Gå til innhold

Damer om jomfrue menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er 31 år og jomfru, og det skader ikke min psykiske helse.

Anonymous poster hash: 81763...6de

Bra :)

Anonymous poster hash: f23a0...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra :)

Anonymous poster hash: f23a0...73e

men man skal alikevel holde kjeft om det til alle og enhver, helst egentlig ikke si det på internett heller. fordi folk ser annerledes på deg når de får vite det og man vil bli avvist.

Anonymous poster hash: 81763...6de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen holdninger...! Man avviser da vel ikke en potensiell date kun fordi han ikke har funnet noen det passet å ha sex med? Greit nok at seksuell kjemi er viktig, men om man har eller ikke har det vet man jo ikke før man har blitt bedre kjent med hverandre :-) For min del ville det ikke vært turn off med en mannlig jomfru, da jeg selv debuterte seint og var veldig glad for at exen ikke ba meg snu i døra av den grunn.

Anonymous poster hash: 434dc...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg er 31 år og jomfru, og det skader ikke min psykiske helse.

Anonymous poster hash: 81763...6de

 

Bra for deg. Jeg derimot holdt på å havne rett i avgrunnen. Jeg tenkte på sex bokstavelig talt fra morgen til kveld hver eneste dag. Det var det første jeg tenkte på da jeg stod opp og det siste jeg tenkte på før jeg la meg til å sove. Jeg ble så frustrert og deprimert at jeg ikke visste hvor jeg skulle av meg til slutt. Prostituerte har "reddet" meg. Jeg er fremdeles ensom, men jeg har ihvertfall et sexliv.

Anonymous poster hash: bbfe1...49b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru! Er dere virkelig seriøse? At det er mindre skamfullt å gå til en prostituert enn det er å være jomfru? I alle dager...

 



Anonymous poster hash: 616f3...2bb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Bra for deg. Jeg derimot holdt på å havne rett i avgrunnen. Jeg tenkte på sex bokstavelig talt fra morgen til kveld hver eneste dag. Det var det første jeg tenkte på da jeg stod opp og det siste jeg tenkte på før jeg la meg til å sove. Jeg ble så frustrert og deprimert at jeg ikke visste hvor jeg skulle av meg til slutt. Prostituerte har "reddet" meg. Jeg er fremdeles ensom, men jeg har ihvertfall et sexliv.

Anonymous poster hash: bbfe1...49b

 

tja, jeg hadde det sånn i mine tidlige tjueår, men den desperasjon vokste seg aldri så stor i grunnen. jeg innfant meg vel med min skjebne ganske fort. jeg ser ikke noe galt i det å gå til prostituerte, men for meg ville det egentlig bare føltes som et større tap.

Anonymous poster hash: 81763...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skrekk og gru! Er dere virkelig seriøse? At det er mindre skamfullt å gå til en prostituert enn det er å være jomfru? I alle dager...

 

Anonymous poster hash: 616f3...2bb

 

 

Det er da slettes ingen skam av å gå til prostituerte. Den mannlige seksualitet er noe dere damer tydeligvis aldri vil forstå, ref. ditt innlegg her.

Anonymous poster hash: d3e06...4eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er da slettes ingen skam av å gå til prostituerte. Den mannlige seksualitet er noe dere damer tydeligvis aldri vil forstå, ref. ditt innlegg her.

Anonymous poster hash: d3e06...4eb

 

 

 

Ingen skam? Er dette noe du forteller foreldrene dine og vennene dine? 

 

 

Anonymous poster hash: 616f3...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min var jomfru når vi møttes. Tenkte ikke noe særlig over det.



Anonymous poster hash: b80fd...f0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skam? Er dette noe du forteller foreldrene dine og vennene dine?

Anonymous poster hash: 616f3...2bb

Forteller du familie og venner hvis du har spredd bena til 30 stk også? Er akkurat det samme. Man prater ikke om sexen til familie uansett.;)

Anonymous poster hash: 6055e...904

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller du familie og venner hvis du har spredd bena til 30 stk også? Er akkurat det samme. Man prater ikke om sexen til familie uansett. ;)

Anonymous poster hash: 6055e...904

 

 

Akkurat det samme? Dummeste jeg har hørt! Å ligge med 30 stykker uten at penger er innvolvert (ujevnt maktforhold) og der begge partene får like mye ut av det, er ikke det samme som å kjøpe seg en prostituert!

 

Anonymous poster hash: 616f3...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå til prostituerte pronto. Du kommer til å få problemer med den mentale helsen din om du ikke har et sexliv. Ta det fra en som var ufrivillig jomfru til han var 31 år gammel, men nå fast sexkunde. Var hos eskorte senest igår kveld faktisk, og det vil jeg fortsette med til dagen jeg dør.

Anonymous poster hash: bbfe1...49b

Du viser jo her med holdningene dine at man blir mer forkvaklet som menneske av å kjøpe sex enn å være jomfru.

Til TS, selv har jeg en greie for "jomfruer". Tenningsmønstet mitt går litt ut på at jeg får lov til å lære opp og dominere en mann, at han ligger det mens jeg teaser og gir ham instruksjoner etc. Så jeg tar gjerne en jomfru any day. ;)

En som mener kvinnekropper er til for å kjøpes derimot, tar jeg ikke i med ildtang en gang.

Anonymous poster hash: 9464a...5a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som mener kvinnekropper er til for å kjøpes derimot, tar jeg ikke i med ildtang en gang.

Anonymous poster hash: 9464a...5a6

Fornuftig av deg. Det synes jeg du gjør helt rett i (å ikke gjøre).

Anonymous poster hash: 9158f...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter du en kvinne som har en del erfaring og vet hva hun liker, så er det nok ikke noe problem, kanskje hun kan lære deg opp :P Møter du en som meg derimot som ikke har så mye erfaring, er det litt dumt. Jeg hadde i hvertfall blitt litt skeptisk i og med at jeg ikke helt vet hva jeg tenner på og får orgasme av enda. Derfor ville jeg foretrukket en mann med erfaring, slik at han kunne lære meg mer om kroppen min. 



Anonymous poster hash: 722ec...121
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting er ivertfall sikkert.. om jeg hadde fått vite at daten min har gått til prostituerte/eskorte hadde jeg dumpa rævva hans fortere enn han rakk å komme tilbake til bordet med vinen !

Tar mye heller en jomfru da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig av deg. Det synes jeg du gjør helt rett i (å ikke gjøre).

Anonymous poster hash: 9158f...c5d

Det har du garantert gjort hvis du har hatt sex med en del gutter.;)

Anonymous poster hash: 6055e...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er ivertfall sikkert.. om jeg hadde fått vite at daten min har gått til prostituerte/eskorte hadde jeg dumpa rævva hans fortere enn han rakk å komme tilbake til bordet med vinen !

Tar mye heller en jomfru da !

Da burde du ikke knulle alt for mange gutter siden flere enn 1 av 10 gutter har kjøpt sex.:P

Anonymous poster hash: 6055e...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du ikke knulle alt for mange gutter siden flere enn 1 av 10 gutter har kjøpt sex. :P

Anonymous poster hash: 6055e...904

 

Hvor i all verden har du dette fra? 

Anonymous poster hash: 616f3...2bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...