Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Hvem er det som vier disse folkene, blir virkelig ekteskapet godkjent når det gjøres for tull og underholdning?

Anonymous poster hash: 533fb...1a5

Aner ikke, men regner med en får svar på det hvis en ser på. Virker som det er et helt vanlig bryllup på teaseren, hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen gjør absolutt alt for å komme på tv. Pinlig!

Anonymous poster hash: 520df...a6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader for noe ræl! Kvinnfolk som hviiiner og hyler fordi venninnen skal gifte seg. Med en helt fremmed person.

Og "eksperter"? For noe tull.

Anonymous poster hash: c1618...e6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal bare bo sammen i 4 uker..

Edit: De får visst velge om de vil være gift eller ikke etter 4 uker :)

Ja de blir nok ikke gift på ekte. Skriver garantert ikke under på noen papirer eller noe. Spørs om det i det hele tatt blir en ekte prest som vier de.

Anonymous poster hash: 7877d...001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de blir nok ikke gift på ekte. Skriver garantert ikke under på noen papirer eller noe. Spørs om det i det hele tatt blir en ekte prest som vier de.

Anonymous poster hash: 7877d...001

De separeres eller holder seg gift etter at de 4 ukene er gått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, er alt basert på at like barn leker best da eller? Tenker på "ekspertenes" metode for utvalg.

Anonymous poster hash: c1618...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De separeres eller holder seg gift etter at de 4 ukene er gått..

Jeg tviler på at de blir gift på ekte.

Anonymous poster hash: 7877d...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt det samme med nettdating, man blir matchet opp mot folk med like interesser osv. Jeg tenker så lenge deltagerne er positive til det, så hvorfor ikke? Passer de sammen så er jo det flott, og går det skeis, så jaja.. Syns de er sporty de som er med på det

Anonymous poster hash: 17559...a48

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at de blir gift på ekte.

Anonymous poster hash: 7877d...001

Egentlig jeg også :) Men det tror jeg ikke deltagerne får vite før på slutten av de 4 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man matches jo kun med de som har meldt seg på? Jeg klarer ikke å forestille meg at det er så utrolig mange. Konseptet er litt for ekstremt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, hva slags dialekt er det psykologen har? Nesten ekkelt å høre henne snakke.

Anonymous poster hash: c1618...e6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper bryllupet skjer idag, slik at vi ihvertfall ser førsteinntrykket deres.

Trodde egentlig vi skulle følge ett og ett par fra begynnelse til slutt, så det var egentlig litt skuffende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men man matches jo kun med de som har meldt seg på? Jeg klarer ikke å forestille meg at det er så utrolig mange. Konseptet er litt for ekstremt.

Tror faktisk det er gaaaanske mange som har meldt seg på, men de tar i utgangspunkt de 6 personene (altså 3 parene) som passer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hån mot unge jenter som tvangsgiftes med eldre menn

Anonymous poster hash: 8e09e...35d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prøver faktisk å fremstille konseptet sitt som noe seriøst... det hadde jeg ikke ventet. Men det lykkes ikke, da.



Anonymous poster hash: 533fb...1a5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En hån mot unge jenter som tvangsgiftes med eldre menn

Anonymous poster hash: 8e09e...35d

Dette har jo INGENTING med tvang å gjøre. Skal man legge ned alle datingsider på nettet og da?

Anonymous poster hash: 17559...a48

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det er gaaaanske mange som har meldt seg på, men de tar i utgangspunkt de 6 personene (altså 3 parene) som passer sammen.

Det er ganske sykt! Og noen av dem er ganske unge også. 26 år? Altfor ung til å være så desperat :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som vier disse folkene, blir virkelig ekteskapet godkjent når det gjøres for tull og underholdning?

Anonymous poster hash: 533fb...1a5

Hvorfor skulle det ikke bli godkjent? Dette er jo voksne, samtykkende mennesker som gjør noe alternativt i håp om å finne en å dele livet med, ikke hverken barneekteskap, tvangsekteskap eller proforma-ekteskap for å få oppholdstillatelse eller lignende. Så vidt jeg vet er det ingen "kvalitetssjekk" av voksne som gifter seg i Norge når det gjelder kunnskap om eller kjærlighet til hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske sykt! Og noen av dem er ganske unge også. 26 år? Altfor ung til å være så desperat :ler:

Er vel lei av å lete da vet du :P Kanskje like greit å få bryllupet betalt for :rolleyes::fnise: Regner med de ikke skriver under på noen papirer før de 4 ukene er gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...