Gå til innhold

Hvorfor tar han ikke initiativ til å møtes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor en og en halv time unna hverandre. Møttes første gang på en fest og snakket lenge sammen. Merket at vi hadde veldig god kjemi og vi begge var litt småflørtete uten at det skjedde noe. Han skulle flytte langt vekk for å studere til høsten og vi begge tenkte nok at dette ikke var riktig tid. Likevel la vi til hverandre som venner på Facebook og etter noen dager tok han initiativ til å snakke litt smått. Etter det snakket vi masse både på Facebook og snapchat, og vi ringtes noen ganger i fylla. Noen uker etterpå dro jeg ut i byen han bor i en kveld, jeg ba han om å komme og det gjorde han, og det endte med at vi lå sammen. Det var veldig fint og vi lå og koset sammen hele dagen etterpå før jeg måtte dra hjem. På eget initiativ fortalte han at han liker meg veldig godt og at det ikke var "bare sex" for han. Han har også sagt at han er kjærestetypen. Så skulle han jo flytte men det ble forandring i planene og han ble hjemme! Dette er nå litt over en måned siden. Vi snakker fortsatt daglig, han tar ofte kontakt bare for å fortelle små morsomme ting som har skjedd og vi har ofte samtaler gående som egentlig ikke handler om noe spesielt. Vi har ringtes noen få ganger også. Men han tar ikke initiativ til å møtes igjen, og jeg skjønner ikke hvorfor..? Han virker jo oppriktig interessert og jeg har heller ikke inntrykk av at han prater med noen flere jenter.

Anonymous poster hash: eeb10...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor tar ikke du initiativ? Han har jo fortalt at dette ikke bare var sex for han, at han liker deg og at han er kjærestetypen. Har du sagt noe til ham om hva du føler?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tar ikke du initiativ? Han har jo fortalt at dette ikke bare var sex for han, at han liker deg og at han er kjærestetypen. Har du sagt noe til ham om hva du føler?

Fordi jeg tok initiativ til å invitere han med til byen sist. Jeg spurte om vi kunne sove sammen. I tillegg har jeg tullet litt et par ganger om det for å hinte, men føles litt som han feier det bort? Jeg er også mer "på" i forhold til å ringe hverandre. Såå i forhold til å møtes igjen trenger jeg å føle at det er noe han også har virkelig lyst til.

Anonymous poster hash: eeb10...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å ta initiativ annenhver gang er noe dere må slutte med. Barnehageopplegg. 



Anonymous poster hash: 25579...21b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å ta initiativ annenhver gang er noe dere må slutte med. Barnehageopplegg.

Anonymous poster hash: 25579...21b

Jeg mener initiativ bør komme fra begge sider, og den bekreftelsen på at han er interessert er viktig for meg. Når avstanden er såpass lang(ingen av oss har bil heller), føler jeg det er litt mer big deal å møtes. Jeg hinter jo, og føler ikke han virker særlig giret.. Men da skjønner jeg egentlig ikke helt hva han vil heller?? Er det noe han venter på?

Anonymous poster hash: eeb10...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dette med å ta initiativ annenhver gang er noe dere må slutte med. Barnehageopplegg. 

Anonymous poster hash: 25579...21b

 

 

Hø? Hvis du datet noen og de ALDRI tok initiativet til å treffes, hadde du ikke gått lei? Jeg datet en som sluttet å ta initiativ, hvis jeg ikke sendte han melding om å treffes hørte jeg ALDRI noe. Jeg tok det som at han ikke var så interessert for å si det sånn. 

Anonymous poster hash: ab98b...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke nødvendigvis være annenhver gang, men interressen bør jo være omtrent lik fra begge sider, hvis ikke vil jo piffen naturlig nok gå ut av den som hele tiden må være den mest aktive part, naturlig nok. Så hvis interessen ikke er på omtrent samme nivå, så er det nok ikke noe å satse på (eller satse for mye på..). Det er veldig kjipt, men sånn er det. :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er sjenert? Si at du gjerne vil treffes hvis han har lyst og se hva som skjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...