Gå til innhold

Bilde av seg selv.........


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er litt morsomt å se at når en har dannet seg et blide i hode om hvordan folk her inne på KG ser ut, så får man se blider av de, og det er stikk motsatt av hva man har forestilt seg.

Synes det er flott at noen står for hvem de er jeg.

Er det flere som tørr.........???

Mange roser fra frøken sjenert...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at det gøy å se hvordan andre ser ut, men jeg kommer aldri til å legge ut bilde av meg selv på KG.

Jeg står 100% for det jeg sier/skriver, men ønsker rett og slett å være helt anonym her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg tør, jeg tør :ler:

Men jeg burde kanskje ikke turt likevel.. Grusomt bilde! :roll:

Hvordan trodde du jeg så ut da? Englevinger og glorie? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤
Jeg synes at det gøy å se hvordan andre ser ut, men jeg kommer aldri til å legge ut bilde av meg selv på KG.

Jeg står 100% for det jeg sier/skriver, men ønsker rett og slett å være helt anonym her inne.

Det er veldig liten sjans for at jeg plutselig møter noen her inne, tenker jeg.. Norge er et ganske stort land! Så hopp i det? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var et bilde av Shakira i gamle dager jeg, Ice_White. (da hun var brunette) :ler: Ups!

Jeg vil ikke legge ut bilde av meg, så jeg har et som ligner 90% på meg, ifølge sambo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvordan trodde du jeg så ut da? Englevinger og glorie?  8)

Lyst kort hår.....

Synes du ser flott ut jeg.

Jeg står 100% for det jeg sier/skriver, men ønsker rett og slett å være helt anonym her inne.

Respekterer fullt ut det Lea. Tror ikke jeg er tøff nok til å sette inn bilde heller.

Vi får høre hva andre mener

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤
Trodde det var et bilde av Shakira i gamle dager jeg, Ice_White. (da hun var brunette)  :ler: Ups!

Jeg vil ikke legge ut bilde av meg, så jeg har et som ligner 90% på meg, ifølge sambo  :ler:

KALLER DU MEG SHAKIRA??

Og jeg som trodde jeg var pen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg bor i Oslo og er mye i siviliserte strøk, så er det ganske stooor sjanse for at jeg blir gjenkjent da.

Vil ikke! Vil ikke!

Men jeg var da sikker på at Ice_White var blond.. merkelig.

Faktisk var Ice_White og Kid-a samme person i mitt hode. Tenkte ikke over det før nå og ble ganske forvirra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤
Ettersom jeg bor i Oslo og er mye i siviliserte strøk, så er det ganske stooor sjanse for at jeg blir gjenkjent da.

Vil ikke! Vil ikke!

Men jeg var da sikker på at Ice_White var blond.. merkelig.

Faktisk var Ice_White og Kid-a samme person i mitt hode. Tenkte ikke over det før nå og ble ganske forvirra.

Høres jeg blond ut, kanskje? NEI! Så steng munnen din.. :blunke: (Selv om jeg alltid har ønsket å være blond.)

Hvordan ser Kid-a ut da? Ligner vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ligner ikke lenger skjønner du.

Nå er du jenta på bildet og Kid-a er det gamle "fellesbildet"!

Det er ikke med vilje at dere måtte dele bilde en stund altså.. bare ble sånn liksom.

Akkurat nå ser jeg for meg Kid-a som ei jente uten ansikt, men med en stooor dread i nakken. Det er hennes egen skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg samme person som IW?? VIL IKKE, VIL IKKE, VIL IKKE!!! Jeg er bare meg selv....

Dumme, dumme, dumme Leapea (som i peanøtter).

Dreaden har delt seg, nå er det litt halvveis dreads og ganske stygt og grusomt. Rødt hår og greier... haha!

Ha en fin dag

Kid-a

... litt furten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør!!! :ler:

Har aldri vært spesielt hemmelig av meg, jeg.

Syntes forressten du var pen jeg, IW! :briller:

Men bildekomprimeringen er ganske hard?

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde øynene mine her en stund, da... :lol: Er det å være tøff eller? hihi... :blunke:

Tror kanskje ikke jeg tør å vise fram trynet mitt... Er ikke så veldig stolt av det lell, så da kan jeg like så godt bruke disse søte tegna figurene.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh...jeg trodde også det var bilde av Shakira!!! :ler:

Bilde av meg selv her? Hmmm...njeeei...tror ikke det egentlig, selv om et par av dere vet hvem jeg er nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde her inne på Kvinneguiden,men har jo hjemmesiden min på her inne da,så da får jo de som vil se åssen jeg egentlig ser ut se det....

Det beste er at en trives med deg selv og ikke bryr seg om hva andre mener.

Enn får være som en er når en ikke ble slik en skulle synger jo Oleivars...Mye sant i det det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤
Jeg tør!!! :ler:

Har aldri vært spesielt hemmelig av meg, jeg.

Du.. Hvordan tror du vi kan kjenne deg igjen ut i fra et barnebilde? Søt var du vaffal 8)

Syntes forressten du var pen jeg, IW! :briller:

Men bildekomprimeringen er ganske hard?

dorian

Takker og bukker :blunke:

Ja, det er no gærnt, men jeg er ikke noen dataekspert akkurat... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤_Fairytale_¤
Åååh...jeg trodde også det var bilde av Shakira!!! :ler:

ÅÅÅH!!! Jeg ligner IKKE på Shakira! *furten* :evil: :x :o

Bilde av meg selv her? Hmmm...njeeei...tror ikke det egentlig, selv om et par av dere vet hvem jeg er nå :wink:

Jo.. kooooom igjen da! Hvis jeg tør, tør vel du! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei det tø'j'ække! Ække det fali da? Tenk om noen som kjenner meg tilfeldigvis skulle være her inne da..... jeg har jo driti på draget her inne noen ganger trur jeg. Nei, er altfor pysete til å stå fram. Tør ikke å legge ut barnebilde heller..... kan jo være noen i slekta som logger seg på. O'store skrekk og gru, nei detta tør jeg ikke! Best å gjemme seg bort..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH!!! Jeg ligner IKKE på Shakira! *furten* :evil: :x :o

Nei nei, med SØT er du jaffal :-)

Og bilete av meg? Vel - det eg brukar no er ein karikatur av meg - er ikkje det godt nok då? Eller må da vera ein sånn fotografi-ting? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.. kooooom igjen da! Hvis jeg tør, tør vel du!

Æhm æhm..æææh......kaaaanskje?!!?? Njaeeehhøøh... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...