Gå til innhold

Fit for life...


DMS

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt om meg: Eg er 30 år gamal, mor til ein gut på litt over eit år og fram til 1. april heimeverande mor. Etter det er det tilbake i ein kontorjobb.

Eg vil kome i betre form og gå ned i vekt. Slik sett har eg to konkrete mål framover. Det eine er å klare å jogge ein halvtime samanhengande (det har eg aldri klart), og det andre er å gå ned i 70 kg i fyrste omgang. Har også eit lite mål om å få tilbake ei midje på 65 cm.

Eg brukar eit løpeprogram frå i form som mal for å klare joggemålet mitt. Eg har køyrt 3 joggeintervall istaden for 2 på kvar økt, og er no kome opp på 3-2-2 min. I utgangspunktet aukar eg med eitt minutt per gong. Når eg har 3-3-3 tenker er å prøve å jogge i 6-3. Eg veit, hørast veldig lite ut, men er hardt nok for meg må eg innrømme.

Formålet med denne dagboka er utelukkande ein stad å skrive tankane mine. Legge litt planar for korleis eg skal nå måla mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kosthold.

September i fjor bestemte eg og mannen min oss for å å kutte Coca cola frå kostholdet vårt fram til jul. Vi var begge solide colaholikarar og våre utallige forsøk på å begrense Coca cola til helgene sklei konstant ut. Det å kutte brusa fullstendig har fungert veldig godt for oss begge, og vi bestemte oss for å for å fortsette fram til påske. I tillegg har vi kutta smågodtet og potetgullet. Eg har beholdt sjokolade til kaffen min, men eg trur denne også skal ryke og reise, for eg ser ikkje ut til å klare å begrense meg tilstrekkeleg. Eg tenker å heller ete litt sjokolade til kaffen på laurdagen, og elles ikkje.

Vonar det å skrive det her vil gjere det enklare å oppretthalde i røynda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening fredag 30. Januar.

Heimetrening på matte. Tok 50 fulle situps, 50 spidermans med rette armar, 50 armhevingar på kne, 30 markløft, halvparten med 12 kg kettlebell, 50 knebøy.

Trur det kan vere ei grei "økt" på ikkje ordentlege treningsdagar. Neste gang vert det armheving med vridning mellom kvar nedsenking. Det kjenne eg utruleg godt i magen, så reknar med den øvinga "gjer" noko. Kan også prøve å spidermans på albogen neste gang... kanskje eg er sterk nok? Kanskje inkludere litt sideplanke... Elles føle eg at dette gir litt trening til heile kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening laurdag 31. jan.

Er no heime med foreldra mine. Heimetrening på matte med 50 fulle situps (strengt tatt 52, mannen min gav meg "no rep" på to for å tulle med meg), 50 spidermans, der 25 var på albogen, 50 push ups, med vridning på 30 av dei. 50 markløft utan vekt, og 50 knebøy.

Definitivt ei fin lita økt, nok til å få opp pulsen og få fram svetten, men lett nok til at eg gidd å gjere det p "treningsfrie dagar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening Mandag 2. feb.

6 min gå og jogg på tredemølle, 6 min på sykkel. 50 fulle sit ups, 50 push up, 50 markløft med litt vekt... Så kom mamma og eg gadd ikkje meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...