Gå til innhold

Noen som har blitt dumpet mange ganger av en date eller annet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det føles nedpsykende ut å bli dumpet. Men allikevel så gjelder det å ikke la seg knekke av det. Være sterk og tøff og stå for det man ønsker i livet.

 

Jeg har blitt dumpet mange ganger. Jeg er heldig som har fått barn. Og jeg levde ganske så beskyttet da jeg var i forhold i gjennom tenåringsalderen og til godt opp i tredvetallet. Men etter den gangen så følte jeg meg ganske misserabel. Jeg kom ut på datemarkedet via nettdating: , traff mann etter mann på dater... Noen ville bare ha meg til sex, noen dumpet meg på første date, noen ville date meg mer men virket ikke oppriktig interessert, ett fåtall sa at de var forelsket men det skjedde det og. Var noen som tok kontakt med meg utenfor nettet og. Men de dumpet meg også. Mange virket til å ikke være ferdig med tidligere forhold.

 

Jeg lurer på om dette er normalt? Er det mange som opplever det samme som meg?



Anonymous poster hash: 6f369...7af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er vanlig å bli dumpa masse. Det er nettopp det som gjør et fungerende forhold så spesielt, for det er søren ikke lett å finne en perfekt match. :)



Anonymous poster hash: 9c639...b25
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja det er vanlig å bli dumpa masse. Det er nettopp det som gjør et fungerende forhold så spesielt, for det er søren ikke lett å finne en perfekt match. :)

Anonymous poster hash: 9c639...b25

 

Takk og pris for at du sier at det å bli dumpet er vanlig. Den siste som dumpet meg hadde jeg aldri hatt sex med, og dermed synes jeg at det føltes bra å ikke ha hatt sex med den som dumpet meg :)

Anonymous poster hash: 6f369...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren ikke lett å finne en match nei :P ergo blir man dumpa og dumpa. Igjen og igjen.

 

Det er håpløst på "kjøttmarkedet" der ute og mine refleksjoner er som så; vi damer kan lett få oss en date. De felste menn sier villig ja til en date. Men etter noen dater, så sitter mannen med all makta. Og menn som dater mye via nett har lagt seg opp flere strategier her. Flere driver å tester damene og lever de ikke opp til hans standart, så drar han på shopping via Tinder igjen. Eller aller helst samtidig. Fordi han vil aldri satse alt på en hest i en datingperiode.

 

Hadde en kompis som datet alt mellom 3 og 7 damer i uka (kødder ikke) og han hoppa til sengs med så mange som mulig. Han endte til slutt opp med en dame, men samtidig som han datet henne, så hadde han flere andre damer rundt om han pulte på, før han bestemte seg for å holde seg til en. Og denne strtegien ser det ut som det er flere og flere menn som har.

 

 



Anonymous poster hash: 8dd94...bf3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt mye avvist, ja. Men har avvist mye selv også. Syns det er trist at det er slik, men vet jo samtidig at jeg bidrar til det selv. Slik samlivskulturen er slik den er hos oss idag, tror jeg det er like greit å klare seg mest mulig på egen hånd. Både emosjonelt, sosial, økonomisk osv. 

 

 



Anonymous poster hash: e3561...006
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Søren ikke lett å finne en match nei :P ergo blir man dumpa og dumpa. Igjen og igjen.

 

Det er håpløst på "kjøttmarkedet" der ute og mine refleksjoner er som så; vi damer kan lett få oss en date. De felste menn sier villig ja til en date. Men etter noen dater, så sitter mannen med all makta. Og menn som dater mye via nett har lagt seg opp flere strategier her. Flere driver å tester damene og lever de ikke opp til hans standart, så drar han på shopping via Tinder igjen. Eller aller helst samtidig. Fordi han vil aldri satse alt på en hest i en datingperiode.

 

Hadde en kompis som datet alt mellom 3 og 7 damer i uka (kødder ikke) og han hoppa til sengs med så mange som mulig. Han endte til slutt opp med en dame, men samtidig som han datet henne, så hadde han flere andre damer rundt om han pulte på, før han bestemte seg for å holde seg til en. Og denne strtegien ser det ut som det er flere og flere menn som har.

 

 

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

 

Kvalmt, kunne aldri rørt en sånn mann! Løs klamydiapikk.

Anonymous poster hash: 9c639...b25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Søren ikke lett å finne en match nei :P ergo blir man dumpa og dumpa. Igjen og igjen.

 

Det er håpløst på "kjøttmarkedet" der ute og mine refleksjoner er som så; vi damer kan lett få oss en date. De felste menn sier villig ja til en date. Men etter noen dater, så sitter mannen med all makta. Og menn som dater mye via nett har lagt seg opp flere strategier her. Flere driver å tester damene og lever de ikke opp til hans standart, så drar han på shopping via Tinder igjen. Eller aller helst samtidig. Fordi han vil aldri satse alt på en hest i en datingperiode.

 

Hadde en kompis som datet alt mellom 3 og 7 damer i uka (kødder ikke) og han hoppa til sengs med så mange som mulig. Han endte til slutt opp med en dame, men samtidig som han datet henne, så hadde han flere andre damer rundt om han pulte på, før han bestemte seg for å holde seg til en. Og denne strtegien ser det ut som det er flere og flere menn som har.

 

 

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

 

 

Ja, enig i dette. Og det er helt forferdelig å tenke på, man kan ikke stole på noen. :(

Anonymous poster hash: 0f10f...c11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kvalmt, kunne aldri rørt en sånn mann! Løs klamydiapikk.

Anonymous poster hash: 9c639...b25

 

Men du vet ikke når du møter en slik mann ;) de er jævli flinke til å skjule sin agenda.

 

Jeg datet en slik mann i våres. Heldigvis skjønte jeg det etter kaffedate nr 2 (min venninne fant han på Tinder og begynte å chatte med han, mens hun oppdaterte meg). Han var bare ute etter bekreftelser fra damer. Jo fler jo bedre vil jeg tro. Han ville helst snappe hele dagen lang og da alltid i bar overkropp og soveromsblikk.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren ikke lett å finne en match nei :P ergo blir man dumpa og dumpa. Igjen og igjen.

Det er håpløst på "kjøttmarkedet" der ute og mine refleksjoner er som så; vi damer kan lett få oss en date. De felste menn sier villig ja til en date. Men etter noen dater, så sitter mannen med all makta. Og menn som dater mye via nett har lagt seg opp flere strategier her. Flere driver å tester damene og lever de ikke opp til hans standart, så drar han på shopping via Tinder igjen. Eller aller helst samtidig. Fordi han vil aldri satse alt på en hest i en datingperiode.

Hadde en kompis som datet alt mellom 3 og 7 damer i uka (kødder ikke) og han hoppa til sengs med så mange som mulig. Han endte til slutt opp med en dame, men samtidig som han datet henne, så hadde han flere andre damer rundt om han pulte på, før han bestemte seg for å holde seg til en. Og denne strtegien ser det ut som det er flere og flere menn som har.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

Han der må jeg ha datet. Garantert. Sitter å er halvveis på gråten fordi han forsvant uten et pip, men herregud så kvalm han egentlig er.

Anonymous poster hash: a13b0...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der må jeg ha datet. Garantert. Sitter å er halvveis på gråten fordi han forsvant uten et pip, men herregud så kvalm han egentlig er.

Anonymous poster hash: a13b0...28a

Det er flere av de ;) Han her er en bekjent så jeg fikk innblikk i alt han gjorde på sjekkefronten. Jeg fikk til og med se på hans matcher og høre hvordan han rangerte damer kun etter utseende. Han gjorde meg kvalm og jeg orka ikke tanken på å date menn pga han. Men kuttet kontakten og møtte en fyr - som viste seg å være av samme sorten.

 

Begge er menn over 40 på strekningen Oslo-Drammen.

 

Istedet traff jeg en oppriktig mann. En som hadde gjort en elendig jobb som player. Men han forsvant han også :( Ikke fordi han ikke følte for meg, men fordi han fortsatt ikke var over eks-kona. Så føkk dating og menn!! Skal noen mann inn i mitt liv nå så skal han jobbe HARDT!!

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Søren ikke lett å finne en match nei :P ergo blir man dumpa og dumpa. Igjen og igjen.

 

Det er håpløst på "kjøttmarkedet" der ute og mine refleksjoner er som så; vi damer kan lett få oss en date. De felste menn sier villig ja til en date. Men etter noen dater, så sitter mannen med all makta. Og menn som dater mye via nett har lagt seg opp flere strategier her. Flere driver å tester damene og lever de ikke opp til hans standart, så drar han på shopping via Tinder igjen. Eller aller helst samtidig. Fordi han vil aldri satse alt på en hest i en datingperiode.

 

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

 

Det blir som å klage over at folk har flere matcher på tinder samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som å klage over at folk har flere matcher på tinder samtidig.

Jeg mener at man bør holde seg til en date om gangen , og glemme tinder og alt annet i det man dater den ene. 

Anonymous poster hash: 6f369...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som å klage over at folk har flere matcher på tinder samtidig.

Men jeg har begynt å tenke på om jeg skal ha flere kandidater om gangen... Men det har jeg ikke ønsket å ha, for jeg mener at det er ikke riktig. For ingen ny fremtidig kjæreste ville like at jeg hadde flere dater som jeg datet samtidig som han. 

Anonymous poster hash: 6f369...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir som å klage over at folk har flere matcher på tinder samtidig.

Man dater bare en om gangen. Antall matcher spiller ingen rolle.

Man går ikke på shopping etter andre mennesker. Man respektere den andre part når man skal date. Når man tillater seg å ikke respektere de man treffer så kan man heller ikke kreve respekt tilbake.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man dater bare en om gangen. Antall matcher spiller ingen rolle.

Man går ikke på shopping etter andre mennesker. Man respektere den andre part når man skal date. Når man tillater seg å ikke respektere de man treffer så kan man heller ikke kreve respekt tilbake.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

Helt enig i den :) Jeg mener at man dater kun en om gangen, hvis ikke er man desperat! 

Anonymous poster hash: 6f369...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg mener at man bør holde seg til en date om gangen , og glemme tinder og alt annet i det man dater den ene. 

Anonymous poster hash: 6f369...7af

 

 

 

 

Men jeg har begynt å tenke på om jeg skal ha flere kandidater om gangen... Men det har jeg ikke ønsket å ha, for jeg mener at det er ikke riktig. For ingen ny fremtidig kjæreste ville like at jeg hadde flere dater som jeg datet samtidig som han. 

Anonymous poster hash: 6f369...7af

 

 

 

Man dater bare en om gangen. Antall matcher spiller ingen rolle.

Man går ikke på shopping etter andre mennesker. Man respektere den andre part når man skal date. Når man tillater seg å ikke respektere de man treffer så kan man heller ikke kreve respekt tilbake.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

Forskjell på nettdating og å spørre en man kjenner.

Man kan ikke forplikte seg til noen bare man har avtalt å møtes i virkeligheten. Dette er snakk om mennesker man ikke kjenner.  En effektive måte å finne en kjæreste på er å treffe en drøss mennesker og å prøve å bli kjent med dem. 

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forskjell på nettdating og å spørre en man kjenner.

Man kan ikke forplikte seg til noen bare man har avtalt å møtes i virkeligheten. Dette er snakk om mennesker man ikke kjenner.  En effektive måte å finne en kjæreste på er å treffe en drøss mennesker og å prøve å bli kjent med dem. 

selvfølgelig , men nå mener jeg at skal man date noen via nettdating så dater man en om gangen, og hvis den er uaktuell så fortsetter en med å finne en ny å møte fra nettdatingen. 

Anonymous poster hash: 6f369...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS, kul'n litt. Det løser seg alltids :-)

For alle som ikke holder på med flerkoneri, så er det kun étt forhold av alle romantiske relasjoner som går "hele veien". Sånn er det for alle, og de fleste prøver og feiler på veien. Jeg vet ikke om noen av mine venninner som ikke har følt det enten slik du gjør nå, eller at de har bundet seg for tidlig.

Det er få som går gjennom hele sitt unge liv og er hundre prosent sikre på sine valg ift menn, og alle gjør litt "feil" valg. Og det som er så fint med det er at man til slutt vet akkurat hva man ønsker. Og desto mer sikker, desto nærmere "målet".

Så fort man blir trygg i eget selskap, selvstendig på alle plan og innser at den rette mannen dukker opp når tiden er inne, skjer det underverker.

Først og fremst fordi man slipper å leve med usikkerheten. Man blir bedre på å takle relasjoner som ikke funker helt som man skulle ønske, fordi en bedre halvdel er bare en god bonus til det man allerede har å være takknemlig for, og fordi man er trygg på at ting løser seg. Livet serverer deg aldri mer enn du klarer å håndtere.

Jeg håper du samler litt ryggrad nå(brutalt, men ikke vondt ment), og finner deg i litt mindre dritt fra menn. Mange menn lukter frykt og usikkerhet på lang avstand, og ser på det som en ypperlig mulighet for noe midlertidig. Ikke fordi de nødvendigvis er rasshøl, men fordi du tillater de å gjøre som de ønsker, uten å sette ned foten og si at dette godtar du ikke.

Har vært i dine sko, vet det er no dritt

:klem:

Edit: beskrivelsen passer trolig med omvendte kjønnsroller også, men jeg kjenner ikke til den fila :fnise:

Endret av -Fiona-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS, kul'n litt. Det løser seg alltids :-)

For alle som ikke holder på med flerkoneri, så er det kun étt forhold av alle romantiske relasjoner som går "hele veien". Sånn er det for alle, og de fleste prøver og feiler på veien. Jeg vet ikke om noen av mine venninner som ikke har følt det enten slik du gjør nå, eller at de har bundet seg for tidlig.

Det er få som går gjennom hele sitt unge liv og er hundre prosent sikre på sine valg ift menn, og alle gjør litt "feil" valg. Og det som er så fint med det er at man til slutt vet akkurat hva man ønsker. Og desto mer sikker, desto nærmere "målet".

Så fort man blir trygg i eget selskap, selvstendig på alle plan og innser at den rette mannen dukker opp når tiden er inne, skjer det underverker.

Først og fremst fordi man slipper å leve med usikkerheten. Man blir bedre på å takle relasjoner som ikke funker helt som man skulle ønske, fordi en bedre halvdel er bare en god bonus til det man allerede har å være takknemlig for, og fordi man er trygg på at ting løser seg. Livet serverer deg aldri mer enn du klarer å håndtere.

Jeg håper du samler litt ryggrad nå(brutalt, men ikke vondt ment), og finner deg i litt mindre dritt fra menn. Mange menn lukter frykt og usikkerhet på lang avstand, og ser på det som en ypperlig mulighet for noe midlertidig. Ikke fordi de nødvendigvis er rasshøl, men fordi du tillater de å gjøre som de ønsker, uten å sette ned foten og si at dette godtar du ikke.

Har vært i dine sko, vet det er no dritt

:klem:

Edit: beskrivelsen passer trolig med omvendte kjønnsroller også, men jeg kjenner ikke til den fila :fnise:

Nei. Det behøver ikke bli bedre med årene. Jeg er så skadeskutt nå at jeg tror jeg aldri kan fungere med en mann mer :( jeg satser og får meg smeller gang på gang. Og det gjør mer og mer vondt for hver gang. Og jeg er voksen. Hadde normale forhold frem til jeg var i midten av tredve-årene. Og så begynte det å gå galt pga en syk stalker. Og siden har det blitt verre og verre. Nå orker jeg ikke mer.

Anonymous poster hash: 8dd94...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

selvfølgelig , men nå mener jeg at skal man date noen via nettdating så dater man en om gangen, og hvis den er uaktuell så fortsetter en med å finne en ny å møte fra nettdatingen. 

Anonymous poster hash: 6f369...7af

 

Synes det kommer an på hvordan første daten går. Kan jo ha gått bra nok til at man dater videre, men ikke bra nok til at man tør å takke nei til de andre tilbudene. Ikke alle vet om de vil satse på en jente etter en kaffedate.  Da må det være lov å invitere jenta på date nummer to uten at man kutter ut de andre jentene.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...