Gå til innhold

jeg bare MÅ lukte på bindet mitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dere, jeg har en fryktelig ekkel uvane.

hver gang jeg skifter bind, så bare MÅ jeg lukte på det før jeg krøller det sammen og hiver det i sølpa.

Det lukter jo ikke noe godt, det lukter jo såklart mensen, men jeg bare kjenner en trang til å putte bindet under nesa, bare noen sekunder. Lukte på det et par ganger, også er det trangen over.

Kunne aldri tenkt meg å lukte på andres bind, aldri i verden, det må dere ikke tro. Men mitt eget er liksom ikke fullt så ekkelt. Sånn er det jo med alle.

Men det er skikkelig avhengighetsskapende! Og jeg greier ikke la være.

Flere som meg der ute eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg lukter på bindet mitt jeg også...men jeg vil tro at det er mange flere der ute.

Jeg lukter på mye rart, bare fordi jeg vil lukte hvordan det lukter.

Jeg lukter også på meg selv bak. Jeg tar dopapir og tørker bak, og lukter på papiret ... lukter rart.

Noen ganger lukter jeg på bæsjen min også ... men ikke alltid ...

Lukter på urinen også, men det er sjelden.

Iblant lukter det vondt bak ørene om jeg tar fingeren bak ørene og lukter ...

Så lenge det er min kropp, er det greit syns jeg :sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...sliter med å i det hele tatt skifte bind eller gå på do når jeg har mens. Synes det lukter helt forjævlig død! Puster med munnen!

Skal visst ikke blir lukt i det hele tatt om man bruker tøybind ifølge andre på forumet her.

Endret av Liquorice
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lukter på bindet mitt jeg også...men jeg vil tro at det er mange flere der ute.

Jeg lukter på mye rart, bare fordi jeg vil lukte hvordan det lukter.

Jeg lukter også på meg selv bak. Jeg tar dopapir og tørker bak, og lukter på papiret ... lukter rart.

Noen ganger lukter jeg på bæsjen min også ... men ikke alltid ...

Lukter på urinen også, men det er sjelden.

Iblant lukter det vondt bak ørene om jeg tar fingeren bak ørene og lukter ...

Så lenge det er min kropp, er det greit syns jeg :sjenert:

nå er det litt vanskelig å forstå om du er seriøs eller ikke :gjeiper:

men jeg tuller ikke, dette er dønn seriøst!

isåfall, hvordan lukter du på urinen din? tisser du i en kopp? :gjeiper:

jeg dømmer ikke altså, bare spør, og syns det var litt morsomt. jeg er jo like ille selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da jeg var barn og naiv. Menn var så ekle hadde jeg lært kvinnen var så ren. Realiteten er en helt annen :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er det litt vanskelig å forstå om du er seriøs eller ikke :gjeiper:

men jeg tuller ikke, dette er dønn seriøst!

isåfall, hvordan lukter du på urinen din? tisser du i en kopp? :gjeiper:

jeg dømmer ikke altså, bare spør, og syns det var litt morsomt. jeg er jo like ille selv. :fnise:

Nei, nei, jeg er dønn seriøs :fnise:

Når jeg tisser, så tisser jeg litt på dopapiret i samme slengen og lukter på det. Blir litt vått, da ...

Jeg er en veldig renslig person, men jeg syns det ikke er noe ille å lukte på ting. Hadde vært værre om jeg griste med det ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...sliter med å i det hele tatt skifte bind eller gå på do når jeg har mens. Synes det lukter helt forjævlig død! Puster med munnen!

Skal visst ikke blir lukt i det hele tatt om man bruker tøybind ifølge andre på forumet her.

ja fy faen det lukter død og fordervelse hvis noen har vært på do og skiftet bind før meg, da greier jeg nesten ikke være der inne.

også i de sekundene etter jeg har åpnet og lukket igjen sølpa, og det ligger en annen persons brukte bind oppi.

Fytti Hel***e :spy:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hva jeg skal si en gang..... :spy::sjokkert: lukte på brukte bind og bæsj? Nei takk! :nei:

Jeg lukter bare et lite sniff, for å lukte hvordan det lukter ... det er ikke sånn at jeg tar et godt åndedrag liksom :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hva jeg skal si en gang..... :spy::sjokkert: lukte på brukte bind og bæsj? Nei takk! :nei:

bæsj?

ikke se på meg, se på anonym under meg, haha :fnise:

æsj vi er faen meg ekle ass. :skratte:

men bra jeg ikke er alene! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Ja bæsjen min klarer jeg ikke å se på engang, usj!!!!!!!!

hender jeg tar en liten titt før jeg skyller ned.

må jo sjekke at systemet er i orden! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter mensen noe da? Hmm, har aldri luktet direkte på det, men det har heller ikke kommet noe dunst fra det..

Og papiret etter man har tørket seg er vel helt naturlig å se på? En er jo nesten nøtt til det for å se at det blir helt rent til slutt...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter, også jobber jeg i helsevesenet. :gjeiper: Men andres bæsj plager meg heldigvis ikke så mye, selv om jeg må puste med munnen og se minst mulig på det da også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter mensen noe da? Hmm, har aldri luktet direkte på det, men det har heller ikke kommet noe dunst fra det..

Og papiret etter man har tørket seg er vel helt naturlig å se på? En er jo nesten nøtt til det for å se at det blir helt rent til slutt...

Bruker ob eller tøybind du da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ob eller tøybind du da...

Bruker ob, men av og til bind på nettene helt på slutten når jeg har for lite mens for ob..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mensen lukter jo litt sånn...søtt og rustent. Blod, rett og slett.

Jeg kjenner litt på den "trangen" selv, det rare er at de gangene har jeg hatt lave jernlagre og rett og slett vært litt blodfattig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter mensen noe da? Hmm, har aldri luktet direkte på det, men det har heller ikke kommet noe dunst fra det..

Og papiret etter man har tørket seg er vel helt naturlig å se på? En er jo nesten nøtt til det for å se at det blir helt rent til slutt...

Men man stikker det ikke under nesa for å lukte på det!!?? :eeeh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man stikker det ikke under nesa for å lukte på det!!?? :eeeh:

Hehe, det gjør jeg ikke ;)

Men så ei som skrev at hun ikke greide å se på bæsjen sin en gang. men dette er da helt naturlig, og et must for meg i alle fall..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...