Gå til innhold

Damer om jomfrue menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan reagerer damer hvis de møter en mann som er jomfru i 20års alderen?

Er det normalt at damene aviser mannen på grunn av det?

Anonymous poster hash: 1c034...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan reagerer damer hvis de møter en mann som er jomfru i 20års alderen?

Er det normalt at damene aviser mannen på grunn av det?

Anonymous poster hash: 1c034...823

Damer kan velge og vrake i sex-veien nå til dags, så de aller fleste vil unngå menn som ikke har erfaring. Særlig når de er kommet over 20 års alder. Så hvis du vil ha sjanse på noen må du ikke nevne at du ikke har erfaring.

Anonymous poster hash: 9158f...c5d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske turn off med noen som ikke vet noen ting. men vis jeg møter en fantastisk mann og det er det eneste som mangler mulig jeg ikke sier nei pga det.



Anonymous poster hash: a23e2...438
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske turn off med noen som ikke vet noen ting. men vis jeg møter en fantastisk mann og det er det eneste som mangler mulig jeg ikke sier nei pga det.

Anonymous poster hash: a23e2...438

Jeg møtte en jente som jeg datet en stund og alt virka bra. Hun sa hun likte meg utrolig godt og at hun var veldig forelska, men så sa jeg at jeg var jomfru og det ble en helt annen tone. når hun dro hjem blokkerte hun all kontakt med meg. Jeg er 19 år og fyller 20 snart.

Anonymous poster hash: 1c034...823

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fortell en kvinne at du er jomfru. Da er det nettopp det du kommer til å forbli.



Anonymous poster hash: 1b96e...e53
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Dater selv en nå som er i 20-årene og var jomfru til vi møttes (fortalte det selv ganske tidlig). Overraskende, men ingen turnoff for me. Han er utrolig lærevillig og vi kommuniserer godt både i og utenfor senga, så det har absolutt ikke vært noe problem.

Anonymous poster hash: 62f1d...817

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tull. Dater selv en nå som er i 20-årene og var jomfru til vi møttes (fortalte det selv ganske tidlig). Overraskende, men ingen turnoff for me. Han er utrolig lærevillig og vi kommuniserer godt både i og utenfor senga, så det har absolutt ikke vært noe problem.

Anonymous poster hash: 62f1d...817

Det er godt å høre det finnes folk som deg, da er det kanskje håp for meg.

Jeg har begynt å gro en tanke om at kvinner bryr seg bare om sex og menn med erfaring, alt annet er søppel.

Anonymous poster hash: 1c034...823

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan reagerer damer hvis de møter en mann som er jomfru i 20års alderen?

Er det normalt at damene aviser mannen på grunn av det?

Anonymous poster hash: 1c034...823

Ville vel gjerne ikke unngått han kanskje...

Men jeg syns (min mening) at det er veldig turn off med menn som ikke har erfaring..

 

Om han kunne gjort opp for det ved å ha et vinnende vesen og ellers ganske grei selvtillitt så kunne jeg nok oversett jomfrudelen, men jeg hadde jo lurt veldig på hvordan sexen ville vert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det fra noen som er 30+ og fortsatt jomfru, utenfor internett må du aldri fortelle til en eneste sjel at du er jomfru når du er mann. ikke en eneste person, om du så er det til du dør, så tar du med deg den hemmeligheten i graven.



Anonymous poster hash: 81763...6de
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det fra noen som er 30+ og fortsatt jomfru, utenfor internett må du aldri fortelle til en eneste sjel at du er jomfru når du er mann. ikke en eneste person, om du så er det til du dør, så tar du med deg den hemmeligheten i graven.

Anonymous poster hash: 81763...6de

Stemmer ikke. Jeg hadde syntes at det var søtt.

Anonymous poster hash: f23a0...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun fact: I dagens samfunn er mer ærefullt å oppsøke en narkoman prostituert på gata enn å å være åpent jomfru etter fylte 20. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke. Jeg hadde syntes at det var søtt.

Anonymous poster hash: f23a0...73e

nei, det hadde du på ingen måte og du bruker bare det som argument i en internettdiskusjon fordi du er i mot generaliseringer.

Anonymous poster hash: 81763...6de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke. Jeg hadde syntes at det var søtt.

Anonymous poster hash: f23a0...73e

 

Ikke hør på slike råd. Kan like gjerne være skrevet av menn som ønsker at andre menn driter seg ut blant kvinner. Hvis man tilfeldigvis er en veldig kjekk og attraktiv mann om er jomfru kan det sikkert oppfattes som søtt. Men de fleste jomfru menn er uattraktive til helt gjennomsnittlige menn der jomfrustatusen forsterker eller trekker ned den lille attraktiviteten de har blant kvinner. Menn kan være attraktive av å være selvsikker og suksessfull, og da bryter det å være jomfru med det imaget. 

Anonymous poster hash: 93c58...cbe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, det hadde du på ingen måte og du bruker bare det som argument i en internettdiskusjon fordi du er i mot generaliseringer.

Anonymous poster hash: 81763...6de

Er litt forelsket i en som er over 30 og jomfru :)

Anonymous poster hash: f23a0...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en jente som jeg datet en stund og alt virka bra. Hun sa hun likte meg utrolig godt og at hun var veldig forelska, men så sa jeg at jeg var jomfru og det ble en helt annen tone. når hun dro hjem blokkerte hun all kontakt med meg. Jeg er 19 år og fyller 20 snart.

Anonymous poster hash: 1c034...823

Synes det var en barnslig måte det på. men det er ikke alle som ønsker å lære deg opp. Jeg er 25 og er ikke så mange menn som jeg er interessert i som er jomfru så ikke den største problemstilling jeg kommer over. Men som sagt vis det er en fantastisk mann på alle mulige måter og han er ivrig til å lære i senga sp er det mulig jeg ikke sier nei. men ja ser på det som litt dumt å være den første til en kar. Når jeg er så gammel som jeg er. noe annet når ejg var yngre. 

Anonymous poster hash: a23e2...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske turn off med noen som ikke vet noen ting. men vis jeg møter en fantastisk mann og det er det eneste som mangler mulig jeg ikke sier nei pga det. Anonymous poster hash: a23e2...438

For en holdning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gå til prostituerte pronto. Du kommer til å få problemer med den mentale helsen din om du ikke har et sexliv. Ta det fra en som var ufrivillig jomfru til han var 31 år gammel, men nå fast sexkunde. Var hos eskorte senest igår kveld faktisk, og det vil jeg fortsette med til dagen jeg dør.



Anonymous poster hash: bbfe1...49b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gå til prostituerte pronto. Du kommer til å få problemer med den mentale helsen din om du ikke har et sexliv. Ta det fra en som var ufrivillig jomfru til han var 31 år gammel, men nå fast sexkunde. Var hos eskorte senest igår kveld faktisk, og det vil jeg fortsette med til dagen jeg dør.

Anonymous poster hash: bbfe1...49b

 

Kommafeil her og skrivefeil der, men samme det...

Anonymous poster hash: bbfe1...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt turn-on jeg. Med det sagt - jeg har hatt sex med både jomfruer og vel erfarne, og jeg har ikke merket noen forskjell stor forskjell i evnene. Så kan ikke se at det skal by på noen problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gå til prostituerte pronto. Du kommer til å få problemer med den mentale helsen din om du ikke har et sexliv. Ta det fra en som var ufrivillig jomfru til han var 31 år gammel, men nå fast sexkunde. Var hos eskorte senest igår kveld faktisk, og det vil jeg fortsette med til dagen jeg dør.

Anonymous poster hash: bbfe1...49b

 

jeg er 31 år og jomfru, og det skader ikke min psykiske helse.

Anonymous poster hash: 81763...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...