Gå til innhold

Guerlain


SRC

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er glad i luksusmerker innen sminke, og har i det siste kjøpt litt fra Guerlain. Planlegger å gjøre noen flere kjøp om ikke så lenge.

Er det noen her inne som kan anbefale meg noe fra Guerlain? Alt fra hudpleie til sminke til parfyme til kroppsprodukter :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker fast solpudderet derfra :) Det er absolutt min favoritt! Mer har jeg ikke testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker fast solpudderet derfra :) Det er absolutt min favoritt! Mer har jeg ikke testet.

Guerlain terracotta light sheer bronzing powder. Har brukt det fast i 4 år.

Det har jeg prøvd! Eller det "vanlige" da, ikke 4 seasons enda :) Det er helt fantastisk ja, finner ingenting som måler seg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å kjøpe det pudderet. Hvilket nr har dere? De ser veldig mørke ut alle sammen. Har ikke lyst til å kjøpe feil merke når pudderet er såppass dyrt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å kjøpe det pudderet. Hvilket nr har dere? De ser veldig mørke ut alle sammen. Har ikke lyst til å kjøpe feil merke når pudderet er såppass dyrt.. :)

Jeg har 04. Men jeg er ganske brun året rundt, holder godt på fargen.

Ville gått for 00, 01 eller 02 om du er veldig lys i huden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig glad i deres ulike solpudder, men har i grunnen ikke kjøpt noe annet fra Guerlain med unntak av en limited edition highlighter (som jeg knuste..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lingerie de Peau Foundation.

Helt fantastisk!



Anonymous poster hash: a2e20...0d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lingerie de Peau Foundation.

Helt fantastisk!

Anonymous poster hash: a2e20...0d3

Den har jeg faktisk hørt mye bra om! Hvordan hudtype har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purure de lumiere foundation deres :) jeg har tørr hud og denne blir helt fantastisk på og gir perfekt hud! Desverre er den litt off for hudtonen min, de går litt for mye mot beige rosa for min hud. Men ellers elsker jeg den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purure de lumiere foundation deres :) jeg har tørr hud og denne blir helt fantastisk på og gir perfekt hud! Desverre er den litt off for hudtonen min, de går litt for mye mot beige rosa for min hud. Men ellers elsker jeg den :)

Har litt fetere hud så kanskje denne hadde blitt litt for shiny for meg? :( Vil uansett teste minst en foundation fra dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg faktisk hørt mye bra om! Hvordan hudtype har du?

Kombinert. Ikke den foundation jeg sverger til om det er viktig at foundationen varer i timesvis, men finishen er fantastisk.

Anonymous poster hash: a2e20...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinert. Ikke den foundation jeg sverger til om det er viktig at foundationen varer i timesvis, men finishen er fantastisk.

Anonymous poster hash: a2e20...0d3

Ok, så lenge foundations ikke er aaalt for fuktighetgivende pleier det å gå greit her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Jeg bruker Guerlain Météorites Compact i 3 Medium. Vurderer å kjøpe en boks med de perlene og i.

Den jeg har er presset pudder og kanskje om noe vanskeligere å få pent fordelt, men den lukter jo himmelsk da. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Guerlain Météorites Compact i 3 Medium. Vurderer å kjøpe en boks med de perlene og i.

Den jeg har er presset pudder og kanskje om noe vanskeligere å få pent fordelt, men den lukter jo himmelsk da. :rodmer:

De har jeg hørt såå mye om! Takk for tips, skal sjekke dem ut :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Guerlain Mètèorites Perles. Det gir en flott effekt på huden.

Har også hatt en stor bronzer tidligere som jeg var fornøyd med,

vurderer å kjøpe en ny bronzer fra dem til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Guerlain Mètèorites Perles. Det gir en flott effekt på huden.

Har også hatt en stor bronzer tidligere som jeg var fornøyd med,

vurderer å kjøpe en ny bronzer fra dem til sommeren.

Ja de må jeg absolutt få testet ut snart! Så at de skulle komme med nye limited edition bronzere til sommeren, de må jeg sjekke ut :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt! Jeg anbefaler solpudderet og Invisible Skin-Fusion Foundation! Foundation er ganske lett og ikke svært dekkende, men det er dette jeg syntes er så bra med den! Man får et veldig naturlig og pent resultat og den jevner fint ut hudtonen! Selvfølgelig er det litt avhengig av at en ikke har så mye urenheter gjerne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt! Jeg anbefaler solpudderet og Invisible Skin-Fusion Foundation! Foundation er ganske lett og ikke svært dekkende, men det er dette jeg syntes er så bra med den! Man får et veldig naturlig og pent resultat og den jevner fint ut hudtonen! Selvfølgelig er det litt avhengig av at en ikke har så mye urenheter gjerne:)

Den er neste på lista, liker godt lett til medium dekkevne! Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste faste merket jeg kjøper gang på gang i sminke er Guerlain sitt solpudder. Litt mer enn jeg vanligvis bruker på det (prismessig), men det er så verdt det! Det gir en flott naturlig glød som sitter fint på huden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...