Gå til innhold

Redd for å svare enkelte brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Du skrev litt ironisk nå, ikke sant? For du vet at AB ikke er en enkelt bruker? Bare sånn så du ikke tror det er en bruker som forfølger deg overalt hvor du skriver og står :)

Helt riktig, Evans!

Var skrevet som et lite sleivspark til enkelte som bruker AB-funksjonen til å ikke bidre med noe givende til diskusjonen i seg selv, men heller som en mulighet til å spy ut eder og galle. Har opplevd at en AB'er var på heksejakt etter meg i et par ulike fora. Ut ifra skrivestilen til vedkommende var det åpenbart at det handlet om en og samme person. Og siden jeg er like lettantennelig som Hindenburg-Zeppelin'en, klarte jeg jo selvsagt ikke å la være å svare tilbake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke redd for å svare noen generelt egentlig, men noen ganger kvier jeg meg litt for å opprette en tråd da jeg vet at det er en del frekke "AnonymBruker"-folk her inne som ikke svarer på det du ber om, men heller kritiserer deg for det som mulig kan kritiseres. Sånn sett er Kvinneguiden ikke noe orakel akkurat :/

Edit: Mener det samme som han rett over meg her altså, haha. Folk som bruker AB-funksjonen til å ikke bidra med noe givende, men bare spy ut negativitet og være tastatur-tøff.

Endret av pluttipott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være feminist blir ikke spesielt godt mottatt her på KG... Det er trist, synes jeg.



Anonymous poster hash: 38c98...092
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være feminist blir ikke spesielt godt mottatt her på KG... Det er trist, synes jeg.

Anonymous poster hash: 38c98...092

Et slikt nettforum skal vel være politisk nøytralt hvor folk får bruke sin ytringsfrihet, så det er litt trist, ja.

Anonymous poster hash: 4bd97...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev litt ironisk nå, ikke sant? For du vet at AB ikke er en enkelt bruker? Bare sånn så du ikke tror det er en bruker som forfølger deg overalt hvor du skriver og står :)

Haha :laugh: Der fikk jeg et mentalt bilde av en stakkars paranoid bruker som sitter å skjelver foran dataskjermen. "Der er han igjen! Han er overalt! Uæææ SLUTT Å FORFØLG MEG!!!" :bond:

:biggrin:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men er noen jeg ikke gidder svare da jeg vet de bare kommer med hersketeknikker, tillegger meg meninger jeg ikke har eller tyr til personangrep.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :laugh: Der fikk jeg et mentalt bilde av en stakkars paranoid bruker som sitter å skjelver foran dataskjermen. "Der er han igjen! Han er overalt! Uæææ SLUTT Å FORFØLG MEG!!!" :bond:

:biggrin:

:bond::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :laugh: Der fikk jeg et mentalt bilde av en stakkars paranoid bruker som sitter å skjelver foran dataskjermen. "Der er han igjen! Han er overalt! Uæææ SLUTT Å FORFØLG MEG!!!" :bond:

:biggrin:

Det verste er at det nesten kan oppleves litt slik iblant, da det virker som det er ekstremt mange AnonymBruker-e her inne som er litt hekseforfølgere slik Lafemmemauvaise beskriver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunnskap, visdom og intelligens er forskjellige ting selv om man ofte kan finne en sammenheng mellom de tre. Poenget er at en person kan leve isolert i jungelen hele sitt liv uten tilgang på skole, bøker, internett osv og være lynende intelligent - men likevle ikke ha peiling hva du prater om når man diskuterer et tema. Man kan også besitte masse kunnskap men likevel ikke ha evnen til å se dette i sammenheng og forstå den kunnskapen man besitter på en god måte.

Diskusjoner er kjempegod trening for de små grå. Man må konsentrere seg, man må finslipe sine argumenter, man må tenke, behandle den informasjon man har fått, og noen ganger også endre sitt syn når man opplever at man kommer til kort og ens syn rett og slett blir motbevist. Det blir som å spille fotball mot gutta som var eldre og flinkere. Bare fordi de gruste deg i begynnelsen måtte man jo fortsette, det var jo det man ble flink av - ikke av å spille mot de som var langt dårligere. Slik er det med diskusjoner også.

Det endel synder imot (slik jeg ser det) er å gå beinhardt ut når du ikke besitter kunnskap om emnet, og muligens også ikke har tenkt gjennom argumentene og påstandene du serverer. Da må du forvente å bli avkledd retorisk sett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være feminist blir ikke spesielt godt mottatt her på KG... Det er trist, synes jeg.

Anonymous poster hash: 38c98...092

Når feminisme blir en trosretning av religiøs karakter og målet synes å være at alle kvinner skal oppføre sep gå en spefisik måte, alle valg utenfor dette blir angrepet med nebb og klør samt man inntar en holdning om at kvinners liv er viktigere enn menns vil endel reagere. De fleste ismer er farlige når de kollektiviserer på den måten. Likestilling vil tilsi at man ikke mener et kjønn er bedre enn det andre.

Du skrev litt ironisk nå, ikke sant? For du vet at AB ikke er en enkelt bruker? Bare sånn så du ikke tror det er en bruker som forfølger deg overalt hvor du skriver og står :)

Du vet at man kan lese på tråder hvem som skriver selv om de poster som AB? Og du vet vel at man endel ganger kan gjenkjenne argumenter, gramatikk, setningsoppbygning etc?

Anonymous poster hash: 6c534...f79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når feminisme blir en trosretning av religiøs karakter og målet synes å være at alle kvinner skal oppføre sep gå en spefisik måte, alle valg utenfor dette blir angrepet med nebb og klør samt man inntar en holdning om at kvinners liv er viktigere enn menns vil endel reagere. De fleste ismer er farlige når de kollektiviserer på den måten. Likestilling vil tilsi at man ikke mener et kjønn er bedre enn det andre.

Du vet at man kan lese på tråder hvem som skriver selv om de poster som AB? Og du vet vel at man endel ganger kan gjenkjenne argumenter, gramatikk, setningsoppbygning etc?

Anonymous poster hash: 6c534...f79

Jeg skal ikke spore av og ta denne debatten med deg. Men det er så alt for ofte jeg ser slike kunnskapsløse ytringer her på KG. Igjen, trist.

Og jada til du som skrev litt ovenfor her. Alle skal ha lov til å komme med sine meninger og være uenige. Også feminister, uten å bli kalt bitterfitter og mannehatere.

Anonymous poster hash: 38c98...092

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et slikt nettforum skal vel være politisk nøytralt hvor folk får bruke sin ytringsfrihet, så det er litt trist, ja.

Anonymous poster hash: 4bd97...381

At folk får bruke ( og bruker) sin ytringsfrihet er det vel ikke tvil om her på forumet. Om det blir godt motatt er et helt annet spørsmål, og handler ikke om ytringsfrihet i det hele tatt. Ønsker man kun å bli pattet på ryggen av meningsfeller får man gå på klubbmøte i den lokale feminist/rasiste/facist/misogynist/PUA - klubben sin og synge kumbayahh med likesinnede.

Så nei, at folk blir motsagt er ikke trist, det er sånn det skal være på et åpent diskusjonsforum!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for å diskutere med Genesis, siden jeg umulig kan vinne diskusjonen, for jeg går tom for arrgumenter. :fnise: Dessuten er jeg litt enig noen ganger.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke spore av og ta denne debatten med deg. Men det er så alt for ofte jeg ser slike kunnskapsløse ytringer her på KG. Igjen, trist.

Og jada til du som skrev litt ovenfor her. Alle skal ha lov til å komme med sine meninger og være uenige. Også feminister, uten å bli kalt bitterfitter og mannehatere.

Anonymous poster hash: 38c98...092

Tror du bør lære deg å uttrykke deg mer sammenhengende slik at det faktisk er mulig å forstå hva du mener uten å bruke tolkning. Om du sikter til at man ikke kan lese brukernavnene til de fleste som deltar i en tråd under siste innlegg er det vel du som er kunnskapsløs. Det er ikke sjeldent at man kan se brukere med 0 innlegg som har frekventert forumet i årevis stå som ensom leser (med null skjulte brukere) og innlegg popper frem. Da er det ikke så vanskelig å legge sammen 1+1 - eller er du uenig?

Det finnes feminister, nazister, kommunister, sosialister og andre tilhengere av ismer. Likheten er at de alle mener sitt syn er bedre enn alle andres. Man kan ikke være tilhenger av likestilling OG være feminist. På samme måte som en mannsjåvinist heller ikke kan være tilhenger av likestilling.

Nå er det selvsagt folk som har sin egen fortolkning av ting og tror likestilling = feminisme. Disse føler seg jo selvsagt støtt - men da spør det om de vet hva de faktisk hevder å støtte. Andelen kvinner som hevder å være feminister er da også på vei ned tilsynelatende.

Anonymous poster hash: 6c534...f79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest. Fordi jeg vet at jeg kommer til å bli så frustrert når det eventuelle svaret ikke begrunnes, bare består av maks tre ord.

Anonymous poster hash: 2158d...0c1

Haha, så sant så sant.

Er egentlig ingen brukere jeg er redd for å svare. Er noen ganger jeg ikke gidder, rett og slett fordi det blir for dumt, og den personen ofte kan ha vansker med å forstå noe som helst.

Jeg svarer som oftest alltid brukere, men sjeldent at jeg gidder å svare AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker oftest AB-funksjonen for å få fred.

Jeg er ikke redd for å svare noen, men ignorerer enkelte brukere.

Jeg har opplevd å få tilsendt PM av noen, fordi jeg ikke var rask nok å svare på enkelte innlegg. Man har tross alt ett liv ved siden av KG.

Men stortsett morer jeg meg av enkeltes ytringer:)

Anonymous poster hash: e9c31...04a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Evans

Helt riktig, Evans!

Var skrevet som et lite sleivspark til enkelte som bruker AB-funksjonen til å ikke bidre med noe givende til diskusjonen i seg selv, men heller som en mulighet til å spy ut eder og galle. Har opplevd at en AB'er var på heksejakt etter meg i et par ulike fora. Ut ifra skrivestilen til vedkommende var det åpenbart at det handlet om en og samme person. Og siden jeg er like lettantennelig som Hindenburg-Zeppelin'en, klarte jeg jo selvsagt ikke å la være å svare tilbake :fnise:

Enda godt at du ikke tok alle for å være en og samme bruker ;)

Rapporter hvis det blir formye forfølgning og du syns det er fælt. Moderatorne kan se hvem AB'en er, så i Moderatornes øyne er vi alle like, eller noe i den duren der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Du vet at man kan lese på tråder hvem som skriver selv om de poster som AB? Og du vet vel at man endel ganger kan gjenkjenne argumenter, gramatikk, setningsoppbygning etc?

Anonymous poster hash: 6c534...f79

Ja, jeg har hørt det flere si det, men aldri gjort det selv. Nå er ikke jeg SÅ opptatt av hvordan folk skriver, eller husker det heller ikke så godt at jeg kunne klart å gjennkjent det når de var under AB. Men vet at det folk som klarer det helt fint. Hvis det er en AB som forfølger deg, og skal kverrulere hele tiden, lærer man seg kanskje fortere hvilken skrivemåte denne ABen har og klarer å se at det er samme bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Er ikke redd for å svare noen generelt egentlig, men noen ganger kvier jeg meg litt for å opprette en tråd da jeg vet at det er en del frekke "AnonymBruker"-folk her inne som ikke svarer på det du ber om, men heller kritiserer deg for det som mulig kan kritiseres. Sånn sett er Kvinneguiden ikke noe orakel akkurat :/

Edit: Mener det samme som han rett over meg her altså, haha. Folk som bruker AB-funksjonen til å ikke bidra med noe givende, men bare spy ut negativitet og være tastatur-tøff.

Tastatur-tøff! For et herlig ord - småfrekk som jeg er kommer jeg til å stjele det og bruke det heretter. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Enda godt at du ikke tok alle for å være en og samme bruker ;)

Rapporter hvis det blir formye forfølgning og du syns det er fælt. Moderatorne kan se hvem AB'en er, så i Moderatornes øyne er vi alle like, eller noe i den duren der ;)

Thihi, er klar over at AnonymBruker er mange. Og jeg har selv vært en noen ganger, f.eks. i "Samlivsforumet" og "Kropp og helse".

Takk for tipset om rapportering. Har også forstått at jeg ikke skal la meg forlede til paranoia pga. av noen anonyme tullebukker. I min stormannsgalskap tenker jeg bare at jeg er så ufattelig über-smart at vedkommende ikke kan finne noe annet å ta meg på enn min person. :fnise:

(Dette fungerer helt til jeg tenker på følgende: Arguing on the net is like participating in the Paralympics. Even if you win, you are still a retard (huff, det var stygt sagt av meg) )

Ha en fin dag, Evans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...