Gå til innhold

typen skal på guttetur


Gjest leiseg

Anbefalte innlegg

Jeg hadde reagert akkurat som deg. Selv om man stoler på typen er det noe med å ikke være der selv, man vet aldri. Dessuten hadde jeg følt meg veldig utestengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan stille han et spørsmål om hva han hadde følt dersom du hadde gjort det samme som han.

Dratt på jentetur, men "plutselig" var det en fyr som skulle være med. En fyr du hadde blitt kjent med for et par uker/måneder siden gjennom facebook. Du ble tagget på bilder på face mens du omgikk han, selvom du hadde lovet kjæresten din at dere kun var "reisebuddyer" og ikke skulle omgåes på turen.

Hvorfor sa han ikke at kompisen hans var hypp på hu dama fra første stund og at de lot henne bli med på gutteturen fordi kompisen skulle legge an på dama? Det hadde vel gjort at du ble langt roligere.

Jeg hadde som deg heller ikke satt pris på det typen din har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing

hei, TS her! og ja, jeg har oppdateringer til dere.

de dro selvfølgelig som planlagt, og han forsikret meg veldig om at hun kun skulle ta samme fly som dem og bo på samme hotell fordi hun ikke ville "reise" alene. de skulle ikke være sammen med henne. ikke mer enn en time etter de var ankommet destinasjon tagget hun han i ett innlegg på facebook om at hun nå skulle ut med gjengen og spise... ble ganske sinna på han, siden han hadde lovet meg at de ikke skulle omgås.. han forsvarte seg med at "de andre ville møte henne". teit opplegg.

han lovte meg nok en gang at de ikke skulle være sammen med henne dagen etter, men i totiden på ettermiddagen var han tagget igjen.. da hadde de handlet hele dagen, vært på fornøyelsespark i fire timer og nå skulle de spise. hele oppdateringen så ut som en DATE! jeg fyrte meg skikkelig opp og ringte han og fortalte akkurat hva jeg mente om hele opplegget.. han unnskyldte seg igjen med at de andre ville være sammen med henne, og at det kun var han som var venn med henne. for meg holdt ikke det så veldig, for han hadde allerede brutt "løftene" to ganger. det skal også nevnes at det ble spist middag sammen med denne dama på kvelden... senere på natten ble kjæresten min igjen tagget i et innlegg, for da var de på nattklubb. jeg holdt ikke uuuut ventetiden hjemme!!!!

konsertdagen kom og den ble selvøflgelig startet med felles frokost for alle, inkludert denne masete dama. senere på dagen ble min kjære tagget i et bilde hun hadde lagt ut av han og kompisene, der hennes bildekommentar var "kjekke gutter ;) ". jeg holdt på å bli gal!!! det ble jo ikke akkurat bedre av at de danset sammen med henne hele natten på denne dumme konserten heller, og det ble stadig tagget bilder og oppdateringer av han.

jeg bestemte meg for å drite i hele opplegget resten av turen, for det ødela bare for min egen helg og mine planer. tok opp alt med han da han kom hjem, og han kunne da fortelle at dama var keen på kompisen hans?! og at de hadde hatt sex allerede første kvelden!? kunne han ikke bare sagt det med en gang...

jeg vet at han ikke rørte henne, for jeg har hatt mine samtaler med kompisen hans som visstnok har noe på gang med henne. jeg og kjæresten prater stadig om henne, for hun tagger han i nye bilder dagen lang. har bedt han pent om å slette henne som venn, men han synes ikke det er nødvendig. jeg synes det er nødvendig, for hun har allerede ødelagt mye mellom oss. det eneste som plager meg nå er at de er venner på facebook, resten er lagt langt bak meg.

Anonym poster: d789eee95f0b8242b9b5fe0c8effc589

Hei TS :)

Jeg skal være ærlig med deg nå. Hadde jeg vært i dine sko så hadde jeg nok gjort det samme som deg; akseptert en del av det og lagt det bak meg. Men det er en viktig forskjell, og det er at jeg ikke hadde hatt det bra med denne saken. Grunnen til det er som følger;

1) Det var HAN som møtte hun på fest og det er de to som er venner på Facebook en stund før denne turen.

2) Dersom kompisen ble interessert, kunne jo han hatt henne på Face eller hvert fall vist interesse på ulike måter. Tenker her på det faktum at du sier at ingen av dem visste hvem jenta var før denne turen.

3) Kjæresten din fremstår her som en match maker, men han er allikevel opptatt av å være venn med henne og beholde henne.

4) Han hadde mange sjanser til å fortelle deg at det er pga kompisen hans at jenta er med på alt på denne turen, men valgte heller å love at de IKKE skulle være med henne (selv om han vet at kompisen er interessert) gang på gang, noe som viste seg å være tull.

5) Da han forsto at du var ukomfortabel med dette, tilbød han ikke at du kunne være med eller at han kunne snakke med gutta og jenta om regler for denne turen (ut fra det du forteller selvfølgelig).

Problemet mitt ville ha vært å stole på dette vennskapet. Jeg syns personlig at det er helt ok med nye vennskap av det motsatte kjønn, da både jeg og typen er glad i å bli kjent med nye mennesker. Men vi har også en regel om at hvis dette er en person vi ønsker å beholde i våre liv, så introduserer vi vedkommende for kjæresten slik at det ikke oppstår noe uærlighet og misforståelser. Så kan vi heller pleie våre vennskap separat.

Dette vennskapet virker suspekt nettopp av den grunn at hun er mystisk og ingen kjenner henne, og plutselig er hun på tur med typen din. En annen ting jeg reagerer på at du på en måte kjøper historien til typen din fordi at du fikk det bekreftet fra kompisen. Skal si deg en ting; hvis jeg skulle vært utro eller hatt et mistenkelig vennskap med en annen gutt, så skal jeg love deg at hvilken som helst av mine venninner hadde stilt opp og sagt at det er en av dem som liker han og holder på med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro, ro, ro din båt. Det er det jeg hører kjæresten si iallfall. Merkelig å ikke bare si det med en gang at en kompis var keen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra at hun dama fant en annen fyr å være interessert i, men jeg tror ikke noe på at det ikke var noe mellom dem på et tidspunkt der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...