Gå til innhold

Paradise Hotel Sverige, sesong 4 - INGEN spoiling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første jeg la merke til var Jasmine (?) sine lepper.

Men Kristian var flott da til å være så ung gutt. :fnise:

Begynt på episode en nå. Takk til KG som gjorde meg oppmerksom på at det er en ny sesong! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pink.Pearls

Jeg synes de svenske virker noe mer voksne i forhold til den danske versjonen. De ser og oppfører seg litt eldre på en måte. Jeg får litt fjortis følelse av den danske P.H med Laura og co.

Hei og hå for den svenske!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at alle guttene faller som fluer for Saga! Hun er jo pen, men ikke utenomjordisk, og hun har seg jo med alle- og slipper utrolig nok unna med det! Samtidig lager hun masse drama rundt seg selv, men likevel "går alt henne imot." Litt irriterende. Hun virker som hun er født med gullskje i ræva, og er vant til at alt går hennes vei, og at alle føyer seg etter henne.

Syns Kristian virker som en grei kar, og han er kjekk også. Rart han sjekka inn med de som ikke skulle være kjekkaser..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

Jeg skjønner ikke at alle guttene faller som fluer for Saga! Hun er jo pen, men ikke utenomjordisk, og hun har seg jo med alle- og slipper utrolig nok unna med det! Samtidig lager hun masse drama rundt seg selv, men likevel "går alt henne imot." Litt irriterende. Hun virker som hun er født med gullskje i ræva, og er vant til at alt går hennes vei, og at alle føyer seg etter henne.

Syns Kristian virker som en grei kar, og han er kjekk også. Rart han sjekka inn med de som ikke skulle være kjekkaser..

enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga er helt håpløs! Tuter og bæljer, kjefter og smeller. Stikker av når folk vi prate, lyver når hun blir konfrontert med ting alle vet hun har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pink.Pearls

Jeg er også helt sjokkert over Saga. Hun virker som en bortkjemt drittunge som er vandt med å få alt servert på et sølvfat. I tillegg sitter hun å juger og påstår at hun er så ærlig hele tiden, men nekter å innrømme ting hun har gjort (f.eks sex med Chris). Jeg synes nesten det er litt herlig at Calle ikke lenger vil ha henne.

Ylva er også samme type jente. Elsker drama og intriger blandt andre, men når det gjelder henne selv går hun helt i kjelleren. For å ikke snakke om Jasse med de digre leppene. Hva i alle dager tror hun at hun er? Virker som hun tror hun eier hele hotellet.

Synes det var dumt med siste jenta som røyk ut. (Skriver ikke navn i tilfelle noen ikke har sett det).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

De sender vel bare tre episoder i uken, tror jeg?

Øh, gjør de? :( Så de har parsermoni på onsdagen og starter ny uke, neste uke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pink.Pearls

Irriterende med kun 3 episoder i uka!! Hadde gledet meg til torsdagens episode. Vente helt til neste uke da... :jolie: Er så spennende å følge med på Saga og Calle! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

Å herregud. Nå glemte jeg meg helt ut! Har ventet på neste episode i dag, og så kommer det jo ikke ny før i neste uke! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får ikke sett det jeg? Det kommer opp ´´dette kan ikke vises i din region´´??

er du på tv3play.se du da? det ligger på tv3play.no og viaplay.no også :) for å se det på den svenske tv3-siden må du laste ned noe greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

er du på tv3play.se du da? det ligger på tv3play.no og viaplay.no også :) for å se det på den svenske tv3-siden må du laste ned noe greier...

Jeg har sett på den svenske siden for der har de lagt ut flere episoder, men nå har de plutselig stengt for min region :( På den norske siden har de bare kommet til episode 17 eller noe. Jeg er på episode 24.

Hvilken episode er dere på? Og hvor ser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på den svenske siden for der har de lagt ut flere episoder, men nå har de plutselig stengt for min region :( På den norske siden har de bare kommet til episode 17 eller noe. Jeg er på episode 24.

Hvilken episode er dere på? Og hvor ser dere?

jeg ser på Viaplay. der er episode 24 den siste som har kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...