Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wendel

Har sett livingdoll, idawulff, fotballfrue, camillapihl, tcmn, sophieelise, kristinaandersen og styledevil.

Av disse var det to stk jeg ikke måtte snu meg tre ganger for å se om jeg så riktig...

Anonymous poster hash: ae5ee...896

Hvem var de to? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Erica Kvam (l0ve) og hun var veldig lik seg selv, søt og pen. Har også sett Anna Edwin (annais) og hun var minst like pen og hadde like hvite tenner i virkeligheten, bare at hun så litt barbie ut...



Anonymous poster hash: bb07e...f75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Kristina Andersen og Annais. Begge er like seg selv, men syns KA er penere på bilder, mer "normal" i virkeligheten, men veldig søt da :)



Anonymous poster hash: 9e8b8...79d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem var de to? ;)

Camillapihl og styledevil.. Til dels idawulff.

Anonymous poster hash: ae5ee...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett Ida Wulff, Tcmn og Linnea.

Ida Wullff syntes jeg faktisk var penere i virkeligheten... og hun så ut som en helt alminnelig jente.

Tcmn var mye mindre enn forventa, men hun har jo sagt flere ganger på bloggen at hun er liten.

Første gang jeg så Linnea var hun fryktelig tynn. Da jeg så henne noen måneder senere så var hun mer normalvektig. Uansett, hun ser akkurat ut som på bildene.

Og når det kommer til kritiske kommentarer om at bloggerne gjør seg uerkjennelig på bildene de legger ut, så skjønner jeg bloggerne godt jeg. På fb legger jeg ut kun fine bilder av meg selv, for jeg vet at 80% av de jeg har på fb kommer jeg aldri til å se igjen, så hvorfor ikke la de ha et godt bilde av hvordan jeg ser ut for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat toppblogger for tiden. Men var populær for noen år tilbake. Kristine Fargerik brukte å redigere seg latterlig mye. Hun er type L-XL i virkeligheten, men på bildene var hun M. Så hun på Døgnvill for noen år siden fikk jeg sjokk når jeg så henne i virkeligheten.

Grunnen til at jeg så at hun redigerte seg først var de skjeve veggene i bakgrunn.

Har også sett Julia Nyland. Huden hennes var ganske så uren i forhold til bildene på bloggen.

Anonymous poster hash: e4d1d...f3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Andrea Badendyck, hun så egentlig ganske lik ut som hun gjør på bloggen, kanskje litt mindre ren hud. Også sett Erica Kvam, hun så ganske forferdelig ut egentlig, med bleik hud, kviser og ingen sminke, som et spøkelse egentlig.

Skulle gjerne også sett hvordan livingdoll ser ut i virkeligheten



Anonymous poster hash: d4301...31f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna Rasmussen er like søt og sjarmerende i virkeligheten som på tv og bloggen sin :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett Ida Wulf. Er en 4-5 år siden, og hun så da lik ut som på bloggen. Men de siste par årene har hun jo falt litt etter for resten av topp-bloggpresset, med øyevippextension, løshår osv..så bildene juger nok litt mer nå enn det gjorde før.

Også har jeg sett OsloinChanel. Hun var faktisk penere i virkeligheten. Er ca 1 år siden, nå synes jeg hun har forandret seg på bloggen iverfall...ser så innmari bel og avmagret ut. Hun var lavere enn det jeg hadde sett for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla Pihl - Om ikke penere i virkeligheten!

Nette Nestea - Mye mer anonym enn forventet. Gikk veldig normalt kledd og håret i en hestehale. Veldig annerledes stil enn liksom-dagensantrekk hun har på bloggen. Mye er nok staget.

Ulrikke Lund - Så helt lik ut.

Hippie hippie milkshake - Så mye eldre ut!

Maria Skappel - Sykt mye høyere og større enn forventet. Veldig vakker da, men mye mer anonym enn på bloggen. Sykt fint, naturlig hår.

Fotballfrue - Jobbet med henne før hun ble blogger og trodde ikke på det da jeg så bilder av henne et par år senere. Hun ser fullstendig annerledes ut. MEN, om man ser den filmen som er lagt ut i dag så ser hun litt lik ut faktisk.

Tone Damli - Ikke like SLÅENDE vakker, men det er mer fordi hun gjør mye rart med ansiktet npr hun prater og ler, men hun er absolutt pen. Veldig søt og morsom personlighet virket det som. Hun satt med Hedda Skog aka Fashioncherry, og hun ser helt lik ut som på bloggen.



Anonymous poster hash: fb942...17c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Julia Nyland i Bergen her for noen uker siden. Hun var mye rundere, og mer uren hud enn på bilder



Anonymous poster hash: ff1f7...35a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...