Gå til innhold

CHANEL


SRC

Anbefalte innlegg

Hei, jeg prøver meg på en til "merke-tråd". Fant ingen andre tråder spesifikt lagd for dette merket. Jeg er veldig glad i Chanel sine produkter, og har prøvd ut en del til nå. Men vil absolutt teste ut litt mer, og kunne trengt noen tips siden det er en jungel av produkter.

Så, er det noen produkter du bruker/har brukt fra Chanel du kan anbefale meg? Både sminke, hudprodukter, duft og alt imellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pro Lumiere Velvet må du prøve, den er fantastisk. Samme er de matte lebestiftene, øyeskyggene får du bedre og billigere i et annet merke, f.eks L'oreal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro Lumiere Velvet må du prøve, den er fantastisk. Samme er de matte lebestiftene, øyeskyggene får du bedre og billigere i et annet merke, f.eks L'oreal.

Den har jeg faktisk vært nysgjerrig på en stund! Elsker å prøve nye foundations, takk for tips :) Har en av de matte leppestiftene, og må si meg helt enig.

Øyeskyggene synes jeg ikke noe om jeg heller, har en liten palett og er veldig skuffa over kvaliteten. Skikkelig krittaktige og dårlig pigmentert... Og det betalte jeg i underkant av 500 kroner for? Galskap :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg faktisk vært nysgjerrig på en stund! Elsker å prøve nye foundations, takk for tips :) Har en av de matte leppestiftene, og må si meg helt enig.

Øyeskyggene synes jeg ikke noe om jeg heller, har en liten palett og er veldig skuffa over kvaliteten. Skikkelig krittaktige og dårlig pigmentert... Og det betalte jeg i underkant av 500 kroner for? Galskap :fnise:

Ja, både Dior og Chanels øyeskygger har blitt dårligere og dårligere de siste 2-4 årene. Sjeldent jeg sjekker de ut pr i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soleil Tan De Chanel.

Solpudder i kremform. Elsker det!

Åh ja, det har jeg! Helt fantastisk produkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakkene. :strix:

De er helt fantastiske! Har bare 3 stk og en topcoat, men vil absolutt ha fler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker parfymen Coco Mademoiselle fra Chanel. Den er bare meg :hjerte:

Min signaturduft! Har bare eau de toilette, ønsker meg parfymen :rodmer: Den er bare helt nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les beiges pudder i en mørkere farge som du kan bruke som bronzer :laugh:

Takk for tips, det skal jeg sjekke ut :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakkene syns jeg ikke er gode at all :( har 30 og vurderer å kaste alle sammen! Men lip linerene deres syns jeg er fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, det skal jeg sjekke ut :blomst:

Bare hyggelig :) Jeg har nr 40 og er fornøyd med det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solpudderet deres er kjempebra(les beige, veldig pigmentert og gir et kjempefint resultat - fin til contouring om du bruker en litt mørkere nyanse), vitalumiere aqua-foundationen er veldig lett og gir et flott resultat, og hudkremen "Hydra beauty gel creme" er kjempefin for de med normal/fet hudtype. :)



Anonymous poster hash: 7aba7...77e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solpudderet deres er kjempebra(les beige, veldig pigmentert og gir et kjempefint resultat - fin til contouring om du bruker en litt mørkere nyanse), vitalumiere aqua-foundationen er veldig lett og gir et flott resultat, og hudkremen "Hydra beauty gel creme" er kjempefin for de med normal/fet hudtype. :)

Anonymous poster hash: 7aba7...77e

Vitalumiere Aqua har jeg hatt, elsker den! Skal spørre etter prøve på kremen neste gang jeg er på kicks, takk for tips :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, jeg prøver meg på en til "merke-tråd". Fant ingen andre tråder spesifikt lagd for dette merket. Jeg er veldig glad i Chanel sine produkter, og har prøvd ut en del til nå. Men vil absolutt teste ut litt mer, og kunne trengt noen tips siden det er en jungel av produkter.

Så, er det noen produkter du bruker/har brukt fra Chanel du kan anbefale meg? Både sminke, hudprodukter, duft og alt imellom :)

Jeg bruker Vitalumiere foundation som er en puddervariant av Aqua vitalumiere. Begge er knallgode, men pudderversjonen passer meg bedre ettersom jeg har litt fet hud. Jeg har også noen leppestifter og lipglosser som jeg syns er supergode. Dessverre har favoritten min gått ut av produksjon (Peregrina het den). Mascaraene er kjempegode men litt tørre og ikke særlig drøye i bruk. Jeg har også noen øyenskygger men de er ikke blant favorittene. Syns de gir lite farge og er litt vel dyre. Ellers er jeg glad i parfymene, bruker Coco mademioselle hver dag bortsette fra på sommeren. Da bruker jeg Chance eau tendre, den rosa :)

Man kan nesten ikke trå feil når man handler Chanel <3

Anonymous poster hash: 1f55a...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Vitalumiere foundation som er en puddervariant av Aqua vitalumiere. Begge er knallgode, men pudderversjonen passer meg bedre ettersom jeg har litt fet hud. Jeg har også noen leppestifter og lipglosser som jeg syns er supergode. Dessverre har favoritten min gått ut av produksjon (Peregrina het den). Mascaraene er kjempegode men litt tørre og ikke særlig drøye i bruk. Jeg har også noen øyenskygger men de er ikke blant favorittene. Syns de gir lite farge og er litt vel dyre. Ellers er jeg glad i parfymene, bruker Coco mademioselle hver dag bortsette fra på sommeren. Da bruker jeg Chance eau tendre, den rosa :)

Man kan nesten ikke trå feil når man handler Chanel <3

Anonymous poster hash: 1f55a...1bd

Jeg har faktisk aldri brukt en pudderfoundation før, men det skal jeg faktisk prøve ut! Er litt redd for hvordan dekkevnen blir, men jeg får satse på at det går greit :D

Har hørt mye om Le Volume mascaraen, alle sier at den er så fantastisk! Har du prøvd den?

Tuusen takk for svar forresten :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker blushen (Joues Contraste) fra Chanel i fargen 72 Rose Initiale, her sett på Keira:

151230333.jpg

Prettyy! Har den shimmer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...