Gå til innhold

Truseløs!


Gjest Birgit 36

Anbefalte innlegg

Gjest Birgit 36

Jeg er en dame fra det høye nord på 36 år, gift og har 2 barn.

Jeg er en ivrig leser av forumet, og etter å ha lest tidligere innlegg om temaet bestemte jeg meg for å gå i skjørt uten truse så snart varmen kom for å føle hvordan det var.

Det begynte i det små, på nærbutikk ol.

Dette tente meg noe voldsomt. Så nå går jeg uten truse blandt folk uansett bare ikke min mann er tilstede.

Det er ikke noen som kan se at jeg er truseløs, men bare tanken på det får det til å banke i underlivet.

Jeg ser på dette som min lille hemmelighet som jeg vil ha for meg selv, og tør ikke engang snakke med min mann om det.

Jeg er livredd at han skal oppdage dette, og på hvordan han vil reagere.

Det verste er at jeg føler en utrolig skamfølelse pga. min seksuelle reaksjon da jeg i utgangspunktet er veldig sjenert av meg til vanlig.

Er jeg alene om å ha det på denne måten?

Jeg er jo tross allt en voksen dame, og voksne damer skal jo ikke oppføre seg sånn som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mann_*

Jøje meg.... Jeg lurer på hvilken mann du har, siden du frykter hans reaksjon? Hvis noe som dette hadde tent min kone, så hadde jeg jo blitt overlykkelig.. Ikke vondt men, men..verden er rar.

Jeg synes du rett og slett skal NYTE dette. Prøv å være "frekk" med mannen din neste gang, kanskje i hjemmet i første omgang, og se hans reaksjon. Få ham litt med på dette, inkluder ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner iallefall igjen følelsen av å være truseløs. Og sånn ca i eggløsningen frister det veldig med et skjørt som er litt for kort i tillegg........ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest.
Jeg er en dame fra det høye nord på 36 år, gift og har 2 barn.

Jeg er en ivrig leser av forumet, og etter å ha lest tidligere innlegg om temaet bestemte jeg meg for å gå i skjørt uten truse så snart varmen kom for å føle hvordan det var.

Det begynte i det små, på nærbutikk ol.

Dette tente meg noe voldsomt. Så nå går jeg uten truse blandt folk uansett bare ikke min mann er tilstede.

Det er ikke noen som kan se at jeg er truseløs, men bare tanken på det får det til å banke i underlivet.

Jeg ser på dette som min lille hemmelighet som jeg vil ha for meg selv, og tør ikke engang snakke med min mann om det.

Jeg er livredd at han skal oppdage dette, og på hvordan han vil reagere.

Det verste er at jeg føler en utrolig skamfølelse pga. min seksuelle reaksjon da jeg i utgangspunktet er veldig sjenert av meg til vanlig.

Er jeg alene om å ha det på denne måten?

Jeg er jo tross allt en voksen dame, og voksne damer skal jo ikke oppføre seg sånn som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne 42

Her kjenner jeg meg igjen på flere måter.

Jeg er også sjenert av natur, og var livredd for at folk flest skullel oppdage at jeg var truseløs.

Det var imidlertid etter påtrykk fra min bedre halvdel at jeg tok mot til meg for å glede ham.

At jeg skulle få et slikt "kick" hadde jeg aldri trodd om meg selv.

Nå bruker jeg så og si aldri truse uansett.

Det som imidlertid skremmer meg er at jeg blir mer og mer dristig i forhold til skjørtelengde.

Jeg VET at folk kan få "innsyn" dersom jeg er uforsiktig, men det gir meg bare større hjertbank.

Min mann vet heller ikke om at jeg har denne hemmeligheten, og jeg er som deg skamfull innerst inne.

Problemet er at jeg ikke klarer å la være.

PS. Det var godt å vite at jeg ikke er alene om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann40_*

Så synd at ikke mennene dere får ta del i gleden! Min kjære går av og til i skjørt uten truse for å erte og glede meg. Det kan være når vi er alene, eller når vi går ut blandt flere. Hun hinter etter hvert om at underlivet er bart - og da blir jo livet underbart! Ender alltid med heftig sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Truseløs gjest
Jeg er en dame fra det høye nord på 36 år, gift og har 2 barn.

Jeg er en ivrig leser av forumet, og etter å ha lest tidligere innlegg om temaet bestemte jeg meg for å gå i skjørt uten truse så snart varmen kom for å føle hvordan det var.

Det begynte i det små, på nærbutikk ol.

Dette tente meg noe voldsomt. Så nå går jeg uten truse blandt folk uansett bare ikke min mann er tilstede.

Det er ikke noen som kan se at jeg er truseløs, men bare tanken på det får det til å banke i underlivet.

Jeg ser på dette som min lille hemmelighet som jeg vil ha for meg selv, og tør ikke engang snakke med min mann om det.

Jeg er livredd at han skal oppdage dette, og på hvordan han vil reagere.

Det verste er at jeg føler en utrolig skamfølelse pga. min seksuelle reaksjon da jeg i utgangspunktet er veldig sjenert av meg til vanlig.

Er jeg alene om å ha det på denne måten?

Jeg er jo tross allt en voksen dame, og voksne damer skal jo ikke oppføre seg sånn som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truseløs gjest

Jeg syns det står respekt av det du gjør. Innrømme dine følelser og ta mot til deg til å gjøre hva som DU føler er best for deg, og ha det som din egen hemmelighet.

Jeg syns forøvrig at alle jenter/kvinner over puberteten burde unne seg denne frihet vi tross allt har ved å bruke kjole/skjørt. Jeg selv bruker ALDRI truse under disse plaggene så sant det er varmt i været, og jeg har stort velbehag av det.

Hva er egentlig forskjellen på å bruke en knøttliten stringtruse eller å gå uten?

Den eneste forskjellen for mitt vedkommende er å slippe den hersens stringen gnage i rumpesprekken + at det er behagelig å kjenne vinden kjærtegne meg.

Jente 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen på å bruke en knøttliten stringtruse eller å gå uten?

Den eneste forskjellen for mitt vedkommende er å slippe den hersens stringen gnage i rumpesprekken + at det er behagelig å kjenne vinden kjærtegne meg.

Uhm...forskjellen er at det er et plagg som dekker fitta, og en tynn streng i rumpesprekken. Den forskjellen gjelder også for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truseløs gjest
Uhm...forskjellen er at det er et plagg som dekker fitta, og en tynn streng i rumpesprekken. Den forskjellen gjelder også for deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truseløs gjest
Uhm...forskjellen er at det er et plagg som dekker fitta, og en tynn streng i rumpesprekken. Den forskjellen gjelder også for deg.

Er ikke et skjørt et plagg som dekker fitta?

Det er jo ikke snakk om offentlig blotting dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått hvordan folk kan gå uten undertøy. Hva med utflod eller en plutselig blødning eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymouS

d r kult at dere tør å gå sånn...jeg hadde aldri følt meg komfortabel i å gå truseløs i bukser..da er det bare ekkelt og ikke særlig hygienisk. og vær så snill unngå å gå truseløs på shopping og prøve bukser osv...d r bare næsty.

anyways...ik frykt mannen din sin rekasjon, jg tror at mannen din blir overlykkelig hvis han får vite at du går uten truser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått hvordan folk kan gå uten undertøy. Hva med utflod eller en plutselig blødning eller noe?

Enig. Man kan ikke alltid styre at noe skal komme. Synes truseløs er greit til hjemmebruk, men ALDRI ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d r kult at dere tør å gå sånn...jeg hadde aldri følt meg komfortabel i å gå truseløs i bukser..da er det bare ekkelt og ikke særlig hygienisk. og vær så snill unngå å gå truseløs på shopping og prøve bukser osv...d r bare næsty.

anyways...ik frykt mannen din sin rekasjon, jg tror at mannen din blir overlykkelig hvis han får vite at du går uten truser

Jeg går selvfølgelig MED truse når jeg skal shoppe og prøve klær. Litt anstendighet har jeg da.

Jeg har aldri gått uten truse i bukser, så det vet jeg ikke hvordan føles.

Hvordan er det med deg når du går i skjørt eller kjole?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Synne_*
Jeg har aldri forstått hvordan folk kan gå uten undertøy. Hva med utflod eller en plutselig blødning eller noe?

Jeg går helst med undertøy, jeg også, men ikke p.g.a det du nevner,

som "utflod og en plutselig blødning eller noe?"

(Jeg har spurt forsiktig om dette i en annen tråd som gjaldt utflod,

om det var vanlig å ha noe særlig utflod om man er frisk og ikke

venter mensen o.l? Fikk aldri svar, men..)

Utflod har jeg litt av dagen før mensen, og mensen kommer ikke

"plutselig" hos meg, så ikke fare for at noe bare skal renne ut, her,

men som sagt, går helst med truse til vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått hvordan folk kan gå uten undertøy. Hva med utflod eller en plutselig blødning eller noe?

Mm, jeg har også nesten alltid litt utflod, så jeg kan nok ikke gå noe særlig uten truse. Jeg bruker truseinnlegg hver dag, unntatt den første uka etter mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer jo fra kvinne til kvinne hvor mye utflod hun har, og hvor ofte det er så mye at truse er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg går helst med undertøy, jeg også, men ikke p.g.a det du nevner,

som "utflod og en plutselig blødning eller noe?"

(Jeg har spurt forsiktig om dette i en annen tråd som gjaldt utflod,

om det var vanlig å ha noe særlig utflod om man er frisk og ikke

venter mensen o.l? Fikk aldri svar, men..)

Utflod har jeg litt av dagen før mensen, og mensen kommer ikke

"plutselig" hos meg, så ikke fare for at noe bare skal renne ut, her,

men som sagt, går helst med truse til vanlig :)

Vell - jeg har gått truseløs hele sommern . Men har brukt bukse da eller langt skjørt . . Eneste ulempen er - at man må bytte og vaske buksene oftere,når man ikke bruker truse .Helst ny bukse hver dag .

Ulempen er - at blir jeg kåt - er hele buksa våt og klissete i skrittet ...Mannen min kan faktisk kjenne fuktigheten utenpå buksa mi he he I extreme tilfeller kjenner han fuktigheten utenpå trusa OG Buksa -alltså to lag med tekstil...da jeg alltid blir så utrolig våt .

Men man har da vaskemaskin - nå til dags .Så er bare å bytte da .

Går man i skjørt - så velger jeg lange tynne skjørt . For skulle fittesaft renne nedover innsiden av lårene - så er det ingen som ser det ...he he

Faktisk kan det renne helt nedover til knærne ..helt utrolig .Jeg tror jeg har verdens våteste mus ! Skikkelig " sikle mus " ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...