Gå til innhold

OL i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hvorfor vil du ikke heller bruke pengene som går med på OL, til andre formål?

De blir jo ikke brukt til noe annet uansett. De står jo bare på sparebørsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde OL havnet i Tromsø hadde jeg vært for det.

At det skal arrangeres i Oslo, hvor de sansynligvis må bruke uhorvelige summer på å LAGE SNØ,

er helt ubegripelig for meg!
For min del kunne de gjerne hatt OL lenger nord enn Tromsø også.
De er avhengige av arbeidsplasser og turistnæring, og man kunne vist noe helt unikt,

som verden ikke har sett maken til i vinter OL sammenheng!



Anonymous poster hash: 023a6...0cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som er uenige med meg, men jeg syns definitivt Oslo skal søke om OL.

Det er et ansvar vi må ta som en ledende vintersportsnasjon og verdens rikeste land. Det er mange andre land som søker om OL, som har langt mindre penger enn oss. Dessuten vil et norsk OL heller ikke blir så dyrt som mange andre, da vi har flere av anleggene klare allerede.

De som sier nei til OL er sikkert de samme som roper og heier når OL går på skjermen. Det er hyklersk og arrogant!

Hvis vi ikke kan ta det ansvaret hvert 20. eller 30. år, så kan vi likegodt trekke troppene våre fra alle fremtidige Olympiske Leker. Det blir som å være med på et idrettslag uten å gjøre dugnad. Det er flaut at vi presser det ansvaret over på andre nasjoner som har langt mindre å rutte med.

Endret av gutt_86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...