seg briller, eller kanskje enda bedre: få seg terapitimer!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har vel observert det samme her hjemme på bjerget og,,,

Tydeligvis ikke lett for endel menn å se tegninga før det er forsent,,

Har venner som så jenta si langsomt forandres,,,,,

fra en snerten brud, til en lubben sofagris 10-15 år senere.

Og giftet de seg med nesten samme alder, så sitter han der knapt 40 år gammel,

i et utilfredstillende ekteskap, med en kvinne han ikke føler noen seksuell tiltrekning til.

Det er virkeligheten for mange menn i dagens samfunn.

Ikke rart det blir mange skilsmisser, og mange enslige mødre som aldri gifter seg igjen.

En mye eldre bror av en venn, prentet følgende inn i hodet mitt en gang i ungdommen:

Det gjelder å være føre var,,,

Se på moren,, tynne håndledd ++,, smart og intelligent med sunne preferanser som sitter dypt,,,,

og er hun 10 -20 år yngre i tillegg, så er du noenlunde sikret til langt inn i alderdommen.

Noe jeg fulgte gjennom hele livet,,, smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange har vel observert det samme her hjemme på bjerget og,,,

Tydeligvis ikke lett for endel menn å se tegninga før det er forsent,,

Har venner som så jenta si langsomt forandres,,,,,

fra en snerten brud, til en lubben sofagris 10-15 år senere.

Og giftet de seg med nesten samme alder, så sitter han der knapt 40 år gammel,

i et utilfredstillende ekteskap, med en kvinne han ikke føler noen seksuell tiltrekning til.

Det er virkeligheten for mange menn i dagens samfunn.

Ikke rart det blir mange skilsmisser, og mange enslige mødre som aldri gifter seg igjen.

En mye eldre bror av en venn, prentet følgende inn i hodet mitt en gang i ungdommen:

Det gjelder å være føre var,,,

Se på moren,, tynne håndledd ++,, smart og intelligent med sunne preferanser som sitter dypt,,,,

og er hun 10 -20 år yngre i tillegg, så er du noenlunde sikret til langt inn i alderdommen.

Noe jeg fulgte gjennom hele livet,,, smil

:grine: Uæææææ :grine: Folk ser ikke pene nok ut for meg. Snufs, snufs. Uææææ :grine: Hvem bryr seg?

Endret av EnFyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ikke uthevet for å rette på en skrivefeil, men ordet i seg selv ble veldig morsomt. Takk for latteren :laugh:

Anonymous poster hash: d5cd4...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Enig med EnFyr. Jeg snakker ikke om egne seksuelle preferanser, men det er et faktum at de fleste menn vil ha slanke damer som er fit. Dvs ikke Størmer Steira, ikke Marit Bjørgen, ikke sånne ekstreme greier, men BMI under 22. Noen som kan jogge, gå i fjellet, sykle i terrenget, klatre litt, og ser bra ut.

Så om man har en bmi over 22 så kan man ikke jogge,gå i fjellet,sykle i terreng eller se bra ut?? Litt satt på spissen. Innlegget ditt er vel noe av det teiteste jeg har lest hele dagen :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessnat video. Har oftere sett mannen i forholdet være i mye bedre form enn dama si. Hvorfor er det sånn og hvorfor blir menn regna for å være overfladiske? :klo:

Anonymous poster hash: ee700...48b

Har egentlig ikke tenkt over det før, men når du sier det. Det er ihvertfall sjelden man ser en utrent, overvektig mann med en sprek dame. Veldig ofte ser man det motsatte.

Jeg tror at mange kvinner etter graviditet får litt mindre fokus på egen kropp fordi man får litt andre perspektiv og samtidig blir satt litt tilbake etter fødselsen noe som kan gjøre det vanskeligere å ta opp igjen fysisk aktivitet. Menn har ikke den samme terskelen.

Anonymous poster hash: dc12a...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...