Gå til innhold

Jeg ser så ung ut! Hvordan se eldre ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå tenker sikkert alle at jeg er så heldig som ser yngre ut, men nei. Det er sikkert gøy å høre man ser yngre ut når man er 40. Det er ikke gøy når alle tror du er 16-17 når du er 24 :(

Problemet er at jeg har så søtt og uskyldig ansikt. Jeg blir alltid kalt for søt og nusselig. Jeg vil være vakker, ikke søt og nusselig . Det var faktisk en gang dørvakten trodde jeg hadde fake leg da jeg UMULIG kunne være over 20. Folk tror jo nærmest jeg lyver når jeg sier jeg er 24. Da jeg gikk med en kompis byen i helgen som er 30, så møtte han på en venninne som lurte på om jeg var dattera hans! :sjokkert:

Jeg har mørkt hår til skuldrene og unngår å bruke rosa klær. Hva kan jeg gjøre for å se eldre ut?

Anonymous poster hash: 85faa...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kle deg som en gammel tante og skaff deg kjerringhår.



Anonymous poster hash: e0797...008
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker sikkert alle at jeg er så heldig som ser yngre ut, men nei. Det er sikkert gøy å høre man ser yngre ut når man er 40. Det er ikke gøy når alle tror du er 16-17 når du er 24 :(

Problemet er at jeg har så søtt og uskyldig ansikt. Jeg blir alltid kalt for søt og nusselig. Jeg vil være vakker, ikke søt og nusselig . Det var faktisk en gang dørvakten trodde jeg hadde fake leg da jeg UMULIG kunne være over 20. Folk tror jo nærmest jeg lyver når jeg sier jeg er 24. Da jeg gikk med en kompis byen i helgen som er 30, så møtte han på en venninne som lurte på om jeg var dattera hans! :sjokkert:

Jeg har mørkt hår til skuldrene og unngår å bruke rosa klær. Hva kan jeg gjøre for å se eldre ut?

Anonymous poster hash: 85faa...d87

Svart sotning hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle deg som en gammel tante og skaff deg kjerringhår.

Anonymous poster hash: e0797...008

Nå vil ikke jeg se ut som en 60 åring da. Jeg vil se ut som jeg er 24 og ikke 16.

Anonymous poster hash: 85faa...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men jeg ser bare ut som en oversminket 16 åring hvis jeg skal kline på masse sminke :fnise:

Anonymous poster hash: 85faa...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min erfaring er det ikke så mye å gjøre; jeg ser ut som en fjortis med sminke/hår/klær som jeg liker og går med til hverdags - og om jeg dresser meg opp litt klassisk så ser jeg ut som en fjortis som har kledd seg ut. :ler:

Jeg ble senest i fjor tatt for å ha arbeidsuke (det er ungdomsskoleelver altså!) da jeg var på jobb! Og jeg er 29.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Same problem here!
Tenker jeg får heller glede meg til jeg er 40 år og ser yngre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMINKE! :) Vet ikke om du finner noe, men tror du bare kan søke "makeup that makes you look older" på google eller youtube. Har blant annet hørt at tynnere øyenbryn kan få deg til å se eldre ut!



Anonymous poster hash: cbf82...326
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å endre frisyre? Noen kan se eldre ut hvis de har boob f.eks og briller kan få deg til å se eldre ut :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøv å se eldre ut, det blir bare tull. Hvorfor skal du ikke få se ut som du gjør?

Jeg har slitt med det samme i alle år, og nå driter jeg mer i om folk sier at jeg ser så ung ut. Jeg ser alltid 10 år yngre ut enn jeg er, og da tenker jeg at det er sånn jeg er skapt og da får jeg leve med det.

Vær deg selv og vær stolt over den du er. At du holder deg godt er bare et kompliment.

Du skal iallfall ikke føle at du skal endre deg fordi folk reagerer på at du ser så ung ut. Det er da mange som ser yngre ut enn de er og føler på det.

Du må bli mer bestemt og vis at, ja, jeg ser ung ut, sånn er det bare, ingenting jeg får gjort med det for jeg er skapt slik. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også alltid hatt det sånn, nå er jeg 38 år og synes det er helt topp å bli tatt for å være 28 ;)



Anonymous poster hash: c10df...204
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å endre frisyre? Noen kan se eldre ut hvis de har boob f.eks og briller kan få deg til å se eldre ut :)

Ja, voksne folk har som regel det :sexy:

Anonymous poster hash: aa48d...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner til problemet. Blir aldri tatt for å være den alderen jeg er. Som regel tipper folk meg til å være under 18 :sjenert: , men jeg har lært meg til at en klassisk stil gjør at jeg fremstilles som mer voksen. Derimot er det viktig at du ikke føler deg utkledd, men komfortabel i tøyet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig det er fint å se ung ut. Blir fortsatt spurt om ID når jeg skal kjøpe vin og jeg er 27.

Men dersom det er veldig viktig for deg hva andre tror og du vil forsterke din egen tendens til å bekymre deg for dette, så kan du eventuelt kle deg mer voksent og elegant. Tenk litt karrierekvinneelegant. Bare ikke dra den helt ut.



Anonymous poster hash: a62e2...e66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og alltid sett mye yngre ut. Jeg var student i utlandet da jeg var 24, og alle trodde jeg maks 15-16. Husker godt en sa at jeg kan jo bare si at jeg er 15, og alle vil tro meg!

Idag er jeg eldre, ser 10-15 år yngre ut og glad for det. Har nok gode gener og glad for det, da jeg ser venninner som ser mye eldre ut enn meg.

Synes ikke det er noe vits å sminke seg mye mer, gjøre deg eldre. Synes du skal være glad i den du er.

Du vil plutselig sette pris på det.



Anonymous poster hash: 6ed4f...c72
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har samme problem som deg og synes det er irriterende når alle andre sier jeg må være glad og takknemlig for at jeg ser så ung ut.

Nå er jeg 27 og alle tror jeg er 18. Liker ikke. Kommer sikkert til å like det når jeg blir 50, men ikke nå. Jeg har å et veldig barnslig og søtt ansikt. Jeg har prøvd å bytte frisyrer, klesstil og sminke meg annerledes, men ingenting funker. Jeg har egentlig begynt å godta at der er slik jeg er. Får bare gjøre det beste ut av det. Ellers kan du jo fylle på med botox og restylane i ansiktet. Da blir du nok seendes eldre ut :fnise:

Anonymous poster hash: b8ce3...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det slik som deg. Husker når jeg var 22år så stoppet en journalist meg og sa han intervjuet ungdomsskoleelever og spurte om jeg ville være med :fnise: Jeg ble stadig "deppa" av å se yngre ut, men etter jeg bikket 25år synes jeg bare det er gøy! Og jeg setter mer og mer pris på det jo eldre jeg blir. :)

Anonymous poster hash: 41e05...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle finne brudekjole og ble spurt av damen i butikken om jeg skulle ha kjole til konfirmasjonen min, og hun som jobbet i butikken var attpåtil yngre enn meg (lillesøster av en jeg gikk på skole med). Endte ikke opp med å kjøpe kjole den dagen da jeg følte meg som en 14-åring som kledde seg ut :/ Så jeg skjønner problemet ditt, hvertfall når man er i midten av 20-årene! Men ser fram til å være 30 og bli tatt for å være 20, da er man jo hvertfall fortsatt voksen :)



Anonymous poster hash: 8bc92...a8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Bedre og mye mer sexy når en ser yngre ut enn eldre ut ;)

Ikke bruk for mye sminke. Det ser bare teit ut.

Endret av iBiteU;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...