Gå til innhold

Hårfarge med masse glans...


Jinx

Anbefalte innlegg

Jeg skal farge håret hjemme...

(lommeboken tillater ikke en tur til frisøren før jul)

Normalt har jeg striper, og pleier å bare stripe ettervekst.

Men nå tenkte jeg da altså å ha litt mørkere farge

i istedet (vil ikke ødelegge hår med hjemme striping)

Men hva velger jeg ??

Må være mye glans, og det trenger ikke å

sitte i så lenge.. Noen uker kanskje ??

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den absolutt beste semi-permanente hårfargen er den fra Clairol, Loving care heter den. Kjempefine glansfulle farger som holder mye bedre på fargen enn alle andre jeg har prøvd, og tro meg, jeg har prøvd alle :kul: Dessuten er den veldig skånsom mot håret, og inneholder ikke amoniakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå Feria; den smitter sinnssykt, og bortimot ødelegger håret. Verste jeg har prøvd.

L'Oreal Excellence har god permanent farge; for semipermanent (varer noen uker) vet jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Unngå Feria; den smitter sinnssykt, og bortimot ødelegger håret. Verste jeg har prøvd.

hm... ei venninne av meg bruker alltid feria. Hun har utrolig fin farge og masse glans. Sier det er det beste hun har prøvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Feria på datter'n i høst og den er kjempefin! Holder seg godt og har veldig flott glans (det er min erfaring)...

Ellers har jeg også god erfaring med Loving Care - den holder også godt og er veldig skånsom! (har den i håret nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med at trådstarter har bleket hår, burde hun ikke bruke Feria. Den blir best på ubehandlet/ufarget hår, den er bygd mest opp av reflekser, derfor er det lett at håret blir misfarget. Hun burde bruke en dobbelpigmentert farge som dekker 100%, for eksempel L'Oreal Exellence eller Decore fra Wella. Men siden hun vil ha en minicolor så er Clairol det beste alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...