Gå til innhold

Noen som har blitt dumpet mange ganger av en date eller annet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det kommer an på hvordan første daten går. Kan jo ha gått bra nok til at man dater videre, men ikke bra nok til at man tør å takke nei til de andre tilbudene. Ikke alle vet om de vil satse på en jente etter en kaffedate. 

 

Hvor mange dater mener du er passe da? :) Jeg datet en fyr 8 ganger og han fortsatte å treffe andre samtidig. På et tidspunkt er man nødt til å finne ut av om man skal bryte av eller satse på en hest. Jeg kutta han ut rett og slett fordi jeg tror han var av typen som aldri blir mettet og alltid må på Tinder for å se om han klarer å få seg noe bedre, uansett hvor bra det går med den han dater. 

Anonymous poster hash: a13b0...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det kommer an på hvordan første daten går. Kan jo ha gått bra nok til at man dater videre, men ikke bra nok til at man tør å takke nei til de andre tilbudene. Ikke alle vet om de vil satse på en jente etter en kaffedate. Da må det være lov å invitere jenta på date nummer to uten at man kutter ut de andre jentene.

Så lenge man bare skal ta en kaffe med en man aldri har møtt før, så er det greit å ha flere muligheter. Men når man begynner å date og henge med hverandre, så holder man bare på med en av gangen.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dater mener du er passe da? :) Jeg datet en fyr 8 ganger og han fortsatte å treffe andre samtidig. På et tidspunkt er man nødt til å finne ut av om man skal bryte av eller satse på en hest. Jeg kutta han ut rett og slett fordi jeg tror han var av typen som aldri blir mettet og alltid må på Tinder for å se om han klarer å få seg noe bedre, uansett hvor bra det går med den han dater.

Anonymous poster hash: a13b0...28a

Slike menn vil man ikke ha noe med å gjøre. De blir aldri fornøyde. Slike menn ødelegger datingmarkedet.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor mange dater mener du er passe da? :) Jeg datet en fyr 8 ganger og han fortsatte å treffe andre samtidig. På et tidspunkt er man nødt til å finne ut av om man skal bryte av eller satse på en hest. Jeg kutta han ut rett og slett fordi jeg tror han var av typen som aldri blir mettet og alltid må på Tinder for å se om han klarer å få seg noe bedre, uansett hvor bra det går med den han dater. 

Anonymous poster hash: a13b0...28a

 

Akkurat hvor grensen går er vanskelig å si og det kommer jo an på hva slags date, om man kjenner personen fra før og hvordan daten gikk. Om jeg hadde matchet deg på tinder og så invitert deg på en kaffedate så hadde du sikkert ikke hatt sex med meg og det er vel fordi du ikke hadde visst om du ville satse på meg eller hadde en forventing om at jeg satset på deg bare fordi vi hadde hatt en kaffedate.

 

Regner med at han du datet var åpen om at han datet andre, da synes jeg det er helt greit hva han gjør. For da vet jo du hva du går til og kan selv bestemme om det er noe for deg. 

 

 

Så lenge man bare skal ta en kaffe med en man aldri har møtt før, så er det greit å ha flere muligheter. Men når man begynner å date og henge med hverandre, så holder man bare på med en av gangen.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

Enig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det behøver ikke bli bedre med årene. Jeg er så skadeskutt nå at jeg tror jeg aldri kan fungere med en mann mer :( jeg satser og får meg smeller gang på gang. Og det gjør mer og mer vondt for hver gang. Og jeg er voksen. Hadde normale forhold frem til jeg var i midten av tredve-årene. Og så begynte det å gå galt pga en syk stalker. Og siden har det blitt verre og verre. Nå orker jeg ikke mer.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

Enig med deg. Jo mer skader man får i lakken jo lettere er det for å gi opp. Det er den følelsen jeg har. Jeg nøyer meg nå med en fuckfriend istedet for det andre. For jeg har gått på så mange smell at jeg tror ikke på at jeg kommer til å finne en for livet.

Anonymous poster hash: 6f369...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har én venninne som blir dumpet ganske ofte. Hun kan være litt intens..

Anonymous poster hash: 2ded5...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvor mange dater mener du er passe da? :) Jeg datet en fyr 8 ganger og han fortsatte å treffe andre samtidig. På et tidspunkt er man nødt til å finne ut av om man skal bryte av eller satse på en hest. Jeg kutta han ut rett og slett fordi jeg tror han var av typen som aldri blir mettet og alltid må på Tinder for å se om han klarer å få seg noe bedre, uansett hvor bra det går med den han dater. 

Anonymous poster hash: a13b0...28a

 

Jeg mener at hvis man har truffet hverandre 3-4 ganger og er enige om å fortsette å ses, da går man ikke på Tinder og sveiper. 

 

Har brukt Tinder aktivt i snart et år, og alle menn jeg har truffet litt har vært veldig aktive på Tinder og gitt meg mistanker om at treffer flere når de ikke har så mye tid til å ses.

 

Ironisk nok snakket jeg med han siste jeg møtte om dette på 1. date. Virket som vi var helt på bølgelengde om at du må gi folk litt tid. Men etter 2. dater ble han stille, og til slutt sa han (etter at jeg spurte) at han ikke følte kjemien. Helt ærlig sak, men jeg tror han var tiltrukket av meg, og vi snakket jo bra sammen, så da var det kjedelig at han allerede hadde renovert Tnder-profilen sin og var klar til å jakte på en ny. 

Anonymous poster hash: eafd1...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at hvis man har truffet hverandre 3-4 ganger og er enige om å fortsette å ses, da går man ikke på Tinder og sveiper.

Har brukt Tinder aktivt i snart et år, og alle menn jeg har truffet litt har vært veldig aktive på Tinder og gitt meg mistanker om at treffer flere når de ikke har så mye tid til å ses.

Ironisk nok snakket jeg med han siste jeg møtte om dette på 1. date. Virket som vi var helt på bølgelengde om at du må gi folk litt tid. Men etter 2. dater ble han stille, og til slutt sa han (etter at jeg spurte) at han ikke følte kjemien. Helt ærlig sak, men jeg tror han var tiltrukket av meg, og vi snakket jo bra sammen, så da var det kjedelig at han allerede hadde renovert Tnder-profilen sin og var klar til å jakte på en ny.

Anonymous poster hash: eafd1...e55

Der tror jeg det er en forskjell på menn og damer. Der damer ser at ting kanskje må utvikle seg, så forventer menn full pott fra første sekund. Men så snur dette når det er snakk om noe mer forpliktende. Da vil damer gi bånn gass med en gang, mens menn har god tid. Ikke rart det blir kaos :P

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har én venninne som blir dumpet ganske ofte. Hun kan være litt intens..

Anonymous poster hash: 2ded5...2a6

Det betyr ikke noe om at man er intens, eller pågående som årsak til at man er dumpet. Jeg har oppdaget det motsatte: er jeg for lite pågående og intens så blir jeg dumpet. Jeg er ofte for lite intens og har ikke krevd noe særlig, og da blir jeg enda mer dårlig behandlet. Nå i senere tid tar jeg heller å sender en melding istedet for å vente på at han skal kontakte meg. Hvis det er noe jeg lurer på så spør jeg, og det har funket bedre. 

Anonymous poster hash: 6f369...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må ærlig si at jeg synes at man skal holde seg til en date om gangen uansett hvordan man møter dem. Møter man en ny en, så bør man ha sett seg ferdig med forrige date. 



Anonymous poster hash: 6f369...7af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...