Gå til innhold

Snart 18 og ukyssa... Rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 og har enda ikke fått mitt første kyss, langt mindre hatt en kjæreste. Begynte plutselig å tenke på dette siden jeg i natt drømte om at jeg kyssa noen, og det kribler i magen ved tanken på dette.

 

Er det veldig unormalt? Jeg er er gjennomsnittlig pen, så det har egentlig ikke noe med utsende å gjøre. Men er ganske sjenert og utrolig forsiktig av meg.



Anonymous poster hash: a1422...07a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ukyssa til jeg var 19, men nå skal det sies at jeg er unormal under nesten alle definisjoner, og absolutt ikke gjennomsnittlig pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke unormalt :)
Jeg var også 18 første gang jeg kyssa noen ordentlig, og da var jeg så gira på å få det gjort at jeg spurte de to kjekkeste guttene på skolen om hvem som ville kysse og klinte med han ene på do og fikk det overstått :)



Anonymous poster hash: 73140...c3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

spurte de to kjekkeste guttene på skolen om hvem som ville kysse og klinte med han ene på do og fikk det overstått :)

Anonymous poster hash: 73140...c3c

 

Oi dæven, nei så modig er nok ikke jeg. Hadde aldri kunnet gjøre noe sånt, helt utrolig det du gjorde :fnise:

Anonymous poster hash: a1422...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 og har enda ikke fått mitt første kyss, langt mindre hatt en kjæreste. Begynte plutselig å tenke på dette siden jeg i natt drømte om at jeg kyssa noen, og det kribler i magen ved tanken på dette.

Er det veldig unormalt? Jeg er er gjennomsnittlig pen, så det har egentlig ikke noe med utsende å gjøre. Men er ganske sjenert og utrolig forsiktig av meg.

Anonymous poster hash: a1422...07a

Du har vel ein gutt du liker. Spør han om dere skal henge litt. Vi gutter liker ei jente som tør å spørre. Kansje han til å med kommer til å se deg i et nytt lys vist han ikje allerede liker deg. Dei sjenerte jente som kan være di mest intresang å snakke med. Så få du kysse dit.

Anonymous poster hash: 9bf0d...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ein gutt du liker. Spør han om dere skal henge litt. Vi gutter liker ei jente som tør å spørre. Kansje han til å med kommer til å se deg i et nytt lys vist han ikje allerede liker deg. Dei sjenerte jente som kan være di mest intresang å snakke med. Så få du kysse dit.

Anonymous poster hash: 9bf0d...fab

Liker jo en gutt eller to, men jeg kan ikke bare gå å snakke med han dessverre, for jeg vedder på at han ikke engang vet hva jeg heter

Anonymous poster hash: a1422...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Oi dæven, nei så modig er nok ikke jeg. Hadde aldri kunnet gjøre noe sånt, helt utrolig det du gjorde :fnise:

Anonymous poster hash: a1422...07a

 

Det var ikke så skummelt. Jeg så på det veldig med humor, bare :D

En ting du bør bli klar over er at frykt er din værste fiende, frykten over hva andre vil tro eller si eller tenke om du gjør noe. Bare gjør akuratt det du har lyst til  , du  - for din egen del og ikke bry deg om hva andre evn. skulle tenke om det. Da skal du se livet blir mere som en lek og mye morsommere enn frykten for å bli dømt eller driti ut.

Anonymous poster hash: 73140...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var ikke så skummelt. Jeg så på det veldig med humor, bare :D

En ting du bør bli klar over er at frykt er din værste fiende, frykten over hva andre vil tro eller si eller tenke om du gjør noe. Bare gjør akuratt det du har lyst til  , du  - for din egen del og ikke bry deg om hva andre evn. skulle tenke om det. Da skal du se livet blir mere som en lek og mye morsommere enn frykten for å bli dømt eller driti ut.

Anonymous poster hash: 73140...c3c

 

Ja frykt er noe jævla dritt, det er jeg klar over. Takk for svar

Anonymous poster hash: a1422...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Liker jo en gutt eller to, men jeg kan ikke bare gå å snakke med han dessverre, for jeg vedder på at han ikke engang vet hva jeg heter

Anonymous poster hash: a1422...07a

 

Begynn å snakk med han da :) Så sier du jo navnet ditt etterhvert som dere blir kjent .

 

Anonymous poster hash: 73140...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 18 og har enda ikke fått mitt første kyss, langt mindre hatt en kjæreste. Begynte plutselig å tenke på dette siden jeg i natt drømte om at jeg kyssa noen, og det kribler i magen ved tanken på dette.

 

Er det veldig unormalt? Jeg er er gjennomsnittlig pen, så det har egentlig ikke noe med utsende å gjøre. Men er ganske sjenert og utrolig forsiktig av meg.

Anonymous poster hash: a1422...07a

 

Ikke bekymre deg :) Jeg var ukyssa frem til et par måneder før jeg var 18, og har blitt kysset plenty siden den gang ;) Men husker at jeg hadde de samme tankene som deg før den tid. 

Anonymous poster hash: 41e76...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...