Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare jeg som blir gal av Malin? Orker nesten ikke se på lenger pga hu, hu er faen meg overalt og snakker så høyt, og prøver altfor mye. Håper hu går ut denne uka..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare jeg som blir gal av Malin? Orker nesten ikke se på lenger pga hu, hu er faen meg overalt og snakker så høyt, og prøver altfor mye. Håper hu går ut denne uka..!

Veldig synd hun er immun denne uken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd hun er immun denne uken.

neiii, åååh.. jaja neste uke da :P var litt morro jeg så et klipp med hu og Thorbjørn etter at Anna "gikk ut" og da sa hun at hun skulle ta over Annas plass eller noe lignende, og Thorbjørn bare nei ikke gjør det, hu var ikke høylytt på en irriterende måte :P husker ikke ordrett, men den satt ihvertfall :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neiii, åååh.. jaja neste uke da :P var litt morro jeg så et klipp med hu og Thorbjørn etter at Anna "gikk ut" og da sa hun at hun skulle ta over Annas plass eller noe lignende, og Thorbjørn bare nei ikke gjør det, hu var ikke høylytt på en irriterende måte :P husker ikke ordrett, men den satt ihvertfall :P

Har hele tiden sagt at det er noe med Malin som jeg ikke liker. Klarer fortsatt ikke sette helt fingeren på det, for trenger jo noen der inne som ikke bare daffer rundt, men hun irriterer meg bare mer og mer. Sjefer og bitcher, lyver og irriterer. Igår feks, så skulle Pelle, Christoffer og Anders ta hevn for natten hun lot dem gjennomgå natten før, og hun slår ut etter Christoffer og ber han dra til helvete., Om ikke Christoffer hadde fått bort ansiktet i ren refleks, så hadde hun truffet han, ganske så hardt.

Endret av UnderCover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd hun er immun denne uken.

Hvorfor er hun immun?

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hele tiden sagt at det er noe med Malin som jeg ikke liker. Klarer fortsatt ikke sette helt fingeren på det, for trenger jo noen der inne som ikke bare daffer rundt, men hun irriterer meg bare mer og mer. Sjefer og bitcher, lyver og irriterer. Igår feks, så skulle Pelle, Christoffer og Anders ta hevn for natten hun lot dem gjennomgå natten før, og hun slår ut etter Christoffer og ber han dra til helvete., Om ikke Christoffer hadde fått bort ansiktet i ren refleks, så hadde hun truffet han, ganske så hardt.

Hun er så dominerende, hun minner meg faktisk om ei jeg gikk på skole med, enn typisk mobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på facebook som har åpnet gruppe for Big Brother Fans gruppe.

Det er de to ""grupper" jeg ble medlem skrev jeg at jeg er fornøyd at Erland er nominert og ønsker at han skal ut.

Så ble jeg bare kastet ut av Big Brother fans facebook gruppe. Men seriøst er folk idioter i hodet sitt at dem bare kaster ut pga det. Fikk noen av ukjente folk på private meldinger facebook også at dem ble kastet ut pga at dem skrev dem ønsket Erland ute BB huset.

Oppdraget Yes/No BigBrother er artig!

Å herregud kan jeg si!!!



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så dominerende, hun minner meg faktisk om ei jeg gikk på skole med, enn typisk mobber.

Kanskje det er der det ligger! Hun er en mobber! Takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjønt Yes/no oppdraget. Hva skjer hvis de sier nei? Ute av konkurransen?

De har lov til å si nei 2? ganger i løpet av uken ellers blir de autonominert. Siden spørsmålene blir vanskeligere utover uken så er det greit å spare på nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin til Henrik: "Vi som har vært her lenge er vant til å ha det slik" :fnise::fnise::fnise:

Edit: Skrivefeil :P

Endret av Lulilelu
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin til Henrik: "Vi har har vært her lenge er vant til å ha det slik" :fnise::fnise::fnise:

Det reagerte jeg på og. Hun har da ikke vært der lenge. Men for all del, føler sikkert hun har det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det reagerte jeg på og. Hun har da ikke vært der lenge. Men for all del, føler sikkert hun har det.

Jeg satt her å lo noe hu sa det. Hu har snakket til de nye som hu har vært der i evigheter fra dag 1. Herregud likte hu i begynnelsen men nå er hu så.... Avhengig av å bli likt av alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra Thorbjørn. Håper han går ut snart!

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt her å lo noe hu sa det. Hu har snakket til de nye som hu har vært der i evigheter fra dag 1. Herregud likte hu i begynnelsen men nå er hu så.... Avhengig av å bli likt av alle

Det positive er at hun sier i mot Torbjørn. Jeg takler ikke Torbjørn!

Anonymous poster hash: b6d41...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har gått glipp av noen episoder. Hva skjer egentlig hvis de sier No big Brother..?



Anonymous poster hash: 0f1b8...8f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorbjørn irriterer meg noe helt sinnsykt. Håper han ryker, men ser ut som det er Caroline som bli stemt ut om man ser litt på kommentarer på facebook osv..



Anonymous poster hash: e2586...5c0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sinnsykt desperat caroline er. Virker som hu vare vil ha noen...og nå når Christopher har gjort det tydelig at han ikke vil ha et forhold hopper hu på anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker for noen uker siden så skrev jeg at jeg ikke likte Thorbjørn, men da likte "alle" han, og ingen var enig. Hva er det egentlig som har gjort at fler og fler ikke kan fordra han?

(Assa, jeg synes han er helt for jævlig. De grimasene hans gjør meg kvalm)

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...