Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!


2ne2

Anbefalte innlegg

Skal jeg børste støv av denne boka da tro? Har trent kontinuerlig, men vært dårlig på å notere ned!

Kanskje sommerkroppen 2015 kan bli reelt? Har tross alt prøvd siden 2005

12 februar:

Benk: 47,5kgx 6 4

Skråbenk: 16kgx 6x4

Arnoldpress(?): 10kgx8x3

Flyes: 11kgx8x4

Dips med strikk: 8x4

Mageøvelser

I dag blir det treningsfri, men får til en økt i løpet av helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig med hilsen fra dere to også da :)

Er vel greit sprek, men har litt høy fettprosent! ;) er svak for sjokolade, kanelboller og potetgull :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med hilsen fra dere to også da :)

Er vel greit sprek, men har litt høy fettprosent! ;) er svak for sjokolade, kanelboller og potetgull :fnise:

Godt det er flere av oss! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å holde det til en dag i uka, men det er fader ikke lett. Det er så fort gjort. Plutselig sitter jeg der stappa med masse dritt på kort tid, med verdens dårligste samvittighet...

Jaja, Happy valentins! Her starta det bra, med tidenes sureste gubbe :fnise: godt jeg ikke er så veldig romlemantisk av meg ;)

Bare å få fortært to skiver med egg så skal jeg komme meg på trening:) litt støl i underkroppen, men får prøve å komme meg igjennom knebøy, markløft, bulgarsk utfall og noen ryggøvelser:)

Irriterer meg at ikke jeg får sett smilies og farget skrift og sånn fra ipad? Må jeg skrive på pc for å få fram det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knebøy 50x6x4

markløft 55kgx6x4

hangup med strikk 8x4

bulgarsk utfall 24x8x3

roing 42x6x3

biseps 17,5x8x3

Lunken innsats i dag. Hadde tenkt å øke på knebøyen, men syns det strakk veldig på innsiden av lårene. Har vanligvis 4 sett, men det ble med 3 sett på noen øvelser. Er fornøyd med lørdagstrening uansett, det ser jeg på som bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg sett på min egen kropp i speilet å tenkt at, "pyttpytt, det ser ikke så gærent ut". Jeg har sett i speilet på gymmen å tenkt at rumpa har blitt mer spretten enn før. Jeg har tenkt at om jeg bare får bort litt fett på ridelåra, håndtakene og magen så er jeg perfect! Men der fikk jeg meg ett slag i trynet i dag tidlig..

Vi har bodd i nytt hus i fem mnd, og det er åpenbart at speilene på badet og soverommet er veldig snille!! I dag skulle jeg bare springe fort ned i gangen kliss klass og med speilet på garderobeskapet og dagslyset fra gangvinduet skjønte jeg at jeg hadde blitt lurt.. :( har mer celulitter på lår og rumpe enn bestemor :P

Jaja, en del celulitter forsvinner vel med kiloene. Så får holde motet oppe.

Plan for uka;

Mandag: bryst, skuldre, rygg, mage, trives, løpe

Tirsdag: ben, rygg, biseps

Onsdag: hvile/ evnt løpe

Torsdag: bryst, skuldre, rygg, mage, trives, løpe

Fredag/lørdag: ben, rygg, biseps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner stort sett de verste speilene på klesbutikker, så de styrer jeg unna! Men vi er vel selv vår største kritiker, så sikkert lurt å ta det med en klype salt. ;) Jeg synes i alle fall du er flink som trener 5 dager i uka! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt sluttet å stole på speil! Det er liksom enten/eller. Enten så ser det slett ikke verst ut, eller så får de en til å se ut som en flodhest og forstørrer alle mulige skavanker. Jeg velger heller å tro at det er noe litt mer midt-i-mellom.

Du er som Jill sier flink som trener 5 ganger i uka, så om du ikke er 100% fornøyd akkurat nå, så er du nok der snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er fler som har trøbbel med speil! Men fryktelig upraktisk da.. Hvordan skal jeg liksom vite om det jeg har på ser greit ut? :fnise:

Trår på vekta innimellom også vet jeg jeg jo at når bukser i S/M sitter greit så er det greit! :) har også blitt "gammel" nok til å innse at jeg aldri kommer til å bli no Victoria secret modell, og at jeg har det bedre med å være sunn, sprek og energisk :)

Våknet i dag med litt ekstra energi, så tok litt hjemmetrening før dusj og jobb..

Ble litt stepp på stol, gående utfall med vekter, burpees, hoppesquats etc. Ca 30 min, gjennomsvett! Håper ingen ser jeg trasker rundt i huset med gående utfall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benk 50kgx4x4

Skråbenk 16kgx6x4

Arnoldpress 10kgx8x4

Flyes med tau 11kgx6x4

Benk veldig smalt grep 30x8x4

Dips 8x4 (med strikk)

Det var det jeg rakk på 2 timer. Mye folk på senteret. Skal ikke folk gi opp nyttårsforsettene sine snart? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benk 50kgx4x4

Skråbenk 16kgx6x4

Arnoldpress 10kgx8x4

Flyes med tau 11kgx6x4

Benk veldig smalt grep 30x8x4

Dips 8x4 (med strikk)

Det var det jeg rakk på 2 timer. Mye folk på senteret. Skal ikke folk gi opp nyttårsforsettene sine snart? :fnise:

Hehe, word! ;) Mandag er verste dagen da, det roer seg vel som regel litt utover i uka, rundt onsdag eller torsdag. Jeg er så glad for at EVO har besøksstatistikk, så jeg kan time treninga mi til når det ikke er så mange andre der, også på kveldstid. Bra benk på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, word! ;) Mandag er verste dagen da, det roer seg vel som regel litt utover i uka, rundt onsdag eller torsdag. Jeg er så glad for at EVO har besøksstatistikk, så jeg kan time treninga mi til når det ikke er så mange andre der, også på kveldstid. Bra benk på deg! :)

Ja, det hadde vært noe med besøksstatistikk! Men liker veldig godt å trene meg ferdig tidlig også, så får være tålmodig :)

Ja, første gang jeg har trent med 50kg og første gang jeg gjør fremgang på benk! Har aldri klart å øke fra 40kg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knebøy 60kgx6, 55kgx6x3

Markløft 55kgx6x4

Hangup i strikk 8x4

Nedtrekk 23,5kgx8x3

Biseps curl + en biseps til 3 sett på begge

Korsrygg på apparat 35kgx10x3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benk 50x4x4,

skråbenk 16x6x4

arnold 10x6x4

flyes i tau 12,5x8x4

benk smalt grep 30x8x3

dips 3x4 uten strikk for første gang! :D

Avsluttet med tabataintervaller (hvis det heter det)? 15 min hastighet 17, 30 sek av og på. Ganske effektivt for å få opp pulsen og svette litt.

Nå skal det bli godt med helg. 4 timer igjen på jobb :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt fraværende..

Ble en rolig løpeøkt på lørdag, etterfulgt av tidenes fest og bytur.. Blitt for gammel for slikt altså :(

Pga helgens festligheter måtte jeg hive inn håndkle på mandag.

I dag ble det spinn intervall før frokost og jobb. Etter jobb ble det en time bodypump, da både kjæresten og tre venninner jeg pleier å trene med ikke hadde tid. Hadde ikke så lyst til å legge meg til på benken alene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...