Gå til innhold

sanger til festen


Arwen

Anbefalte innlegg

Vi jobber for tiden med sanger til festen. Vår foreløpige liste ligger her

Det jeg lurer på er om det er greit med litt rolige sanger innimellom en det det er på en vanlig fest?

Burde jeg hatt med mer danseband musikk? Kommer ikke veldig mange som hører på det, men burde vel ta hensyn til de få som kommer som liker det også?

Til slutt lurer jeg på om det er noen sanger jeg har glemt som bare må være med på en vellykket fest.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

E syns der ser ut som du har fått med deg veldig mange sanger som bør være med. Men skal sjekke litt her. Dere skal bare ha musikk fra cd?? Når gifter du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips Arwen. Masse bra på listen deres. Skal sjekke musicmatch her for å se hvem vi har i forhold. Vi har lastet ned sykt mye musikk i det siste så noe av dette har vi nok, noe ikke... :wink:

Ellers har vi gått for mye mer av CCR, Beatles, Elvis, Thomas Ledin, Boppers og sånn til festen. Og så skal vi være med på nachspielet så lenge vi orker, så da blir det mer blanding med også topp 20 sanger og sånt, humorsanger og rett og slett litt mer ungdommelig type musikk utover kvelden/natta etter som festen tar litt mer av og ikke blir så stiv i formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle nevne når det gjelder rolig musikk så har vi vært veldig vanskelige, vi har luket vekk alt som er trist... Ikke så lett å finne nok rolige da, men det er jo endel allikvel. Phil Collins, Genesis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutti: vi gifter oss 12. februar

Takk skal du ha Tabby, hadde først tenkt å luke ut alt som er trist vi også, men ville heller ta med de vi synes er fine så blåser vi i teksten :wink: Likte også tanken med å ha mer og mer ungdommelig utover kvelden. Genial måte å sette opp cdene på. :) Begynne med blanding og sile mer og mer ut vikingarna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fant noen til:

Beatles - all you need is love

Cindy Looper - Time After Time

DJ Sammy - You're My Angel

Me & My - Dub i dub

Nena - 99 Red Baloons

Sonny and Cher - I Got You Babe

sonny and cher - so happy together

The Supremes - Mama Said / can`t hurry love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant noen til:

Beatles - all you need is love

Cindy Looper - Time After Time

DJ Sammy - You're My Angel

Me & My - Dub i dub

Nena - 99 Red Baloons

Sonny and Cher - I Got You Babe

sonny and cher - so happy together

The Supremes - Mama Said / can`t hurry love

flere av disse har vi fjernet, men kan ikke skjønne at vi har glemt Nena. Obligatorisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere av disse har vi fjernet, men kan ikke skjønne at vi har glemt Nena. Obligatorisk :ler:

Driver å laster ned sanger jeg har funnet på lista di nå, sånn i tilfelle jeg skulle glemme dem.

Forelska i læren f.eks

Ekke lett finnes jo så utorlig mange sanger, skal prøve å skrive ned sanger i filofaksen neste gang jeg er på danskebåten jeg tenker jeg... spørs om det går ann å tyde skriften dagen der på da men :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ikke så lett nei. Vi har ufattelig mange sanger liggende, så begynte å gå gjennom mappa - så har vi hatt lista liggende på stuevordet i en evighet hvor vi har skrevet på og strøket ut noe sånn innimellom. Redigerte den i stad så nå ligger den jeg har nå klar til mer kludring. Ombestemmer meg hele tiden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Henning Kvitnes, Bjørn Eidsvåg, DDE (på den ungdommelige delen... :wink: ) Det er en del norske danseband også, men jeg husker ikke dem nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde jeg hatt med mer danseband musikk? Kommer ikke veldig mange som hører på det' date=' men burde vel ta hensyn til de få som kommer som liker det også?[/quote']

Ja, kanskje... Dette var noe vi nedprioriterte i vårt bryllup, men den eldre garde savner veldig den type musikk... Ville derfor hatt med noe iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis man skal ha med litt kompromiss-dansemusikk som både eldre og yngre liker, er Robbie Williams' "Swing when your winning"-plate et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det blir så få "eldre garde" kun mine besteforeldre som hører på, og liker sånn musikk. Foreldre, tanter og onkler liker det samme som meg.

Kom på at jeg har glemt Bon Jovi - living on a prayer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å ha noe Boney M - Det svinger det alltid av :-) Noe alle folk har hørt om, og som appelerer til dansefoten :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Der var det jammen mye variert musikk. :o

Den dagen vi gifter oss regner jeg med at vi kommer til å spille mye Brand New Heavies og Incognito. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi har ikke kommet så langt enda i planleggingen, men hat tenkt å gjøre følgende

Mye danse musikk tidlig på kvelden for de gamle takker jo for seg tidligere enn oss unge.

Dire Straits eller noe sånt slår alltid godt an blant eldre som vil riste i dansefoten sin. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi har ikke kommet så langt enda i planleggingen, men hat tenkt å gjøre følgende

Mye danse musikk tidlig på kvelden for de gamle takker jo for seg tidligere enn oss unge.

Dire Straits eller noe sånt slår alltid godt an blant eldre som vil riste i dansefoten sin. :-)

Takk for tips, men som sagt så kommer det nesten ingen "eldre". Hverken våre foreldre eller tanter og onkler hører på "dansemusikk" . Det er faktisk nesten ingen av de som er over 50 år, så de som er eldre i vårt bryllup er rundt 45 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...