Gå til innhold

Pynter du deg om du er hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan godt gå hjemme en hel dag uten å gjøre annet enn å pusse tenner og rense huden. Men, er jeg hjemme to dager på rad så føler jeg meg ofte helt dritt på dag 2 og kler på meg "ordentlige" klær og sminker meg.



Anonymous poster hash: 7b9e7...46b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pynter meg hverdag, ikke stivpyntet men skifter alltid til kjole eller skjørt når jeg er hjemme. Blir ikke alltis så mye sminke, men litt må en ha på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg renser huden, barberer meg, noen ganger tester jeg ut hårfrisyrer og sminke hjemme.

jeg gidder ikke sminke meg bare for å angre på 5 minutter senere fordi jeg vil la huden puste :P

Men når jeg går ut selv om det bare er på butikken sminker jeg meg alltid med masse sminke :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri sminke om jeg bare er hjemme, men kler meg ofte "pent". Liker best å bruke kjole og strømpebukse, så da blir det naturlig litt penere kledd. Dog er ikke kjolene jeg bruker til hverdags i kategorien bluse og blazer pent.



Anonymous poster hash: 4cb4f...3de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke skal ut/få besøk så daffer jeg rundt i en gørrstygg lysebrun pysjbukse med prikker, og en eller annen slaskete Tskjorte uten bh, dott på hodet og kan love deg sminken farer av farlig fort når jeg kommer hjem.



Anonymous poster hash: c13e1...0f9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker vanlige klær hjemme. Om jeg føler meg noe nedfor en dag og tar på joggebukse, så forsterker det bare at jeg føler med nedfor, så.... ikke bra.



Anonymous poster hash: 822de...97e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ikke, men i og med at jeg jobber hjemmefra merker jeg at det er mer fristende å slenge på sofaen om jeg har på slaskeklær. Jeg ser uansett passelig ok ut i tilfelle noen skulle ringe på.



Anonymous poster hash: 05a4a...351
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ofte gidder jeg ikke å kle på meg engang. Ligger på sofaen i bare trusa og dasser hele dagen.

Skulle ønske jeg var avhengig av å sminke meg, men det er jeg ikke. Og jeg ser virkelig ikke ut uten sminke.

Så om noen har noen gode tips til å komme igang om morgenen hadde jeg blitt glad.



Anonymous poster hash: 777e7...2e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene. Nei, jeg pynter meg absolutt ikke. Tvert i mot, om det kan sies slik.

Renser huden, men det er ikke for å se "fin" ut der og da.



Anonymous poster hash: 27b34...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er hjemme en hel dag, sminker du deg og tar på deg kjole/jeans osv likevel?

Anonymous poster hash: 55ab2...2dd

Nei, jeg burde definitivt vært flinkere til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel sminker jeg meg ikke om jeg bare skal være hjemme, men jeg kler meg alltid i noe skikkelig. Bruker mye kjoler og skjørt til hverdags uansett, så for meg er ikke det å pynte seg og kan godt gå i dette om jeg bare skal være hjemme også.

Personlig føler jeg liksom at dagen ikke starter ordentlig før jeg har kledd skikkelig på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel sminker jeg meg ikke om jeg bare skal være hjemme, men jeg kler meg alltid i noe skikkelig. Bruker mye kjoler og skjørt til hverdags uansett, så for meg er ikke det å pynte seg og kan godt gå i dette om jeg bare skal være hjemme også.

Personlig føler jeg liksom at dagen ikke starter ordentlig før jeg har kledd skikkelig på meg. Hel

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme går jeg alltid i koseklær/joggebukser/tights. når jeg kommer hjem fra noe skifter jeg med en gang. sminker meg ikke om jeg bare er hjemme. sminker meg ikke alltid om jeg bare skal i butikken eller på jobb heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis pyntet sees på som å ligge i sofaen påkledd i joggebukse/shorts toppet med en genser, og med håret elegant satt opp i en bustete hestehale. Ja, da er jeg staselig pyntet :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjelden. Men jeg dusjer og barberer legger og slikt ved behov uavhengig av om jeg bare skal daffe hjemme eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg børster håret, men om jeg bare skal være hjemme er det sjeldent jeg har på meg mer enn truse og singelet, eventuelt en for stor hettegenser.

Blikene og smilet til min kjære tyder på at han ikke har noe som helst i mot antrekket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...