Gå til innhold

Pynteløp


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Hadde en skikkelig ålreit løpetur i går kveld. Beina var lette og taklet alle bakkene lett som bare fy. Følte meg i skikkelig god form, så dette skal jeg teste ut mer i helga! :)

Åh, for en digg følelse!! Jeg skal absolutt ut å løoe i vårsola sjøl nå, as!!

Her ligger jeg rett ut med irritert mage, så jeg har ingenting å skryte av idag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, for en digg følelse!! Jeg skal absolutt ut å løoe i vårsola sjøl nå, as!!

Her ligger jeg rett ut med irritert mage, så jeg har ingenting å skryte av idag :ler:

Håper du føler deg bedre?

Her blir det en times løpetur om 45 minutter. 7 grader ute og vinden har løyet, så her satser jeg på fortsatt friske bein og masse overskuddsenergi. Ha en flott helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger nå løpeprogrammet for mars (halvmaraton) og denne uka ser ut som følger:

Økt 1, moderat:

Progressiv løp + styrke

Økt 2, hard:

Intervaller

Økt 3, rolig:

50 min løpetur ute

Økt 4, moderat:

30-40 min rask løpetur, ute

Økt 5:

Crossfit med venninne

Håper å få sparket i gang med progressivt løp i dag. Skal male på kveldstid fremover (jeg som sverget jeg aldri skulle gjøre det), så trening er en utfordring, men... I CAN DO IT!!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer du :jepp: Det er fint å kunne være så mye aktiv!

Før i tida satt de sjeldent på rumpa - jeg ville nok foretrukket å være mer aktiv enn å bli frista til sofatjeneste hver kveld. Men i en leilighet uten å ha noe å gjøre er det vanskelig :ler: Men det blir en forandring på det nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det går superbra. Har hatt løpetest og klarte 5 km på 26 minutter blankt. Målet er å få det ned til 22-23 innen juni.

Har fått meg 2XU-tights og de er fan-tas-tiske!! Kan være tilfeldig, men har ikke hatt sure, stive ben på joggetur de gangene jeg har jogget med den løpetightsen :). Blir spennende å se om dette er tilfelle fremover. Har også kjøpt meg kompresjonsleggingser til sommerens løpeturer.

Ukens treningsplan (hard uke)

Mandag: 40 min joggetur ute, moderat tempo

Tirsdag: Fri (male stue)

Onsdag: Intervaller + styrke overkropp

Torsdag: 50 min joggetur ute, moderat tempo

Fredag: Progressiv løpeøkt + styrke overkropp

Lørdag: Fri

Søndag: 70-80 min joggetur, rolig tempo

Tirsdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så flink du er :danse: Wohooo!!

Takk :) Muligens bare fire økter grunnet klargjøring av leilighet til bildetaking (salg), men det blir nå i hvert fall myyyye bevegelse lell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeelsker 2XU-tightsene! Har den tynne typen så bruker de bare inne akkurat nå, men gleder meg til å kunne løpe med dem ute også. Har lyst til å prøve elite-utgaven også, får se om jeg tar meg råd til det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Oioioi, jeg beklager dere! Her er jeg!!

Treningen har gått litt i stå fordi vi solgte leiligheten og har vært mye styr i forbindelse med å ordne til visning, men nå kan jeg endelig fokusere på treningen igjen. Denne uken ser treningsplanen slik ut:

Mandag: 70 min langtur i marka

Fredag: Intervaller + styrke overkropp

Lørdag: Progressiv løpetur, 40 min

Søndag: 90 min langtur i marka

Veldig intensivt nå på slutten, det er fordi jeg også har vært helt død kveldstid de siste dagene og sovnet i 9-tiden. Men, føler jeg har hentet meg inn igjen nå og er klar for en treningshelg! :danse:

Neste uke er treningsplanen lik, bare få inn en styrkeøkt til.

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeelsker 2XU-tightsene! Har den tynne typen så bruker de bare inne akkurat nå, men gleder meg til å kunne løpe med dem ute også. Har lyst til å prøve elite-utgaven også, får se om jeg tar meg råd til det snart.

Hva er forskjellen på den ordinære og elite-utgaven? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på den ordinære og elite-utgaven? :)

Skal være enda bedre kompressjon.

Kjøpte meg kompressjonstights fra Craft for et par uker siden (var på tilbud 40% så jeg kunne jo ikke la være), den er også veldig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal være enda bedre kompressjon.

Kjøpte meg kompressjonstights fra Craft for et par uker siden (var på tilbud 40% så jeg kunne jo ikke la være), den er også veldig god!

Takk for svar. Tror jeg skal investere i flere. Blitt veldig fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt joggekit til sykkelvogna, men så slo det meg.... finnes det egentlig noen fine, flate løyper i Oslo hvor man ikke løper i kø (ref. Sognsvann)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får leie Bislett..? :ler: Nei huff, Oslo er litt vanskelig.. Hva med langs Akerselva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akerselva er mye nedoverbaker fra meg (Kjelsås), og mye oppoverbakker hjem, haha. Jaja. Blir bedre når vi får bil sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...