Gå til innhold

Har Kaptein Sabeltann en diagnose?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle gode (og forsåvidt onde) kvinneguidere! :biggrin:

Jeg tipper de aller fleste mennesker i Norge har gjennomgått en piratfase i livet sitt en gang, eller har barn som er eller har vært i den fasen. Noen av dere på KG er også veldig flinke til å gi diagnoser til folk. Det vises ofte i samliv og relasjoner, men også i andre underforumer. Nå vil jeg at dere skal utnytte denne fine(?) egenskapen til å fortelle meg hva kongen på havet, Kaptein Sabeltann, lider av. Gjerne list opp symptomer dere finner. Dette er selvsagt bare for gøy.

Selv har ikke jeg sett så mange av filmene, men husker Drømmen om Kaptein Sabeltanns rike, også har jeg akkurat sett den nyeste filmen, skatten i Lama Rama. Ut i fra disse filmene kommer jeg på følgende symptomer:

- Han er helt hvit i huden ("sinktryne")

- Gullfeber. Han lever for gullet og skattene sine.

- Sliter med å stole på noen

- Når noe ikke går som det skal etter planen, er det forræderi. Man kan gå fra bestevenn til haimat på et øyeblikk. En feil, og du er ute.

Fyren er jo ikke normal, så hvilke andre symptomer har han? Hva er det han lider av??? Og hvorfor holder Langemann, Pelle, Pysa og resten av gjengen ut med han? Er det noe "galt" med de også?



Anonymous poster hash: 605bf...121
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umh dette er jo fantasi og skuespill. Tror ikke han har noen spesiell diagnose. Han er vel som sjørøvere flest.

Anonymous poster hash: 286f3...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umh dette er jo fantasi og skuespill. Tror ikke han har noen spesiell diagnose. Han er vel som sjørøvere flest.

Anonymous poster hash: 286f3...dc0

Det er bare for gøy.

Anonymous poster hash: 605bf...121

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper fyren er narsissist. Og at de andre er ekstremt underdanige.



Anonymous poster hash: cd9e6...dd3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har hyperaktiv middelaldersyke aka tidligere tæring og er derfor besatt av gullfeber og de andre diagnosene du formidler øverst i tråden. det har antageligvis gjengen hans også hatt så derfor holder de ut med han.



Anonymous poster hash: 1d52e...0dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

middelaldersyke innebærer faktysk at du ser faktsyk blod og kroppsdeler OVERALT. aka halliser.



Anonymous poster hash: 1d52e...0dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A KA LEKK TARM SYNDROM AKA BLØDENE HODE MED HALLISTANKER.



Anonymous poster hash: 1d52e...0dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, diagnosen er sjørøver.

Anonymous poster hash: 6652e...c8d

Okey. Captain Jack Sparrow er også en sjørøver, men han virker mer "normal" i hodet enn kaptein Sabeltann. Jeg ville at folk skulle komme med gøyale diagnoser, men men..

Anonymous poster hash: 605bf...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...