Gå til innhold

Jeg har dummet meg ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det er ikke så lurt å si noe til han, for da viser du at du bryr deg om han, og det vil tilfredsstille egoet hans; da føler han overtak og at han har lykkes i spillet sitt. Det sies at den beste hevnen er å være lykkelig. Og det er sant, for du viser at du klarer å være lykkelig uten denne personen. Bare hils vennlig og kort når du støter på han, som om han er en du i en tidligere "forvirret" periode av ditt liv var interessert i, men at du nå har kommet til deg selv og har et helt annet innhold i livet.

Anonymous poster hash: 47d41...92b

 

 

Jeg vet innerst inne at det er lurest og den beste hevnen, men samtidig irriterer det meg at sånne folk alltid skal få "slippe" uten å bli konfrontert, fordi man tenker at de ikke bryr seg uansett. Når ingen sier noe eller tar dem på det, så er det jo ikke så rart at de bare kjører på..

Anonymous poster hash: 7c267...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har noe tips til noe jeg kan si til han? Føler at jeg burde si noe. Vedder for at ingen damer han har playet har turt å si noe i ettertid.

Anonymous poster hash: 7c267...72b

Det beste du kan gjøre er å ignorere han. Ikke gi han mer av din tid. Hadde han vært et ordentlig menneske hadde han ikke behandlet deg slik, mest sannsynlig vil du føle deg enda dummere ved å si noe. Snakker av erfaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre er å ignorere han. Ikke gi han mer av din tid. Hadde han vært et ordentlig menneske hadde han ikke behandlet deg slik, mest sannsynlig vil du føle deg enda dummere ved å si noe. Snakker av erfaring.

Kan jeg spørre hva du sa? Og hvordan han reagerte? Ts

Anonymous poster hash: 7c267...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha..er jo det jeg prøver å presisere i tråd etter tråd her inne ...du er ikke den eneste men dere må jobbe med selvinnsikten underveis og koble inn den logiske delen av hjernen mye mer.  Vi "ikke player" typer menn er fasinerte alle som en over at det går an å lure kvinnfolk på den måten så lett, men gjør det ikke ut av selvrespekt. Det burde jo være så lett å avsløre men likevel så funker det på så og si alle kvinnfolk ..det er hysterisk. Konklusjonen er bare den at dere er litt for overfladiske rett og slett...  Anonymous poster hash: 62b48...928 [/quot

Herregud..... la meg være like usympatisk når dere menn uten selvinnsikt faller for dumme kvinnfolk som er ute etter å bruke dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hahha..er jo det jeg prøver å presisere i tråd etter tråd her inne ...du er ikke den eneste men dere må jobbe med selvinnsikten underveis og koble inn den logiske delen av hjernen mye mer. 

 

Vi "ikke player" typer menn er fasinerte alle som en over at det går an å lure kvinnfolk på den måten så lett, men gjør det ikke ut av selvrespekt. Det burde jo være så lett å avsløre men likevel så funker det på så og si alle kvinnfolk ..det er hysterisk.

 

Konklusjonen er bare den at dere er litt for overfladiske rett og slett...

 

Anonymous poster hash: 62b48...928

 

Åh, må bøye meg i støvet for den "(selv)innsikten" altså! :hoho:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, må bøye meg i støvet for den "(selv)innsikten" altså! :hoho:

 

Å bli "playet" og ikke skjønne det har nok noe med selvinnsikt å gjøre....så skjønner ikke helt hva du tenker på her?

 

 

Anonymous poster hash: 62b48...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd det der flere ganger, og vokste opp med erfaringen med at det var sånn dette gutt-jente greiene VAR. Så jeg trakk meg unna menn til slutt, og har vært i sølibat i snart to år nå og før det og den mannen som playa meg da, sølibat i tre år. Nå tenker jeg faktisk å ikke ha sex til jeg får en ring på fingeren, for å bli utnytta sånn av noen man tror er glad i en, som man har masse følelser for selv, det har uten tvil påvirka meg i lang tid og sikkert livet ut. Menn som snakker til meg nå kaller meg en kald person men det får de tenke på neste gang de selv lyver til en jente, at de er med å skade følelsene og hodet hennes for alltid.



Anonymous poster hash: 3ac69...ef0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har opplevd det der flere ganger, og vokste opp med erfaringen med at det var sånn dette gutt-jente greiene VAR. Så jeg trakk meg unna menn til slutt, og har vært i sølibat i snart to år nå og før det og den mannen som playa meg da, sølibat i tre år. Nå tenker jeg faktisk å ikke ha sex til jeg får en ring på fingeren, for å bli utnytta sånn av noen man tror er glad i en, som man har masse følelser for selv, det har uten tvil påvirka meg i lang tid og sikkert livet ut. Menn som snakker til meg nå kaller meg en kald person men det får de tenke på neste gang de selv lyver til en jente, at de er med å skade følelsene og hodet hennes for alltid.

Anonymous poster hash: 3ac69...ef0

 

 

Det er du som velger å bli "played" ...så er bare å jobbe med selvinnsikten å koble inn den logiske halvdelen av hjernen det ...som jeg har sagt til flere. Eller er det alt for mye å forvente ? 

Anonymous poster hash: 62b48...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tar ikke "kjønnsparti" dumme mannfolk finnes det også mer enn nok av ..men jeg tror det fordeler seg ganske likt utover begge kjønnene. Dumme mannfolk fortjener også "whats coming to them" ..men det gjør nok også kvinnfolk. 

 

Beklager man man må nok gjøre en innsats i å heve egen standard og friskmelde seg selv fra sin egen idioti ..er egentlig det jeg sier. 

 

Satt på spisser så kan jeg fortelle deg å bruke 2 hjerneceller men det er du som må bruke dem. 

 

Nå tar du antagelig dette som et massivt personangrep mot deg og selve poenget går deg hus forbi  ...men jeg kan da håpe at du skjønner bedre. 

 

 

Anonymous poster hash: 62b48...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke "kjønnsparti" dumme mannfolk finnes det også mer enn nok av ..men jeg tror det fordeler seg ganske likt utover begge kjønnene. Dumme mannfolk fortjener også "whats coming to them" ..men det gjør nok også kvinnfolk.  Beklager man man må nok gjøre en innsats i å heve egen standard og friskmelde seg selv fra sin egen idioti ..er egentlig det jeg sier.  Satt på spisser så kan jeg fortelle deg å bruke 2 hjerneceller men det er du som må bruke dem.  Nå tar du antagelig dette som et massivt personangrep mot deg og selve poenget går deg hus forbi  ...men jeg kan da håpe at du skjønner bedre.    Anonymous poster hash: 62b48...928

Det er jo et personangrep, og et meget dårlig sådan.

Anbefaler deg å ta egen oppfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å falle i fella til en skikkelig player, herregud jeg er så flau og føler for å hoppe fra en bru eller noe. Han klarte å sjarmere meg til sengs, med masse smarte "triks" som jeg ikke har innsett før nå. Føler meg så sykt dum. Han fikk meg til å løpe etter han også. Jeg tror aldri jeg kommer til å stole på en mann igjen.. Hvordan har dere andre damer som har opplevd noe lignende klart dere i ettertid?:/ jeg hadde ikke sex med han tidlig heller, men ser jo nå at han bare jobba seg mot "målet" og at han bruker den samme fremgangsmåten på alle..

Anonymous poster hash: 7c267...72b

 

Du får trøste deg med at du kommer sikkert til å bli lurt igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et personangrep, og et meget dårlig sådan.

Anbefaler deg å ta egen oppfordring.

 

Jaha ..kan du sitere personangrepet mot deg da ? 

Anonymous poster hash: 62b48...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...