Gå til innhold

Pynter du deg om du er hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du er hjemme en hel dag, sminker du deg og tar på deg kjole/jeans osv likevel?



Anonymous poster hash: 55ab2...2dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men dusjer, barberer og renser huden uansett!

Anonymous poster hash: d8428...797

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er hjemme en hel dag, sminker du deg og tar på deg kjole/jeans osv likevel? Anonymous poster hash: 55ab2...2dd

Ja, det gjør jeg!

Det er viktig for selvfølelsen, for aktivitetsnivået og ekteskapet.

Anonymous poster hash: 73a79...25c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg ikke alltid, meg av og til, og tar som oftest på meg vanlige klær. Synes også det skal være greit for samboer å komme hjem og jeg ikke ser ut som en slask hver gang, og pynte meg litt for han også :) Om jeg har mensen/er syk eller noe, så går jeg rundt i joggebuksa og hettegenser døgnet rundt og bare er sinna uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stort sett.

..Men noen dager kler jeg aldri på meg mer enn trusa, er usminket med håret i messy bun og gjerne briller for å la øynene hvile. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bare steller meg. Tar et bad, renser huden, lakker gjerne neglene og litt sånt, men jeg pynter meg eller sminker meg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til liker jeg å føle meg 'fresh', og jeg er dessverre en av de som ikke føler seg sånn uten sminke. Så gjør nok det ganske ofte. Er forresten singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt. Jeans er ikke å pynte seg, jeg dusjer og kler på meg, ja. Tar som regel på litt maskara osv også, men jeg bor ikke alene.



Anonymous poster hash: 83a2a...2a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke på meg "vanlige klær" heller. Går alltid i kosedress eller hotpants og løs t-skjorte hele dagen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs, hvis jeg tror det kan komme noen på besøk sminker jeg meg litt og er litt "pen i tøyet", men hvis jeg skal være alene hjemme ser jeg ikke vitsen med å ta på full krigsmaling og pynte meg til tennene. Vanlig personlig hygiene, og tar på meg klær som er praktiske og behagelige, alt ettersom hva jeg skal gjøre den dagen.



Anonymous poster hash: 0b6c8...e18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canario

Går aldri i "fine" klær hjemme pga hund som sikler mye. Men kan fint sminke meg en søndag for samboeren min. Han synes jeg er heit i joggebukse også :)

Endret av Canario
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går med joggebukse og dropper bhen om jeg ikke skal noe. Skal jeg være produktiv tar jeg på skikkelige klær for å få mer energi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

  • Fordi det tar tid å sminke seg, sette opp håret osv.
  • Jeg føler det er bortkastet å "bruke opp" den dyre kosmetikken når jeg går hjemme
  • Det pene tøyet sparer jeg til når jeg skal "ut blant folk"
    Komfort går foran looks når jeg er hjemme alene
  • I pollensessongen får jeg allergiske reaksjoner på kosmetikk, noe jeg aldri ellers får.
    Øynene klør, huden blir rød, øynene og nesa renner, osv.
  • Jeg bor alene. Jeg er kanskje ingen skjønnhet, men jeg er ikke så stygg at jeg ikke klarer å leve med refleksjonen av mitt eget ansikt i speilet, i vitrinedører osv.


Anonymous poster hash: 83031...461
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stort sett. Føler meg mye bedre da, og synes kjæresten bør seg meg i annet enn bare joggebukse o.l. Men enkelte dager blir det uten sminke og joggebukse også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg ikke alltid, meg av og til, og tar som oftest på meg vanlige klær. Synes også det skal være greit for samboer å komme hjem og jeg ikke ser ut som en slask hver gang, og pynte meg litt for han også :) Om jeg har mensen/er syk eller noe, så går jeg rundt i joggebuksa og hettegenser døgnet rundt og bare er sinna uansett.

Lol :fnise: ... det er sikkert greit med et sånt "PMS - antrekk" :kjefte:, da vet kjæresten din når det er best å holde seg unna!

Anonymous poster hash: 0b6c8...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol :fnise: ... det er sikkert greit med et sånt "PMS - antrekk" :kjefte:, da vet kjæresten din når det er best å holde seg unna!

Anonymous poster hash: 0b6c8...e18

Det er nesten det det er blitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...