Gå til innhold

Slutt å kall fosteret for spire!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spire syns jeg bare er en søt metafor. Det som derimot gir meg neller er de som sier VI er gravidE. :bond:

Nei, DU er gravid, men DERE venter barn.

puh. Godt å få det ut.

hehe dette har jeg irritert meg mer over enn spire kommentarer !

prins/prinsesse er jo enkelt fordi ungen er det fineste du har og prins/prinsesser er fra eventyrene veldig pene, fine og alt mulig bra. Jeg tror ikke mange kaller fosteret spire hvis de ikke liker ordet, men alle i vennegjengen har kalt sin for spire?

Og å ha alle ting klart innen 3.trimesteret er jo bare et pluss vel? Jeg måtte grunnet diverse vente til etter fødsel med å ordne mye og det hadde vært mye lettere å hatt alt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal man kalle ungen før man vet kjønnet og før det faktisk har blitt til en baby?

Reken?

Klumpen?

Larven?

Kom med gode tips.



Anonymous poster hash: f1350...6fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Nå kan du glede deg småen. Du er rapportert

Anonymous poster hash: 00f53...484

For hva da?

Glede meg til hva da foresten? Jeg var i Paris en uke nå. Kom tilbake i dag, og ingenting hadde skjedd med meg her på kvinneguiden. Ikke en gang et advarselspoeng. Så hva er det du advarer sånn mot? :)

Endret av FuturePrimitive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hva da?

Glede meg til hva da foresten? Jeg var i Paris en uke nå. Kom tilbake i dag, og ingenting hadde skjedd med meg her på kvinneguiden. Ikke en gang et advarselspoeng. Så hva er det du advarer sånn mot? :)

jeg kom hit bare for å se på hva du skrev, FuturePrimitive

post-75243-0-29564600-1412111446_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man kalle ungen før man vet kjønnet og før det faktisk har blitt til en baby?

Reken?

Klumpen?

Larven?

Kom med gode tips.

Anonymous poster hash: f1350...6fb

reke syns jeg er mer passende da :P

De få i min venne gjeng som har fått barn har vel egentlig for det meste kommet opp med egne kallenavn. alt fra apekatten min til piraten. jeg var så uoriginal og referere til hn som "ungen". jeg syns egentlig det høres fælt ut når jeg hører andre si det, men det var det som kom naturlig for meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK.

Mammablogger med barnerom; på døren står det "her bor en prins..." også har hun rammet inn de to positive graviditetstestene :fnise:

JEG BLIR GAL. Ro ned egga!!!!! (bokstavelig talt :fnise: )

Signerer!

Verste er helt klart de som kaller barna sine for prins og prinsesse :roll: spire er ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...