Gå til innhold

De blir aldri forelsket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er en sånn person det er vanskelig å bli forelsket i, og jeg prøver å gå litt i meg selv og forstå hvorfor. 

 

Av alle jeg har datet så har jeg avvist flertallet, men de jeg har fortsatt å møte har jeg virkelig likt og trodd at det kunne bli noe. Jeg har ikke sex med dem med en gang, men kliner gjerne på 2. date hvis det føles riktig. Men av disse fyrene så har jeg alltid blitt avvist, og ofte med den samme begrunnelsen "jeg har ingen romantiske følelser". 

 

Generelt så verner jeg nok litt om meg selv, men jeg syns samtidig jeg er en åpen person, og lett å snakke med. Får veldig lett nye venner. 

 

Men dette med forelskelse, eller til og med betatthet ser jeg ikke ut til å fremkalle hos de jeg dater. Til kontrast har jeg en venninne som alle menn hun dater faller hardt for, hun har en hale av hjerteknuste menn etter seg. 

 

Jeg prøver å flørte, men skal innrømme det kanskje kan bli litt unaturlig helt i starten.

 

Utseendemessig tror jeg ikke det er noe galt, jeg får mye komplimenter for spesielt kroppen min, og føler jeg ses på som ganske søt. Lurer derfor litt på om jeg fremstår som veldig kald. Kan nevne at jeg aldri baksnakker andre eller snakker om veldig negative ting, i hvert fall ikke i begynnelsen. Noen tanker?



Anonymous poster hash: fe44d...d19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du fremstår nok som kald og uinteressert. Er så mange jenter i dag som er over-klengete, over-blide, over-åpne om følelser, forteller alt om livet sitt med en gang osv, så vi som er litt mere reserverte blir raskt oppfattet som kalde "bitches", selvom vi bare er snille....



Anonymous poster hash: b2a67...240
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du virker prektig og kjedelig? Prøv å være mer sexy.



Anonymous poster hash: a91a9...d07
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja du fremstår nok som kald og uinteressert. Er så mange jenter i dag som er over-klengete, over-blide, over-åpne om følelser, forteller alt om livet sitt med en gang osv, så vi som er litt mere reserverte blir raskt oppfattet som kalde "bitches", selvom vi bare er snille....

Anonymous poster hash: b2a67...240

Jeg tror også dette dessverre kan stemme, i alle fall kald-biten. Jeg er veldig god på å stille spørsmål til den andre, men jeg er dårlig til å svare på meldinger (jeg svarer, men det tar tid). Er helt unaturlig å fortelle om privat informasjon med en gang, har opplevd en del jeg ikke vil dele med hvem som helst. Kanskje det er med på at folk føler jeg er veldig lukket.

 

 

Kanskje du virker prektig og kjedelig? Prøv å være mer sexy.

Anonymous poster hash: a91a9...d07

Haha, det kan veldig godt stemme, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fremstå mer sexy. Liker å bruke mye tid på å sminke meg (men naturlig), og går gjerne i kjole, men skikkelig flørting klarer jeg bare når jeg er full.

Anonymous poster hash: fe44d...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, jeg føler aldri noen er skikkelig forelsket i meg. Det er mange interesserte, men så vidt jeg vet få som faller hardt.

 

Jeg er ganske sjenert og innelukket. Kan nok oppfattes som kald og uinteressert:(



Anonymous poster hash: 8da67...153
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og har ALDRI opplevd gjensidig forelskelse, så du er ikke alene! Nå er jeg oppover ørene forelska i en fyr som kun er interessert i et fysisk forhold. Jeg blir faktisk ganske deppa, føler det aldri kommer til å gå min vei.

Anonymous poster hash: 5cca6...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det kan veldig godt stemme, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fremstå mer sexy. Liker å bruke mye tid på å sminke meg (men naturlig), og går gjerne i kjole, men skikkelig flørting klarer jeg bare når jeg er full.

Anonymous poster hash: fe44d...d19

 

 

Jeg mener ikke at du skal ta initiativet til flørting, men mer at du skal føle deg sexy sånn du ser ut og i måten du fører deg på. Føl deg sexy når du beveger deg, står, sitter. Da vil du utstråle det.

Anonymous poster hash: a91a9...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samme her, jeg føler aldri noen er skikkelig forelsket i meg. Det er mange interesserte, men så vidt jeg vet få som faller hardt.

 

Jeg er ganske sjenert og innelukket. Kan nok oppfattes som kald og uinteressert:(

Anonymous poster hash: 8da67...153

Kanskje det kan hjelpe hvis du er åpen med de du treffer om at du er sjenert og at det kan tolkes som avvisning? Jeg kan også bli sjenert, men prøver å jobbe med det.

 

Jeg er 28 og har ALDRI opplevd gjensidig forelskelse, så du er ikke alene! Nå er jeg oppover ørene forelska i en fyr som kun er interessert i et fysisk forhold. Jeg blir faktisk ganske deppa, føler det aldri kommer til å gå min vei.

Anonymous poster hash: 5cca6...acd

Jeg er 27 og har heller aldri opplevd så, så du har min medfølelse! Men det kommer nok til å gå din vei, vi må bare fortsette å prøve.

 

 

Jeg mener ikke at du skal ta initiativet til flørting, men mer at du skal føle deg sexy sånn du ser ut og i måten du fører deg på. Føl deg sexy når du beveger deg, står, sitter. Da vil du utstråle det.

Anonymous poster hash: a91a9...d07

Det kan jeg øve på! :) Tror også jeg skal bli bevisst på å smile mer. 

Anonymous poster hash: fe44d...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 27 og har aldri opplevd gjensidig forelskelse. Kan fortelle om mitt siste "forhold" som ble slutt forrige uke.

Det varte i 2.5 mnd. Det begynte med at vi traff hverandre på festival, og han ble umiddelbart betatt. Jeg bruker lang tid på sånt, men jeg likte han, så jeg gav han en sjanse. En mnd senere ble jeg presentert som kjæresten til mange av hans venner. Vi reiste på tur sammen og koste oss. Jeg følte meg veldig trygg og forelsket. Trodde at det endelig skulle klaffe.

Helt plutselig merket jeg at humøret hans endret seg. Han ble litt mer tilbaketrukket, og mindre opptatt av meg. Jeg tenkte at han kanskje var litt lei, fordi vi var sammen omtrent hver dag. Så jeg var veldig påpasselig med å ikke trenge meg på eller mase. Likevel tik ferien slutt, og han ble travelt opptatt med jobb og annet. Siste uken hadde jeg det dårlig å var redd for at jeg skulle bli dumpet. Så jeg tok tyren ved hornene og krevde en forklaring. Fikk til svar at det ble for mye, og at vi måtte trappe ned. Ser ikke hvordan det er mulig når han har så lite tid til overs. Og jeg orker ikke å vente på at han skal ta seg tid til meg. Konklusjonen min er vel at vi gikk frem for fort. Han forelsket seg før vi ble kjent. Så ble vi kjent, og forelskelsen forduftet. Tror dette er en felle som mange går i. Menn "forelsker" seg ofte i utgangspunkt i utseende dessverre. Høres ut som om du kan ha opplevd det samme. Jeg har iallefall Vært borti flere sånne tilfeller. Ikke gøy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ikke interessant nok da.

Anonymous poster hash: cc8ed...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ikke interessant nok da.

Anonymous poster hash: cc8ed...751

Det var vel gjerne litt i overkant unødvendig svar.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ikke interessant nok da.

Anonymous poster hash: cc8ed...751

Takk for et veldig konstruktivt innlegg. Nå har jeg mye å jobbe med!  :rolleyes:

Anonymous poster hash: fe44d...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...