Gå til innhold

CHANEL


SRC

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk aldri brukt en pudderfoundation før, men det skal jeg faktisk prøve ut! Er litt redd for hvordan dekkevnen blir, men jeg får satse på at det går greit :D

Har hørt mye om Le Volume mascaraen, alle sier at den er så fantastisk! Har du prøvd den?

Tuusen takk for svar forresten :blomst:

Pudderfoundationen er nok litt lettere og har du ujevnheter i huden du ønsker å dekke bør du kanskje vurdere vanlig, flytende foundation (som aqua vitalumiere). Jeg liker ikke et tykt lag med sminke på huden og går konsekvent etter lettere produkter. Jeg har litt fet hud, men jevn og uten urenheter. Jeg er kjempefornøyd med pudderfoundationen til Chanel, tror det blir et fast kjøp hos meg (håper bare de ikke kutter ut produksjonen av den).

Le volume-mascaraen er kanskje den beste mascaraen jeg har prøvd, men den hadde jeg kanskje bare en måneds tid før den ble tørr. Jeg har hatt den noen ganger men den er ikke en favoritt hos meg.

Anonymous poster hash: 1f55a...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pudderfoundationen er nok litt lettere og har du ujevnheter i huden du ønsker å dekke bør du kanskje vurdere vanlig, flytende foundation (som aqua vitalumiere). Jeg liker ikke et tykt lag med sminke på huden og går konsekvent etter lettere produkter. Jeg har litt fet hud, men jevn og uten urenheter. Jeg er kjempefornøyd med pudderfoundationen til Chanel, tror det blir et fast kjøp hos meg (håper bare de ikke kutter ut produksjonen av den).

Le volume-mascaraen er kanskje den beste mascaraen jeg har prøvd, men den hadde jeg kanskje bare en måneds tid før den ble tørr. Jeg har hatt den noen ganger men den er ikke en favoritt hos meg.

Anonymous poster hash: 1f55a...1bd

Takk for inspill. Har som regel ganske fin hud, får bare heller gå for flytende om jeg skulle være uheldig å ha kviser eller andre urenheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de over her som anbefales Chanel Les beiges pudder.

Bruker man en tone lik hudtonen, er den perfekt som setting powder/finishing powder.

Bruker man en til to farger mørkere enn hudtonen, er den perfekt som bronzer.

Gir en glød ulik den jeg får med noe annet pudder og en veldig naturlig finish.

Favorittmascaraene mine er også fra Chanel, jeg bytter på med Inimitable

og Volum de Chanel.

Min absolutte favorittleppestift er Chanel Coco rouge shine i fargen Deauville,

den passer perfekt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de over her som anbefales Chanel Les beiges pudder.

Bruker man en tone lik hudtonen, er den perfekt som setting powder/finishing powder.

Bruker man en til to farger mørkere enn hudtonen, er den perfekt som bronzer.

Gir en glød ulik den jeg får med noe annet pudder og en veldig naturlig finish.

Favorittmascaraene mine er også fra Chanel, jeg bytter på med Inimitable

og Volum de Chanel.

Min absolutte favorittleppestift er Chanel Coco rouge shine i fargen Deauville,

den passer perfekt på meg.

Må vel bare hive meg på bølgen jeg og med Les Beiges siden så mange liker det :) Rouge Coco Shine leppestiftene liker jeg ganske godt selv, har bare 2 hittil men jeg skal være på utkikk. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe neglelakker fra Chanel på nettet?



Anonymous poster hash: 5d420...8c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe neglelakker fra Chanel på nettet?

Anonymous poster hash: 5d420...8c8

Jeg finner egentlig ikke sminke fra Chanel på nett noen steder, ikke neglelakk heller..

Anonymous poster hash: 1f55a...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner egentlig ikke sminke fra Chanel på nett noen steder, ikke neglelakk heller..

Anonymous poster hash: 1f55a...1bd

Nope. Selges noen få plasser men du har null garanti for at varene ikke er falske eller utgått på dato. Tror ikke de har noen retailers på nett i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...