Gå til innhold

Mellomnavn eller ikke til Sophia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal kalle datteren vår Sophia, min samboer er amerikansk og begge liker dette navnet veldig! Men vi er usikre på om vi skal ha mellomavn til navnet eller bare Sophia alene? Hva synes dere? Noen som har tips til fine mellomnavn som passer Sophia? Hun skal bare ha min manns etternavn.



Anonymous poster hash: 0c3df...1f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo litt an på hva etternavnet er også. Helheten skal passe sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etternavnet er veldig enkelt og fint. De fleste navn passer med etternavnet :)



Anonymous poster hash: 0c3df...1f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Sophia er et kjempefint og klassisk navn, syns ikke det er nodvendig med mellomnavn:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kalle datteren vår Sophia, min samboer er amerikansk og begge liker dette navnet veldig! Men vi er usikre på om vi skal ha mellomavn til navnet eller bare Sophia alene? Hva synes dere? Noen som har tips til fine mellomnavn som passer Sophia? Hun skal bare ha min manns etternavn.

Anonymous poster hash: 0c3df...1f2

Jeg ville droppet mellomnavn. Kan fort bli for "søtt".

Jeg har for egen del fjernet mott fornavn og bruker kun mellomnavnet mitt, og det gjør det veldig mye lettere å evt. beholde ett eget etternavn (hadde selvfølgelig to etternavn i tillegg...) som mellomnavn når jeg gifter meg.

Synes uansett det er finest uten mellomnavn, og særlig når Sophia er så fint i seg selv :)

Anonymous poster hash: 4bbee...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker to fornavn. Tror jeg er den eneste på kg som gjør det :P var alltid misunnelig på de som hadde to fornavn :)



Anonymous poster hash: 87435...063
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere og veldig hyggelig at dere synes Sophia er fint! Jeg elsker det selv :) Mannen min har kommet med et forslag, hans bestemor som han hadde et veldig nært forhold til, het Louise. Han foreslo Sophia Louise, men jeg vet ikke helt hva jeg synes om det? Nå skal vi jo ha ph i navnet og tenker kanskje det blir litt mye "ophlo" hvis dere skjønner? Jeg synes Louise også er kjempefint navn, men bare usikker om det går med Sophia? Hva synes dere? :)



Anonymous poster hash: 0c3df...1f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for min del ville stavet det "Sofia". For at barnet skal slippe å måtte si "med ph" hver gang noen skal skrive navnet hennes..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt et mellomnavn, det blir fort snaut med bare to navn. Ville gått for et lenger, klassisk et, som Elizabeth.



Anonymous poster hash: 09301...135
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sophia Elena

Sophia Maria

Sophia Elisabeth



Anonymous poster hash: c279e...83d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere og veldig hyggelig at dere synes Sophia er fint! Jeg elsker det selv :) Mannen min har kommet med et forslag, hans bestemor som han hadde et veldig nært forhold til, het Louise. Han foreslo Sophia Louise, men jeg vet ikke helt hva jeg synes om det? Nå skal vi jo ha ph i navnet og tenker kanskje det blir litt mye "ophlo" hvis dere skjønner? Jeg synes Louise også er kjempefint navn, men bare usikker om det går med Sophia? Hva synes dere? :)

Anonymous poster hash: 0c3df...1f2

Sophia Louise er fint :)

Anonymous poster hash: 87435...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...