Gå til innhold

Mindfuck


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Det har seg sånn at jeg har en friends with bennefits greie på gang.

 

Vi startet relasjonen uten å kjenne hverandre, og hadde fra første møte en svært klar og åpen dialog om hva dette innebar. Der ble vi vel enig om et par "regler": ingen følelser, og får man følelser skal man si ifra.

Utover dette ble vi enig om å ta kontakt når vi ville "henge". Ingen av oss hadde vært i den type relasjon før, så vi var vel litt blank på hva som var lov og ikke lov for at den type relasjon skulle fungere. Det var jeg som var pådriver av dette, og sa at vi ikke skulle ha følelser og var svært klar på det.

 

Nå har vi truffet hverandre endel ganger. De første gangene hadde vi sex, var småbrisne og stakk til vårt. Nå har vi startet å finne på ting (gå på fest sammen, treffe noe av hans familie og venner), for deretter å ha sex og sove over.

 

Så ja. som overskriften sier så er jeg helt mindfuck nå.

Jeg har begynt å bli i tvil om hva dette egentlig er for noe. Jeg har bevisst holdt han unna mine venner, og prøvd å kun foreslå filmkvelder eller ting som ikke har med andre å gjøre så det bare dreier seg om sex.

 

Han derimot foreslår at jeg kan bli med på turer, fest, eller ting som involverer kompiser av han. Jeg tenkte først at han kanskje bare var veldig casual mtp. det å involvere meg i livet sitt. Men nå er jeg i tvil.

 

Så da lurer jeg vel på, til dere som er menn. (eller kvinner som har innspill)

 

Hvis dere hadde en sånn type relasjon med ei jente, altså et FF-forhold. Ville dere ikke helst holdt det til kun sex? Type filmkveld sex og stukket hjem med en gang?

 

Eller kunne dere også funnet på å ta henne med på fest, tur eller andre ting som innvolverer kompiser av dere, så lenge det innebar sex og?

Setter stor pris på svar fra dere menn!:)



Anonymous poster hash: f043b...025
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjada, de kan fint invitere deg med på ting uten at de ønsker noe mer enn sex. Ei venninne av meg har holdt det gående med en fyr i to år. De drar på konserter sammen, kino, middager ol. Ho sitter å griner annenhver uke fordi han ikke vil ta det videre.

Jeg har nettopp avslutta mitt FF forhold etter et år. Vi er ikke forelska i hverandre men det ble bare rot etterhvert for det om..

Anonymous poster hash: 807ff...f49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, de kan fint invitere deg med på ting uten at de ønsker noe mer enn sex. Ei venninne av meg har holdt det gående med en fyr i to år. De drar på konserter sammen, kino, middager ol. Ho sitter å griner annenhver uke fordi han ikke vil ta det videre.

Jeg har nettopp avslutta mitt FF forhold etter et år. Vi er ikke forelska i hverandre men det ble bare rot etterhvert for det om..

Anonymous poster hash: 807ff...f49

Ok, jeg ble bare i tvil.

Ettersom jeg har vært pådriver til at vi ikke skal ha følelser involvert, og i tillegg vært ganske kald og gått rett etter sex etc. Så lurte jeg bare på om han kanskje begynte å bli betatt av meg og ville noe mer, men var redd for å si det ettersom jeg har gjort det så klart at vi kutter hele relasjonen hvis det blir følelser. Men jeg er sikkert bare innbilsk her.

På hvilken måte ble det rot?

TS

Anonymous poster hash: f043b...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble rot i den forstand at det på et eller annet tidspunkt oppsto eiesyke og spetakkel

Anonymous poster hash: 807ff...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne forhold/relasjoner er bound to be katastrofe....

En av partene utvikler nesten alltid følelser og det blir bare rot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne forhold/relasjoner er bound to be katastrofe....

En av partene utvikler nesten alltid følelser og det blir bare rot...

Veldig mulig du har rett, får bare se hvordan det går.

Har du erfaring fra det selv? Kan du fortelle litt om det i så fall?

TS

Anonymous poster hash: f043b...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...