Gå til innhold

Hva skjer nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg skjønner deg godt..

Hadde det litt sånn med en fyr for ikke så lenge siden jeg også..

Første fyren jeg klarte å få følelser for etter psykoeksen..Men han lurte meg litt føler jeg,for han var ikke interessert i meg tilbake..

Sånt gjør vondt...:/

Men man kommer over det også :)

Ja går det til helvete så overlever jeg nok.

Og skal jeg høre på magefølelsen så sier den i det ene øyeblikket at dette vil gå bra. Og i neste at det ikke vil gå bra. Vanligvis er magefølelsen stabil. Her er det like mye av begge deler. Så den gir jeg opp. Hjertet mitt sier "hold ut".

Før jeg møtte han her så var jeg veldig klar på at en eventuell mann må jobbe hardt for å få innpass i mitt liv. Og han her jobbet hardt. Hardere enn noen annen mann har gjort for meg. Han investerte veldig mye i meg.

Men hans sommer har vært en stor påkjenning for han. Styr med ekskone og jobb hele døgnet i flere uker i strekk. Så å møte han før en slik påkjenning var ikke så bra kanskje.

Huff. Vi snakka om å reise bort sammen i helgen også. Men det er urovekkende at han har blitt så kald i det siste :(

Sorry for å spamme ned med mine tanker men må bare prøve å sortere disse tankene. Skulle likt å få noe tilbakemelding fra menn her inne også.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja går det til helvete så overlever jeg nok.

Og skal jeg høre på magefølelsen så sier den i det ene øyeblikket at dette vil gå bra. Og i neste at det ikke vil gå bra. Vanligvis er magefølelsen stabil. Her er det like mye av begge deler. Så den gir jeg opp. Hjertet mitt sier "hold ut".

Før jeg møtte han her så var jeg veldig klar på at en eventuell mann må jobbe hardt for å få innpass i mitt liv. Og han her jobbet hardt. Hardere enn noen annen mann har gjort for meg. Han investerte veldig mye i meg.

Men hans sommer har vært en stor påkjenning for han. Styr med ekskone og jobb hele døgnet i flere uker i strekk. Så å møte han før en slik påkjenning var ikke så bra kanskje.

Huff. Vi snakka om å reise bort sammen i helgen også. Men det er urovekkende at han har blitt så kald i det siste :(

Sorry for å spamme ned med mine tanker men må bare prøve å sortere disse tankene. Skulle likt å få noe tilbakemelding fra menn her inne også.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Det er fryktelig slitsomt og sårende når det går fra varmt til kaldt !

Jeg håper dere snart får tiden dere trenger...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff føler med deg ❤️ Jeg følte det også sånn i noen uker/en liten mnd... Jeg endte med å bli dumpet :-/ men en ting vet jeg, at blir vi flotte damer dumpet så er de hvertfall ikke verdt vår energi ❤️ Klem til deg. (PS, bethd- du virker som en helt fsntastisk person!!)

Anonymous poster hash: 38400...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(PS, bethd- du virker som en helt fsntastisk person!!)

Anonymous poster hash: 38400...18e

Åååå :) :) :)

Tusen takk ,det var snilt sagt av deg  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han åpna Snap. Han har ikke åpnet en eneste en på over en måned. Men ingen ting tilbake. Nå skal også dagene hans bli litt mer normale fremover.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et pip fra fyren idag heller :(

Jeg tror hans ekskone har et for godt grep om hans baller. Nå er jeg lei men sitter på hendene for ikke å gi lyd fra meg.

Jeg vet han kommer til å gi lyd fra seg en dag men jo lengre tid det tar, jo mindre interesse er det fra hans side. Pokker.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det beste (for din mentale helse) ville vert å la den uken være gått nå og bare bestemme deg for å kutte han ut..

Jeg kjenner jeg blir sliten bare av å tenke på hvordan du har det nå...:(

Har vert i den situasjonen så mange ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det beste (for din mentale helse) ville vert å la den uken være gått nå og bare bestemme deg for å kutte han ut..

Jeg kjenner jeg blir sliten bare av å tenke på hvordan du har det nå...:(

Har vert i den situasjonen så mange ganger før.

Nei dette er ikke bra for meg. Det tærer på. Så jeg får prøve å fokusere på andre ting fremover (hahaha)

Vi er på forskjellige plasser i vårt liv. Der han er veldig låst i sin situasjon og jeg er veldig fri. Ergo vil jo jeg ha alt med en gang fordi jeg har plass i livet mitt til dette. Og han kjenne veldig på sin låste situasjon nå. Dette fortalte han meg også sist vi var sammen. At han slet med dette. Er mer enn bare jobb som sliter på han fortiden.

Så ja jeg bør gi slipp. Og heller kanskje se om fremtiden vil oss godt. Han jobber hardt for å endre sin situasjon nå. Kanskje det løsner for han og kanskje jeg er der da?

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg TS. Jeg går gjennom det samme akkurat nå. Min date er også veldig opptatt med jobb, og sin eks kone. Jeg har ventet i noen måneder nå, fordi han har sagt at han vil ordne opp ting på jobben og ting med eksen. Og bruke tid på meg når han faktisk er i stand til å være psykisk tilstedet, at dette er rettferdig ovenfor meg. Jeg tenker at når en mann har så mye i ryggsekken, så er det beste vi kan gjøre for han å gi han tid. Det å mase vil bare gjøre det verre. Tenk at han allerede har så mye å gjøre, og så mye å ordne opp. Det at du kommer inn og skal være en ekstra bagasje, vil ikke gjøre det lettere for han. I mellomtiden, prøv å tenk positiv. Jeg prøver i hvertfall å tenke positiv, og fylle dagene mine med ulike aktiviteter. Vi må fortsatt leve, og om vi er glade eller trist, må vi fortsatt leve. Så vær heller positiv og glad :)



Anonymous poster hash: 27dff...8e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ventet på date skulle bli ferdig med en større jobb langt unna. Fire uker. Alt var helt supert før dette. Og å vente var helt greit fordi jeg fikk så mange bekreftelser.

Var lite kontakt under denne perioden men så fort den var over dro han direkte til meg og ble et døgn før han måtte videre på jobb.

Men jeg ble utålmodig nå siden kontakten fortsatt er laber. Så jeg sa jeg savnet han, at jeg liker han veldig godt og at jeg vil at vi fortsetter. Han svarte bare med at vi får se hvor dette bærer hen.

Tenker han skal få fordøye mitt innspill på mine følelser for han. Han er tross alt fortsatt borte med jobb akkurat nå.

Men jeg er redd dette er en lost case? Eller bør jeg vente enda mer? Hvor lenge kan man vente før det går på helsa løs? Bør jeg la han fordøye det litt og så be han om å ta et standpunkt? Jeg føler jeg får veldig lite av han nå og det jeg får er litt uklart. Ja han savner å flørte med meg sier han men han gjør ingen ting for å flørte med meg tilbake.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Har dere hatt sex? Hvis ja, har han allerede tilgang til godtebutikken og det vil være ekstremt vanskelig å få ham over til en ny sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

Hører forresten gjerne fra menn også. Greit med deres synspunkt også.

Uansett så får han space og tid fra meg nå fremover siden det ser ut som det er det han trenger først og fremst.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Skrev du at han fortsatt er i oppbrudd med eksen? Det gjør saken enda verre, for da er du rebound enten både du og han vil det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et pip fra fyren idag heller :(

Jeg tror hans ekskone har et for godt grep om hans baller. Nå er jeg lei men sitter på hendene for ikke å gi lyd fra meg.

Jeg vet han kommer til å gi lyd fra seg en dag men jo lengre tid det tar, jo mindre interesse er det fra hans side. Pokker.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Gi slipp så for og så mye som mulig. Hvis det dere hadde var godt og ekte, vil han ikke glemme den. Den beste muligheten for noe som helst, er at HAN tar kontakt i fremtiden når han er på et bedre sted og er over eksen og ute av rebound fasen og du samtidig har normalisert deg og kommet tilbake i senter. Den der selvpiningen din, med tendens til stalking, ender bare i et mye verre tårehav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er ikke bra for meg. Det tærer på. Så jeg får prøve å fokusere på andre ting fremover (hahaha)

Vi er på forskjellige plasser i vårt liv. Der han er veldig låst i sin situasjon og jeg er veldig fri. Ergo vil jo jeg ha alt med en gang fordi jeg har plass i livet mitt til dette. Og han kjenne veldig på sin låste situasjon nå. Dette fortalte han meg også sist vi var sammen. At han slet med dette. Er mer enn bare jobb som sliter på han fortiden.

Så ja jeg bør gi slipp. Og heller kanskje se om fremtiden vil oss godt. Han jobber hardt for å endre sin situasjon nå. Kanskje det løsner for han og kanskje jeg er der da?

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Ser at du skjønte alt av deg selv. Good girl! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering. Han virker til å være helt i kjelleren nå. Har fått seg en real smell.

Så jeg sa at jeg lar han gå og at jeg trekker meg unna. Men at han gjerne må ta kontakt senere. Det var ikke lett mtp at vi liker hverandre så godt :( dette er det vondeste bruddet noen sinne, for å vite at han sitter der og har det vondt og eneste jeg kan gjøre er å gi slipp, svir.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering. Han virker til å være helt i kjelleren nå. Har fått seg en real smell.

Så jeg sa at jeg lar han gå og at jeg trekker meg unna. Men at han gjerne må ta kontakt senere. Det var ikke lett mtp at vi liker hverandre så godt :( dette er det vondeste bruddet noen sinne, for å vite at han sitter der og har det vondt og eneste jeg kan gjøre er å gi slipp, svir.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

 

Han er nok ikke istand til å pleie et forhold nå da.....og det er ikke rett å be deg sitte å vente heller...

Kanskje en dag i fremtiden..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke istand til å pleie et forhold nå da.....og det er ikke rett å be deg sitte å vente heller...

Kanskje en dag i fremtiden..:)

Jepp. Det var det vi kom frem til vi også. Men fy søren så vondt dette gjør. Han har det ikke godt og når det eneste jeg vil er å gjøre han godt, men eneste jeg kan gjøre er å trekke meg vekk og forlate han.

Jeg sa jeg håper han kontakter meg en dag når han føler for det. Men litt dumt også for jeg kan ikke fortsette å vente og håpe. Da går jo jeg også i kjelleren. Så jeg må bare tenke på at de månedene vi fikk sammen var helt herlige. Tenke på de fine stunder våres. Og se på dette som gode minner om den gangen da jeg traff den perfekte mannen. At slike flotte menn faktisk finnes.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp. Det var det vi kom frem til vi også. Men fy søren så vondt dette gjør. Han har det ikke godt og når det eneste jeg vil er å gjøre han godt, men eneste jeg kan gjøre er å trekke meg vekk og forlate han.

Jeg sa jeg håper han kontakter meg en dag når han føler for det. Men litt dumt også for jeg kan ikke fortsette å vente og håpe. Da går jo jeg også i kjelleren. Så jeg må bare tenke på at de månedene vi fikk sammen var helt herlige. Tenke på de fine stunder våres. Og se på dette som gode minner om den gangen da jeg traff den perfekte mannen. At slike flotte menn faktisk finnes.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Det syns jeg du skal gjøre..:)

SKjønner godt at det er tungt for deg , tipper du tenker at han EGENTLIG vil være med deg og derfor klarer du ikke løsrive deg helt ifra han...

Men jeg lover deg..

Han virker ikke klar eller villig til å ha et forhold med deg og det er i grunn et svar du burde tolke som et nei...

Selv om det gjør vondt..

 

Trøst deg med det at du er ikke alene om å slite nå og da..

Jeg fikk nettopp vite at eksen har fått seg ny dame nettopp, og for ikkeså lenge siden sa han at han fortsatt hadde følelser for meg.....

Enkelte menn er bare ikke modne for å ha et forhold....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg du skal gjøre..:)

SKjønner godt at det er tungt for deg , tipper du tenker at han EGENTLIG vil være med deg og derfor klarer du ikke løsrive deg helt ifra han...

Men jeg lover deg..

Han virker ikke klar eller villig til å ha et forhold med deg og det er i grunn et svar du burde tolke som et nei...

Selv om det gjør vondt..

Trøst deg med det at du er ikke alene om å slite nå og da..

Jeg fikk nettopp vite at eksen har fått seg ny dame nettopp, og for ikkeså lenge siden sa han at han fortsatt hadde følelser for meg.....

Enkelte menn er bare ikke modne for å ha et forhold....

Ja det har du helt rett i. Jeg vet han ville mer men har ingen ting å tilby nå. kanskje senere men ikke nå. Og jeg kan ikke vente.

Jeg vet at alt han ønsker er et forhold men han sitter i en kjip skrustikke han ikke kommer seg ut av. Han burde dog ha sagt ifra om dette tidligere. De siste ukene har vært vonde for meg og det har han vært klar over. Allikevel ga han ikke slipp før jeg sa jeg lot han gå.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har så mageknipe pga hvordan dette skjedde. Jeg sendte en sms til han fordi jeg ikke ville stresse han men gi han tid til å samle seg og ringe meg. Jeg skrev at jeg ønsket han ville ringe meg og fortelle hva som skjedde fordi jeg var forvirret og ikke helt skjønte hva som skjedde.

Han ringte ikke men skrev en sms tilbake om at han var veldig stresset og at han ikke hadde noe å tilby nå. Men at han var glad i meg.

Så jeg skrev tilbake at jeg bare måtte respektere hans situasjon og la han gå. Men at han gjerne måtte ringe meg ved en senere anledning.

Og nå har jeg vondt i magen fordi alt føles helt galt. Det er jo så dust å gjøre slikt over melding. Og jeg er redd jeg aldri får høre mer fra han. At om jeg hadde ventet litt til så kanskje jeg ikke hadde stresset han opp. At han kanskje ville tatt kontakt og forklart seg isteden for at jeg maste om dette. Faen dette gjør vondt og alt føles feil. Savner han så jeg går helt i oppløsning her.

Jeg har vært forelsket før og har hatt kjærlighetssorg før. Men ikke som dette.

Anonymous poster hash: 5aea6...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg såhøres det ut som du har gjort det du kunne ...

Stresset han opp fordi du ønsker å snakke med han?
Nei..Det er ikke sånn det fungerer..

Han virker rett og slett ikke interessert i deg ....:(

Beklager om det er hardt og ufølsomt sagt men.....Det er sånn det virker for meg...:(

 

Du gjør det rette her med å komme deg videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...