Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Huffameg! Ja, det må jo egentlig gjøre vondt!

Bra det beste er på Youtube, da. Men likevel....

:klemmer:

Ja, det er mye der, men det er ikke helt det samme som å se et program. Man mister den småskravlinga innimellom og sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den småfleipinga og tullinga er jo en god del av det som gjør det spontant og morsomt! Hva gjorde du i fjor høst, egentlig?;)

Bra du får med deg denne sesongen, hvertfall! :)

Gleder meg til mer Kirgisistan-moro i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye der, men det er ikke helt det samme som å se et program. Man mister den småskravlinga innimellom og sånn :(

Alt finns på TVNorges nettTV! Så verdt å betale en femtilapp ellerså for å pløye gjennom sesong 1;)

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt finns på TVNorges nettTV! Så verdt å betale en femtilapp ellerså for å pløye gjennom sesong 1;)

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

Jaaa, det må du gjøre, Gjesten!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt finns på TVNorges nettTV! Så verdt å betale en femtilapp ellerså for å pløye gjennom sesong 1;)

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

Jaaa, det må du gjøre, Gjesten!! :hoppendeglad:

Hmm det var egentlig ikke en dårlig idé.. Men kjenner jeg blir litt demonstrativ når de prøver å ta betalt for det der :fnise:

Ja, den småfleipinga og tullinga er jo en god del av det som gjør det spontant og morsomt! Hva gjorde du i fjor høst, egentlig? ;)

Bra du får med deg denne sesongen, hvertfall! :)

Gleder meg til mer Kirgisistan-moro i morra!

Nei, hva gjorde jeg i fjor høst egentlig? Det kan ikke ha vært viktigere enn Ylvis i alle fall :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, det kan det ikke ha vært! Rare greier!

Skjønner at du ikke har lyst til å betale for det, men du kan jo betale for bare én måned, pløye gjennom hele sesongen og avslutte medlemsskapet igjen. Det er verdt det, vet du! : :nigo:

Kuuule gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger introen, jeg! Søte de er som knipser som åtteåringer :fnise:

8-åringer knipser?? :sjokkert:

Anonym poster: 16a2740f1d2703a03beae872f5d58698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg faktisk kanskje gjøre.. Men i kveld skal jeg kose meg med dem på TVNorge! :nigo:

:hoppendeglad: Jaaa, jeg også! Det blir GØY!

Liker hvordan denne tråden har gått fra å være "Ylvis plager andre" til "Ylvis er råkule". :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Jaaa, jeg også! Det blir GØY!

Liker hvordan denne tråden har gått fra å være "Ylvis plager andre" til "Ylvis er råkule". :fnise:

Jeg og :fnise: Men for at vi ikke skal bli anklaget for å gå off topic, legger jeg ut denne videoen fra I kveld med Ylvis hvor de faktisk plager andre.

http://www.youtube.com/watch?v=ojdm-uAd3fk

Også noe mer vi kan kose oss med, siden jeg var så godt i gang:

http://www.youtube.com/watch?v=0wTnjgyOcqc

:hoppendeglad:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Good thinking, Gjesten! Den "Kjempeform" viste jeg til kjæresten i går (vi er like kronisk opphengt i dem begge to), og hele kvelden ble vi gående rundt og småsynge på den. Der er de jo så unge, hehe!

Finn er jo blitt en klassiker! Vi var publikum da de viste den for første gang, og det er så morsomt å se dem se videoene. De var litt flaue over den, litt sånn "eh, noen ganger lager vi ting som er litt...spesielle....og så lurer vi på om vi kan vise det, men så..eh...gjorde vi det, da!" :hoho:

Vel, MissMas, om dere er i mindretall vet jeg ikke, men alle har jo forskjellig smak i både humor og andre ting. Men ekle er det første gang jeg har hørt at noen syns de er! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo så morsom fordi den er en parodi! Jeg elsker når de gjør sånne ting som gjør narr av teite ting. Som da de lagde dansebandsang med en ape, en døv mann og en 9-åring, og så faktisk fremførte det :ler:

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, ikke sant! Dattera til Bård syns jo teksten "Kjærlighet ja kjæærliiiiig" var genial! :fnise: Du har fått med deg endel fra fjorårssesongen, da, skjønner jeg!

Denne her er også skikkelig morsom! Den er ikke fra programmet deres, da. Og videoen bærer kanskje preg av at det har gått fra digital til analog kvalitet. Men likevel. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, ikke sant! Dattera til Bård syns jo teksten "Kjærlighet ja kjæærliiiiig" var genial! :fnise: Du har fått med deg endel fra fjorårssesongen, da, skjønner jeg!

Denne her er også skikkelig morsom! Den er ikke fra programmet deres, da. Og videoen bærer kanskje preg av at det har gått fra digital til analog kvalitet. Men likevel. :hoho:

Jaa, jeg har da youtube! Så har sett mye, ring på spring og sånn! :ler:

Det jeg derimot ikke finner, er to ting jeg gjerne vil se:

1. Ylvis på Beat for Beat

2. Da Ylvis var med på Hvem kan slå Aamodt og Kjus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett det du etterlyser jeg heller. Men jeg har (på VHS i kjellern, men jeg vet jeg har det) da de var gjester på gamle Senkveld. Der HC Andersen og Tommy Steine var programledere. Det var første gang jeg hørte verdensreglesangen! Tok opp alle episodene av det programmet. Må finne det igjen og se om jeg kan få VHS-spilleren til å virke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må gå sammen om en massiv kampanje for å få noen til å samle alt de har gjort ever og gi det ut på et eller annet sted.

Hahahaaaa. (Ja, jeg er også totalt opphengt og hardcore fan)

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mohaahaaa, bra det er flere som oss! Det var jo en god idé, hehehe! Må da være et marked for det! :nigo:

Jeg var på chatten de hadde på fredag, men det var slitsomt, der var det jo bare 12-13-åringer som spamma ned hele greia og sa "jeg drømmer om å møte dere mer enn jeg vil møte Justin Bieber!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle vært sånn vanlig chat, syns jeg, da. At man sender inn spørsmål og så får man svar på det de vil svare på. Når alle ungene og ungdommene bare skrev i vei uten sensur drukna jo alt annet. Men jeg fikk svar på spørsmålet mitt, da! Liker å tro at det var litt fordi jeg skrev noe om at "jeg er 31 og drukner i fjortiser her" før jeg spurte, hehe!

Men svar fra Bård! Blir jo helt starstruck, selv om jeg er et år eldre enn han! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha , ja, det var nok den kommentaren som fikk deg gjennom. Men ser ut som det er chat samtidig som showet, og det er jo litt dumt :/

Hva spurte du om? Og hva svarte han?? Hadde blitt enda mer starstruck om det kom svar fra Vegard da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...