Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har selv sett et par av toppbloggerne og ingen var til å kjenne igjen sånn i forhold til bilder jeg har sett på bloggen.. Det var virkelig overraskende å se hvor stor forskjellen var. Spesielt den ene jeg så, jeg kunne ikke tro at det var samme person som på bloggen...

Synes det er ille at unge jenter ser opp til disse bloggerne, som tydeligvis er photoshopnazier av høyt kaliber...



Anonymous poster hash: 00865...f6a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har sett et par stk. som jeg synes at så litt annerledes ut i virkeligheten. Men jeg tror faktisk at jeg så VOE en gang, og hun var nydelig ;)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det da du har sett TS? Jeg har sett Anette (nettenestea), og hun var veldig lik seg selv. Utrolig søt og pen. Leneorvik har jeg også sett, lik seg selv på bloggen - men for mye sminke irl til min smak.



Anonymous poster hash: 3c6e8...a74
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Marthe Borge, Kristina Andersen og Livingdoll...



Anonymous poster hash: 00865...f6a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en toppblogger IRL.

Men derimot så ser jeg folk som ofte kan være ulik seg selv på bilder. Så tror ikke det bare er et "fenomen" fordi man er blogger akkurat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem var det da du har sett TS? Jeg har sett Anette (nettenestea), og hun var veldig lik seg selv. Utrolig søt og pen. Leneorvik har jeg også sett, lik seg selv på bloggen - men for mye sminke irl til min smak.

Anonymous poster hash: 3c6e8...a74

Enig. Har også sett Lene Orvik i virkeligheten. Hun hadde utrolig mye sminke. Har også sett Andrea Badendyck IRL. Hun hadde også veldig mye sminke. Fanny Andersen har jeg også sett. Hun lignet på seg selv..

Anonymous poster hash: a43d4...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue. Hun er veldig glad i photoshop.



Anonymous poster hash: 71ac7...3e9
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Har også sett Lene Orvik i virkeligheten. Hun hadde utrolig mye sminke. Har også sett Andrea Badendyck IRL. Hun hadde også veldig mye sminke. Fanny Andersen har jeg også sett. Hun lignet på seg selv..

Anonymous poster hash: a43d4...a9b

Har faktisk sett Andrea jeg også når jeg tenker meg om. Hun var ikke lite sminket nei :laugh: Lene så jeg på et event, så det kan hende at hun var veldig sminket for anledningen, men jeg syns det var altfor hardt og aaaalt for mye.

Anonymous poster hash: 3c6e8...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med livingdoll da? Hvordan så hun ut irl?



Anonymous poster hash: 85503...2b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med livingdoll da? Hvordan så hun ut irl?

Anonymous poster hash: 85503...2b7

Ingen vet..

fordi ingen vet hvordan hun egentlig ser ut, og derfor ikke kan kjenne henne igjen.

:P

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med livingdoll da? Hvordan så hun ut irl?

Anonymous poster hash: 85503...2b7

Mer sånn: http://bt.mnocdn.no/migration_catalog/article2278551.ece/ALTERNATES/w1024c169/elise169.jpg?updated=101120101105

Og overhode ikke sånn:

http://media.amypink.de/2013/12/livingdoll_01.jpg

Anonymous poster hash: 00865...f6a

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Jeg hadde neppe kjent igjen en eneste av de såkalte toppbloggerne selv om de satte seg på fanget mitt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må teste ab-funksjonen for å sjekke bilde (sorry) :P



Anonymous poster hash: f71a0...c68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Livingdoll irl, hun ser ikke ut som på bilder. Mer anonym. Og Ulrikke Lund har jeg sett, hun er seg selv.



Anonymous poster hash: ec6a0...632
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pheel

Vet ikke om hun er "toppblogger", men Nora Alba ser ikke noe spesiell ut irl. Ikke veldig tynn heller?

Helt normal med andre ord, med normalt uren hud osv.

Endret av Pheel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kong Halvor en gang, ble overrasket over at han så helt normal ut! Trodde han skulle gå rundt i hippieklær og katta under armen mens han snakket høyt til seg selv og tok selfies annethvert skritt og las hashtagen høyt, heh..



Anonymous poster hash: dace9...a3f
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett livingdoll, idawulff, fotballfrue, camillapihl, tcmn, sophieelise, kristinaandersen og styledevil.

Av disse var det to stk jeg ikke måtte snu meg tre ganger for å se om jeg så riktig...



Anonymous poster hash: ae5ee...896
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...