Gå til innhold

Skravletråd juli - august 2013


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har termin ca 1. august og er 7 uker på vei. Er i midten av 30-årene og har en datter på nesten 3 år.

Er det flere med termin til sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! :)

Testet positivt i dag og er 4-5 uker på vei. Har termin ca 18. August foreløpig. Har en sønn på 10 mnd fra før, så her blir det to tette. Også er jeg i 20-årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Termin 31.juli ihht befruktningsdato (isci), første barn, selv er jeg 33 år nå.

7+2 i dag (får ikke ticker til å stemme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, trøtt, og noe ala influensa *urk* Så nå skal jeg være hjemme i to dager. Frister lite å bli syk akkurat nå.

Denne trøttheten, jeg blir helt slått ut, sånn midt på dagen, også forsvinner det igjen på ettermiddagen :klø:

Mens på kvelden er det tilbake for fullt.

Jeg sliter fremdeles med å fatte et jeg har et lite nurk i magen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, le ofte! Velkommen!

Har vært på UL selv idag, og alt så bra ut! Skal tilbake om 5 uker igjen. Og er veldig glad for akkurat den oppfølgninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg testa positivt i går, ble mistenksom pga oppblåst mage, trøtthet og null lyst på kaffe. Koselig julegave! Har en sønn på snart 8mnd fra før, så jeg ble litt satt ut over at de kommer så tett. Har bare hoppa av i svingen i påvente på å finne riktig prevensjon.

Er midt i prosessen med ny jobb, men har ikke signert noe, så det plager meg litt. Har hatt det ganske stritt med førstemann, og følte at jeg begynte å komme litt på høyden igjen, så det er med blandede følelser jeg går på nr.2 nå. Spennende!

Men alt i alt er det fint altså, veldig veldig fint!

Har regna ut termin 31.aug etter siste mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Joda, ikke verst. Er fortsatt litt nummen og lurer på hvordan dette skal gå. Gleder meg til tankene får landet litt og jeg begynner å glede meg mer. Sist gang syntes jeg svangerskapet gikk veeeldig seint, nå skal jeg ha vett på å bruke tiden godt og ikke teller dager, hehe...

Hva tenker dere om å få vite kjønn? Veldig praktisk å vite, men mer spennende om man ikke vet. Har egentlig lyst til å ikke vite det, men er så skrekkelig nysgjerrig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

Testet positivt i dag og er 4-5 uker på vei. Har termin ca 18. August foreløpig. Har en sønn på 10 mnd fra før, så her blir det to tette. Også er jeg i 20-årene :)

Hei hei! Da er vi to som skal ha to tette. Jeg veksler mellom å være takknemlig for at det blir to nesten jevngamle, og på å være vettskremt med tanke på hvor travelt og hvor lite søvn det kan bli. Og ikke minst om man får kvalme og bekkenløsning med en liten knøtt å ta seg av samtidig. Som du kanskje forstår var ikke nr.2 planlagt så fort her.

Hva tenker du? Kom gjerne med noen positive tanker som jeg kan klamre meg til. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Stinelin og Månestøv!

Stinelin: det blir sikkert hektisk i noen år, men tenk så kjekt at de er så tette når de blir eldre! Håper du får det litt lettere denne gangen i allefall! Og at det ordner seg med jobb sånn at du slipper å tenke på det!

Månestøv: det er en merkelig følelse å være gravid. Tok tid å forstå alvoret og underet for meg første gangen også!

Jeg grudde meg fælt til jula, lukter, fet mat og det at jeg ikke skulle ha muligheten for å hvile og ikke minst spise når jeg ønsket, men det har gått over all forventing! Og mye av grunnen må være akupunkturbehandlingene mot svangerskapskvalme jeg tok før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Termin ca 14 august (utifra beregning mtp ivf), ul den 3 januar :hoppe: Er 23 år, og første barn :jepp:

Kvalmen har vært som en pest og plage, men håper det blir litt lettere fremover, og kan få lit matlyst igjen :Nikke:

Ellers er det ømme bryster, og litt tett nese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei! Da er vi to som skal ha to tette. Jeg veksler mellom å være takknemlig for at det blir to nesten jevngamle, og på å være vettskremt med tanke på hvor travelt og hvor lite søvn det kan bli. Og ikke minst om man får kvalme og bekkenløsning med en liten knøtt å ta seg av samtidig. Som du kanskje forstår var ikke nr.2 planlagt så fort her.

Hva tenker du? Kom gjerne med noen positive tanker som jeg kan klamre meg til. :jepp:

Så spennende! :) jeg skal innrømme at jeg er litt skremt med tanke på hvor travelt det skal bli med to tette jeg også, men tenk hvor morsomt det blir for ungene :) har hørt så mange som er glade for å ha tette barn siden de får så mye ut av hverandre. Jeg har vært veldig heldig med førstemann da, så tror det hjelper på å glede meg til nr 2 også.

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere endelig har fått det til, CathrineMic! Ser dere har strevd litt. Lykke til på UL i morgen! Det blir jo bare helt fantastisk å se et bittelite bankende hjerte! :hjerte:

Anbefaler strekt akupunktur mot kvalmen! Det koster litt (har betalt 800,- for to behandlinger), men jeg synes absolutt det var verd pengene! Er ikke så kvalm lengre, men skal tilbake i morgen likevel. Kanskje hun kan hjelpe meg med den urolige magen og halsbrannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :) jeg skal innrømme at jeg er litt skremt med tanke på hvor travelt det skal bli med to tette jeg også, men tenk hvor morsomt det blir for ungene :) har hørt så mange som er glade for å ha tette barn siden de får så mye ut av hverandre. Jeg har vært veldig heldig med førstemann da, så tror det hjelper på å glede meg til nr 2 også.

Skrekkblandet fryd her :redd:

Vi har en antisovebaby fra før, og jeg har gitt opp å få sove hele netter på noen år. Om nr.2 blir en sovebaby blir det ren bonus!

Har lurt på å kjøpe søsken/tvillingvogn, har du tenkt på det? Andre ting man kan skaffe for å gjøre hverdagen lettere tro?

Idag fikk jeg henvisning til tidlig UL. Synes det er greit å sjekke ståa der inne. Andre som skal det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i uke 8, og skal i uke 13, pga SA i uke 13 sist. Det var godt å se et bankende hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...