Gå til innhold

Hva synes dere om "The Walking dead" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første sesong sesong var bra, men etter Shane døde synes jeg serien tapte seg og plottet gjentok seg.

Anonymous poster hash: ec3cd...85b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde aldri trodd jeg skulle like the walking dead, fordi det er ikke min type serie overhodet, men det er min favoritt! Elsker det :D Du har masse å glede deg til. Heldig som ikke har kommet langt, haha :D



Anonymous poster hash: f4a48...de1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte serien helt fram til sesong 3 episode 3.. Alt bare tok av, og ble altfor idiotisk for min del.. Har pinet meg gjennom resten, men ville stoppet der, omjeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den. Er ikke spes fan av zombier men liker godt apokalyptiske og "håpløse" filmer og serier. Får litt samme stemningen i serien som av filmen The Road. Hvor alt er hjerteskjærende håpløst og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I loooove it..! Gleder meg til å se nyeste sesong når den kommer på tv, can't wait! :)

Jeg liker at serien tar opp de sentrale temaene i tegneserien. Rick er en farlig mann. Det har han vært siden dag èn, men han var en farlig mann som trodde at han innerst inne ikke var fundamentalt forandret. Nå er han i ferd med å innse at han og gruppen hans er blitt noe av det farligste du kan risikere å møte i denne nye verden. Ikke de ondeste, men definitivt blant de farligste. Han er i ferd med å omfavne sin mørke skygge.

Carl har samvittighetskvaler for sin egen overlevelsesevne, han tror han er i ferd med å bli et monster, siden han kan reagere på sekundet og ta et liv for å sikre overlevelse for seg selv og gruppen.

Jeg gleder meg til å se hvordan disse og andre eksistensielle problemstillinger knyttet til overlevese vil bli håndtert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en nervepirrende slutt, så dette blir spennende! :) Jeg har ikke lest tegneseriene, men tenkte gjøre det når serien er avsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nervepirrende slutt, så dette blir spennende! :) Jeg har ikke lest tegneseriene, men tenkte gjøre det når serien er avsluttet.

Det er en ting å glede seg til. Jeg syns tegneseriene er bedre enn TV-serien, på mange måter. Men det er mange forskjeller, så på sett og vis vil det være som å få 10 nye sesonger eller mer (hvis du vil satse alt) av Walking Dead. Det blir artig å se om de kommer til å følge tegneseriens progresjon like tett i fortsetningen, for det er en stadig utvikling, ikke minst mht kontakt med andre grupper av overlevende, med sine særpreg. Gruppen på Terminus er ikke med i tegneserien, men det VAR en gruppe kannibaler som hadde tilhold i et forstadsnabolag og jaktet på andre overlevende omstreifere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest _LilleMy

Jeg likte det veldig godt i begynnelsen, og det var spennende i noen sesonger før jeg synes det ble kjempekjedelig. Tok meg en pause for over et halvt år siden og har ikke begynt igjen enda... Kanskje en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte det veldig godt de første sesongene, men ble lei etterhvert. Ting eskalerer så til de grader i slike serier, minner meg litt om lost egentlig:P

Edit: sletta spoiler:)

Endret av Eneleh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har begynt å se på The Walking Dead-serien (ingen spoilere takk) og liker den hittil. Har kommet til begynnelsen av sesong 2. Egentlig liker jeg ikke sånne type dystre stemninger i serier/film, men liker denne ganske godt siden den er så bra laget ellers.

Hva synes dere om den? Hva er bra, hva er dårlig?

Anonym poster: d30c6ef8705dd49b8999b6df4f3b512e

Det er en flott serie - ikke mer å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den. Holder på med sesong fire som endelig er sluppet på amerikansk Netflix etter å ha sett de tre forrige to ganger.

Beste serien ever.

Anonymous poster hash: 5c91a...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...