Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Altså, de fotografpengene var jo bare verdt det :rodmer:

Åh, har dere sett videoen av jenta som møter farens tvilling for første gang? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, de fotografpengene var jo bare verdt det :rodmer:

Åh, har dere sett videoen av jenta som møter farens tvilling for første gang? :ler:

Ikke sett, vil gjerne se. Link please? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for titten! For en superdyktig fotograf, han har virkelig fanget mange fine øyeblikk av hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få presisere at bruttern og jeg ikke er tvillinger; prøv å se forbi at vi begge har helskjegg og langt hår i hestehale. Det er noen år mellom oss.

Ellers takk for alle pene ord om bryllupsbildene! Det var virkelig en fantastisk dag. Som Pingting nevnte har vennene våre mye av skylda for at det ble så hyggelig. Men det estetiske må vi nok ta æren for selv. Også hjelper det jo å ha en superdyktig fotograf til å forevige det.

Endret av J-Man
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg må bare få presisere at bruttern og jeg ikke er tvillinger; prøv å se forbi at vi begge har helskjegg og langt hår i hestehale. Det er noen år mellom oss.

Jeg mente ikke å insinuere at dere var tvillinger altså, bare at det at andre har problemer med å skille folk er en gjenkjennelig problemstilling... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflotte bilder. Nesten som en var der. Men kan jeg spørre: hvilken bunad er det moren til J-Man har? (over gjennomsnittet bunadsinteressert og den var ukjent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotografen var dyr, men jeg angrer ikke et sekund på at vi booket ham. Han er så utrolig dyktig, og kjempehyggelig på toppen av det hele! Bildene er jo mye av minnene man sitter igjen med, og dette er FINE minner altså. :)

Kjempeflotte bilder. Nesten som en var der. Men kan jeg spørre: hvilken bunad er det moren til J-Man har? (over gjennomsnittet bunadsinteressert og den var ukjent).

Det er ikke en bunad-bunad, men hundreårsdrakten fra Eva Lie. :)

Melder meg også som snikleser, og håper at jeg kan få se bilder? Har en bekjent som brukte samme fotografen.

PM i farta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tuuuusen takk for titten! :blomst: Det var utrolig nydelige bilder altså! Dere var såååå fine! Og for et fantastisk flott sted dere ble gift på, og også der dere feiret det! Helt nydelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...