Gå til innhold

Hva har du fått ut av år 2015 forløbig? Alder, dating, og situasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en mann som jeg var sammen med fra sommeren 2014 til nå. Nå er det slutt mellom oss, men har ikke kommet meg videre. 

 

Jeg er snart 39 år gammel, har barn, men jeg føler at jeg burde være rask å finne en ny mann før jeg blir for gammel, men jeg orker ikke å stresse med sånn. Dukker han opp, så dukker han opp. Er ikke desperat. Har nok av beilere etter meg som jeg ikke er interessert i. 



Anonymous poster hash: c9da9...1d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lært MYE om meg selv,lagt bak meg et trainwreck av et forhold og er HELT ferdig med han!

Føles veldig godt !

Null dating foreløpig,men er åpen! 

 

Karrieremessig, lets not go there..ting kan bli bedre..!

Så ,i bunn og grunn..! 

Det kan bare gå oppover nå..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2015 har jeg datet 3 forskjellige menn. De 2 første likte jeg mindre, jo mer tid jeg tilbragte med de. Siste likte jeg godt, helt til vi hadde sex. Var elendig sex, som ikke ble bedre. Og nesten typisk da jeg ikke har hatt sex på 1,5 år før det. Og singel i over 3 år.

 

Nå lurer jeg litt på hvor jeg skal finne en bra mann, som helst duger i senga og. Jeg er 37 år, og ser at noen menn i 40 åra starter å slite litt med sex. Er bedt på date av en på 29 år, men takket nei, synes det blir litt ungt. Jeg har og en tenåringsdatter, og denne mannen ser mer ut som han er 23 år.



Anonymous poster hash: a9a91...a52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne,36 år og ingen barn.Har ikke datet noen i 2015.Synes det er vanskelig å stole på noen igjen.Jeg har nylig avsluttet et "Luftslott-forhold" med en mann som lenge har holdt meg på gress.Det er noe av det beste jeg har gjort på lenge.Nå føler jeg meg fri til å date igjen på en annen måte en før,men redselen for å gå på en ny smell er der hele tiden.Liker egentlig ikke nettdating men føler det er min eneste mulighet nå.



Anonymous poster hash: f275f...b25
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de fem foregående årene...Jobb, jobb og atter jobb, med lite fritid. 



Anonymous poster hash: bfd26...048
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet året med å date et par menn som viste seg å være surrebukker. Bestemte meg for å legge menn og dating på hylla for en stund, og dermed kom det skliende inn en fin fyr fra sidelinja nå i sommer. Har nå truffet ham i to måneder, og det er gøy, godt og veldig, veldig koselig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har datet 7 menn, de aller fleste bare 1 - 2 dates. Har vel lært at det skal mye til for at det skal klaffe. Er glad jeg har prøvd, samtidig som jeg er veldig frustrert. Er 27, så har kanskje ikke veldig dårlig tid, men jeg vil gjerne ha barn og helst ha vært sammen med barnefar noen år før det blir aktuelt. Så sånn sett merker jeg jo at klokka tikker.



Anonymous poster hash: becea...8bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år. Traff en mann i november i fjor. Vi har vært sammen siden :) Er mitt første "ordentlige" forhold. Har truffet hverandres foreldre og venner, reist på ferier sammen, halvveis flyttet inn sammen, og alt er ganske så rosenrødt :) Endelig, ganske så lei av å være den evig single i både vennekretsen og slekten. 



Anonymous poster hash: 0df71...67b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år, et barn og singel i 3 år. Holdt på med en fyr de første 4-5 mnd, men det var nok bare sex fra hans side. Traff en annen som var utrolig hyggelig og kjekk, men jeg fikk bare vennskapelige følelser for ham desverre. Status nå er at jeg gir opp og satser på at det kommer en når jeg minst venter det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinternatt

Ingenting. Var på en datingside i tre måneder og selv om det var mange å skrive med, og noen å møte så var det ikke det helt store nei. Av tidligere forhold har det kun møttes offline så jeg tar det med ro til en viss grad og håper noen ser min vei snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating har jeg nok mislykket totalt iår, den ene fyren jeg tror jeg kunne falt for hadde ikke peiling på hvem David Bowie var, og da måtte jeg si takk for meg siden Bowie musikk er lydsporet til mitt liv. Trenger ikke å like ham, men en fyr født i 1070 ikke vet hvem han er, blir for ignorant for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating har jeg nok mislykket totalt iår, den ene fyren jeg tror jeg kunne falt for hadde ikke peiling på hvem David Bowie var, og da måtte jeg si takk for meg siden Bowie musikk er lydsporet til mitt liv. Trenger ikke å like ham, men en fyr født i 1070 ikke vet hvem han er, blir for ignorant for meg. 

 

Litt rart å ikke vite hvem DB er ja,men tenk om du hadde introdusert han til musikken,og han hadde digget det!?Noen ganger må folk åpne nye dører for deg vet du.

 

 

Anonymous poster hash: f275f...b25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Litt rart å ikke vite hvem DB er ja,men tenk om du hadde introdusert han til musikken,og han hadde digget det!?Noen ganger må folk åpne nye dører for deg vet du.

 

 

Anonymous poster hash: f275f...b25

 

 

Gjort og han likte ikke musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 31, forstått at jeg må trene i to år minst for at kvinner i det hele tatt skal se på meg.



Anonymous poster hash: 4b37e...434
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første forhold på mange år og det varte i omtrent 4 måneder. Jeg slo opp fordi jeg ikke fikk de helt rette følelsene over tid, samt vi ikke klaffet mentalt på ting jeg syns er fundamentalt viktige. Tror ikke jeg kommer til å få fast forhold igjen sånn ut av det blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like dødt som dem 5 siste årene. Skulle ønske jeg ikke var sjenert eller møtte en jente som tok kontakt igjen :-(

Anonymous poster hash: 66f06...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blitt mere glad i kroppen min sånn at jeg har begynt å føle meg verdt nok til å være kjæresten til noen igjen. Kanskje jeg neste år er blitt selvsikker nok til å flørte tilbake når folk flørter med meg, og tørre å stole på de når de sier de liker meg, istedet for å fortsette å avfeie bra menn som drittsekker bare fordi jeg har vært borti en drittsekk for mye i livet :)



Anonymous poster hash: b228a...b44
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I 2015 har jeg datet 3 forskjellige menn. De 2 første likte jeg mindre, jo mer tid jeg tilbragte med de. Siste likte jeg godt, helt til vi hadde sex. Var elendig sex, som ikke ble bedre. Og nesten typisk da jeg ikke har hatt sex på 1,5 år før det. Og singel i over 3 år.

 

Nå lurer jeg litt på hvor jeg skal finne en bra mann, som helst duger i senga og. Jeg er 37 år, og ser at noen menn i 40 åra starter å slite litt med sex. Er bedt på date av en på 29 år, men takket nei, synes det blir litt ungt. Jeg har og en tenåringsdatter, og denne mannen ser mer ut som han er 23 år.

Anonymous poster hash: a9a91...a52

 

Beklager , men du høres veldig dømmende ut! Slutt og heng deg så opp i alder! Hele innlegget ditt er bare alderspreget...menn i 40 åra er sånn, en på 29 er sånn..hallo!!! Folk er så forskjellige når¨det kommer til alder!

Anonymous poster hash: d3783...b1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år gammel, barnløs, singel i et par år. Snakket med en hel haug på nett, møtt en håndfull, sex med noen av dem, 1-2 det kanskje kunne blitt noe med, men det falt i fisk. Ikke desperat, men litt ensom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinternatt

 

Slutt og heng deg så opp i alder! Hele innlegget ditt er bare alderspreget...menn i 40 åra er sånn, en på 29 er sånn..hallo!!! Folk er så forskjellige når¨det kommer til alder!

Men det er jo det veldig mange gjør - å henge seg opp i kronologisk alder. Som om den kronologiske alderen alene sier alt om en person...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...