Gå til innhold

Norske Masterchef


MiniMjau

Anbefalte innlegg

Gjest KeyserSoze

Det er godt mulig, men vi er jo alle forskjellige, noen ser ikke poenget med å være alvorlig hele tiden, det er vel bare hans personlighet :)

Anonymous poster hash: 049f5...ecd

Joda jeg skjønner hva du mener. Men mente ikke han trengte å være alvorlig. Man kan være voksen og være morsom ;) men hele han virket veldig barnslig. Hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda jeg skjønner hva du mener. Men mente ikke han trengte å være alvorlig. Man kan være voksen og være morsom ;) men hele han virket veldig barnslig. Hver sin smak :)

………………...

Anonymous poster hash: 049f5...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker virkelig ikke han franske dommeren altså! Kjente det knytta seg i magen og vonde minner fra tiden i restaurantbransjen kom tilbake når jeg så på i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Franskmannen er jo bare morsom. Å være gretten, himle med øynene og skjære grimaser er liksom bare hans "shtick". Sammen med Kjartan Skjelde skaper han en litt sånn good cop/bad cop-stemning.

Jeg liker Masterchef, men mer for rettene og oppgavene enn deltagerne. Jeg hadde også gjerne sett en versjon uten kjendiser. Etter at TVNorge banket TV3 ned i støvlene ved å rappe Come Dine With Me-konseptet og få større suksess med det som "4-stjerners middag" enn TV3 hadde med sin variant med "vanlige folk", er vi blitt stuck med alle disse masete kjendisene i alskens realityprogrammer.

Men det funker jo med "vanlige folk" også - det ser man jo både på utenlandske Masterchef-varianter og programmer som Kakekrigen og Hele Norge baker. Jeg tror kanalene overvurderer hvor interessert folk er i kjendiser, og undervurderer hvor interessert vi er i faktiske prestasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Masterchef, men mer for rettene og oppgavene enn deltagerne. Jeg hadde også gjerne sett en versjon uten kjendiser. Etter at TVNorge banket TV3 ned i støvlene ved å rappe Come Dine With Me-konseptet og få større suksess med det som "4-stjerners middag" enn TV3 hadde med sin variant med "vanlige folk", er vi blitt stuck med alle disse masete kjendisene i alskens realityprogrammer.

Men det funker jo med "vanlige folk" også - det ser man jo både på utenlandske Masterchef-varianter og programmer som Kakekrigen og Hele Norge baker. Jeg tror kanalene overvurderer hvor interessert folk er i kjendiser, og undervurderer hvor interessert vi er i faktiske prestasjoner.

Tror du nevner et viktig poeng her, erfaringene man gjorde seg i "mat-duellen" mellom TvNorge og Tv3 gjør nok at man tenker på kjendiser som et sikrere kort. Selv liker jeg både varianter med dyktige "vanlige folk" og kjendiser, men tv-kanalene er avhengig av at deltagerne leverer.

Den første sesongen av Hele Norge Baker er kanskje det norske matprogrammet som har lykkes best uten kjendiser, hvor det var et bredt utvalg artige typer som samtidig var dyktige og engasjerte i bakingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men HVA foregår på hodet med den stygge capstingen?! Den er GRELL.

Hva snakker du om? Sixpence er kjempe fint og gjør Kjartan enda mer sexy!

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du nevner et viktig poeng her, erfaringene man gjorde seg i "mat-duellen" mellom TvNorge og Tv3 gjør nok at man tenker på kjendiser som et sikrere kort. Selv liker jeg både varianter med dyktige "vanlige folk" og kjendiser, men tv-kanalene er avhengig av at deltagerne leverer.

Den første sesongen av Hele Norge Baker er kanskje det norske matprogrammet som har lykkes best uten kjendiser, hvor det var et bredt utvalg artige typer som samtidig var dyktige og engasjerte i bakingen.

Det tror jeg også. Jeg ser alt jeg kommer over av 4 stjerners middag (ellre Come dine With me) men den norske som gikk på tv3 var drit kjedelig.

Men en masterchef med skikkelig engasjerte vanlige folk hadde vært bra igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om? Sixpence er kjempe fint og gjør Kjartan enda mer sexy!

:rodmer:

Grøss. Sixpence er grusomt, og det blir enda verre at han bruker den HVER GANG.

Anonymous poster hash: cde3c...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss. Sixpence er grusomt, og det blir enda verre at han bruker den HVER GANG.

Anonymous poster hash: cde3c...942

Da får vi bare bli enige om å være uenige. Sixpence er kjempe kult!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hVA, gikk Petter videre med RÅ pudding? Han har virkelig surfet seg igjennom med ørsmå marginer, begynner nesten å lure på om tv3 tøyer grensene litt pga underholdningsverdien hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han der Ørjan fremstillerg seg selv på en mindre bra måte.. får hvertfall ikke godt inntrykk av han på tv.



Anonymous poster hash: 6abed...0f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Det er SÅ SYND at Petter Pilgaard gikk ut. Han er så morsom og underholdende, jeg heiet på ham! Hvem skal jeg heie på nå, da? Er han derre Per "et eller annet" med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at Nadia og Magne røk ut pga et enslig hår synes jeg var litt drøyt. Greit nok, det er veldig ekkelt, men de hadde levert et såppas bra horn, og det var nesten ikke noe Nadia kunne styre. Hun hadde jo satt håret opp, og da var det bare uflaks at det skjedde. Nei, synes han franskmannen bare skulle holdt kjeft og latt de som fortjente det gå videre, for dette var virkelig en teit grunn for å sende noen hjem på.

Spesielt Magne kunne ikke gjort noe i sin makt for å endre utfallet, ikke hans skyld at hans lagkamerat's hodebunn bestemte seg for å avsette et hår i sjokoladen.

Endret av outkast
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Nadia og Magne røk ut pga et enslig hår synes jeg var litt drøyt. Greit nok, det er veldig ekkelt, men de hadde levert et såppas bra horn, og det var nesten noe Nadia kunne styre. Hun hadde jo satt håret opp, og da var det bare uflaks at det skjedde. Nei, synes han franskmannen bare skulle holdt kjeft og latt de som fortjente det gå videre, for dette var virkelig en teit grunn for å sende noen hjem på.

Spesielt Magne kunne ikke gjort noe i sin makt for å endre utfallet, ikke hans skyld at hans lagkamerat's hodebunn bestemte seg for å avsette et hår i sjokoladen.

Så enig! Haka mi datt nesten ned i posesuppa mi når han sa de gikk ut pga et hår. Hva med alle du uvaskede fingrene, svetten og alt mulig annet som de GARANTERT har spist masse av uten å vite det..? -.-" Syntes det var kjipt at de røk.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det at Nadia og Magne røk ut pga et enslig hår synes jeg var litt drøyt. Greit nok, det er veldig ekkelt, men de hadde levert et såppas bra horn, og det var nesten ikke noe Nadia kunne styre. Hun hadde jo satt håret opp, og da var det bare uflaks at det skjedde. Nei, synes han franskmannen bare skulle holdt kjeft og latt de som fortjente det gå videre, for dette var virkelig en teit grunn for å sende noen hjem på.

Spesielt Magne kunne ikke gjort noe i sin makt for å endre utfallet, ikke hans skyld at hans lagkamerat's hodebunn bestemte seg for å avsette et hår i sjokoladen.

Det kunne jo ikke HUN noe for. Skulle tro han mente hun la det der med hensikt.

Da burde de fått utdelt hetter i det minste. Selv kan jeg ikke skjønne hvorfor det ikke er et krav i slike konkurranser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig at Nadia og Magne gikk ut pga hårstrået. De hadde en bedre horn enn Gaute og Sigurd. Hadde det vært Kjartan som fant håret, så tror jeg ikke de hadde gått ut.

Men det var kanskje forhåndsbestemt at Gaute og Sigurd skulle gå videre over dem, de er jo større kjendiser.



Anonymous poster hash: 9a63d...4a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med røkla. Skikkelig dårlig at de røyk :(

I flere andre programmer har bakerne/kokkene løst hår. Hadde hun hatt det og 'nektet å sette det opp' kunne man jo skjønt det. Men hun hadde jo satt opp håret sitt. Hvis de skal være så stricte på det burde de delt ut hansker og 'badehetter' til alle sammen.

Positivt overrasket over Rakel. Hun reddet seg og Per. Det hadde jeg ikke ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Tåpelig at Nadia og Magne gikk ut pga hårstrået. De hadde en bedre horn enn Gaute og Sigurd. Hadde det vært Kjartan som fant håret, så tror jeg ikke de hadde gått ut.

Men det var kanskje forhåndsbestemt at Gaute og Sigurd skulle gå videre over dem, de er jo større kjendiser.

Anonymous poster hash: 9a63d...4a0

Jeg ville ihvertfall heller fått et mindre godt horn eller et mindre pent - enn et horn servert med hårstrå i.

Hårstrå er virkelig noe av det verste når det kommer til mat og servering. Jeg har alltid reagert på hvor mange som har håret dinglende fritt eller som hele tiden må ta seg til håret mens de lager mat.

Som en her over så burde de selvsagt ha dekket til håret. Men det passer seg vel kanskje ikke for de fleste kjendisene som virker å være med i programmet i all hovedsak for å vise seg fram selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...