Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var kanskje ikke NRK kjendis, men han var kjent i mange kretser, ikke bare i Bergen, men også i Oslo..

Anonymous poster hash: 62b68...173

Han ble vell kjent for alvor etter typen min serien?

Anonymous poster hash: 38548...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så "Badendyck" søstrene her om dagen. Syns hun Madicken var veldig pen! Andrea hadde ekstremt mye sminke, og så langt ifra så polert ut som hun gjøre på bloggen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del.

Annais. Lang og tynn, lik seg selv.

Ida Wulff. Veldig mye kortere enn jeg trodde.

Linnie. Veldig tynn og blek med bustete hår, men lik seg selv.

Nathalie Helgerud. Ser henne nå og da. Lik seg selv, men fremkaller en følelse av avsky etter den serien.

Sophie Elise ser jeg titt og stadig. Liten og søt jente egentlig.



Anonymous poster hash: 50468...e74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Lene Orvik i dag. Veldig pen jente og fint kledd, men bruker mye ansiktsminke. Gjør det selv og så bør egentlig ikke kommentere det føler jeg ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Var på bikbok i Stavanger, plutselig kom det noen jenter inn og en av dem av Anna Rasmussen. Hun gikk nesten hoppende inn i butikken (skikkelig barnslig), så snakket hun helt sinnsykt høyt. Husket hun spørte dama i kassen om hun kunne ta ned en genser. Så når hun hadde tatt den ner, så var det inn på prøverommet. ''KEM VIL VÆRE MED INN PÅ PRØVEROMMET'', hørte jeg bare :P Herregud, det er noe av det barnsligeste og mest overlegne fjortisen jeg har hørt :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på bikbok i Stavanger, plutselig kom det noen jenter inn og en av dem av Anna Rasmussen. Hun gikk nesten hoppende inn i butikken (skikkelig barnslig), så snakket hun helt sinnsykt høyt. Husket hun spørte dama i kassen om hun kunne ta ned en genser. Så når hun hadde tatt den ner, så var det inn på prøverommet. ''KEM VIL VÆRE MED INN PÅ PRØVEROMMET'', hørte jeg bare :P Herregud, det er noe av det barnsligeste og mest overlegne fjortisen jeg har hørt :P

Takk for at du delte denne viktige historien din med oss.

Anonymous poster hash: 5ae59...05d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gangene jeg har truffet på Anna Rasmussen så har hun vært ganske så rolig og høflig.

Men de gangene jeg har møtt på henne så har hun hatt med seg datteren og da er hun kanskje roligere. Ikke vet jeg :)



Anonymous poster hash: 5392e...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blogger tror jeg, emen traff Katrine Sørland gjennom jobben min på Lindex. Fyttigrisen for en flott dame. Så mye høyere enn jeg trodde, nydelig sminket og stilig kledt. Hyggelig var hun også. :)

Anonymous poster hash: 8370c...435

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søsteren til andrea badendyck i dag! Hun var veldig pen :) lignet på bildene på bloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Kristina Andersen noen ganger i sommer. Hun var ganske lav og kraftig.

Søt jente.

Anonymous poster hash: c4720...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun sett mammatilmichelle nylig. Hun var nydelig.

Anonymous poster hash: cec49...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • TCMN og Tuvaw for noen år siden. Eneste som slo meg var at de begge var veldig tynne og lave, ellers lik seg selv.
  • Andrea Badendyck på russetreff, hun var mer oversminket enn det jeg trodde, men ellers lik seg selv.
  • Madicken Badendyck flere ganger på skolen. Veldig pen jente :)
  • Voe to ganger. Første gang på NM i Cheerdance og andre gang da hun spydde i en busk på russetreff. Hun var nydelig på NM iaf :fnise:
  • Sophie Elise i Oslo. Lik seg selv, men veldig tynn.
  • Linni Meister. Lik seg selv, men hun også mye tynnere irl.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fotballfrue i dag. Hun var lik seg selv, og litt mer fett på henne enn sist jeg så henne (noe som er positivt) :) Hun gikk uten strømper og i skjørt i regnet og så litt kald ut.

Så også Glenn Henriksen på forelesning i dag. Lik seg selv han også :)

Endret av Fashionistaen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fotballfrue i dag. Hun var lik seg selv, og litt mer fett på henne enn sist jeg så henne (noe som er positivt) :) Hun gikk uten strømper og i skjørt i regnet og så litt kald ut.

Så også Glenn Henriksen på forelesning i dag. Lik seg selv han også :)

Godt ff kan kle seg (og avkommet) etter været.

Anonymous poster hash: 8370c...435

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Kathrine Sørland. Hun er veldig flott og lik som på bilder. Hun er også veldig tynn da.

Ellers har jeg sett hun derre (må google fordi jeg har glemt navnet) Julia Nyland en dag. Hun var overhodet ikke så pen i virkeligheten som på bildene. Fikk helt sjokk. Kjente henne nesten ikke igjen. Hun var ikke stygg, men ikke mer enn en ordinær jente.



Anonymous poster hash: 21743...8ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fotballfrue i dag. Hun var lik seg selv, og litt mer fett på henne enn sist jeg så henne (noe som er positivt) :) Hun gikk uten strømper og i skjørt i regnet og så litt kald ut.

Så også Glenn Henriksen på forelesning i dag. Lik seg selv han også :)

Går Glenn på skole?

Anonymous poster hash: 23187...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Sophie Elise, hun er enda lavere i virkeligheten og ser ut som ei lita jente. Veldig uskydlig og søt, søsteren min (12 da) ville at jeg skulle ta et bilde av dem sammen, og hun stilte opp :)

Ellers pleide jeg å se Annais daglig, og Erica (l0ve) bor i nærheten. De er også veldig søte og pene i virkeligheten. Urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har sett et par stk. som jeg synes at så litt annerledes ut i virkeligheten. Men jeg tror faktisk at jeg så VOE en gang, og hun var nydelig ;)

Å, det tror jeg på.

Voe må være en av Norges peneste! Hun ser så naturlig vakker ut, så jeg tror hun ser sånn ut nesten hele tiden :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Lars Tangen en del ganger.

Han ser selvfølgelig ikke helt ut som han gjør (/gjorde, dette er en stund siden, så vet ikke om han blogger lengre) på bloggen, siden han retusjerer en god del.

Men han er fremdeles en pen mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...