Gå til innhold

Legger kort i kveld.


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du se noe på meg, fortid nåtid og fremtid? Venter spent på svar

Anonymous poster hash: 73f9e...4b8

Jeg svarer ikke anonyme brukere. Hvis du vil være anonym, kan du sende meg en pm. Men hvis halve kg sender meg pm, svarer jeg ikke på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt ta en generell på meg når du er opplagt igjen. Artig dette.

Ja, skal gjøre det. Ha litt tålmodighet, jeg kommer tilbake til tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt opplegget med multisitatene dine der du blant annet svarte på min kommentar. Ble det samme resultat på flere?

Nei, jeg blingsa litt, det var bare svar til de som ble svart på under sitatene. Beklager så mye.men telefonen ringte og jeg ble avbrutt. Jeg skal svare og legge kort for dere alle som hittil har spurt, men ikke til flere. Gjest kommer sikkert opp med en spådomstråd snart hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg blingsa litt, det var bare svar til de som ble svart på under sitatene. Beklager så mye.men telefonen ringte og jeg ble avbrutt. Jeg skal svare og legge kort for dere alle som hittil har spurt, men ikke til flere. Gjest kommer sikkert opp med en spådomstråd snart hun også.

Ok, takk for svar :)

Da gleder jeg meg til du kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som gjest :(

Hva mener du? At jeg ikke skal legge kort til deg? Har også andre på lista her som jeg er usikker på om bare følger med på tråden, f.eks. Sirah, Bixily, Cashbah, Tussilago, Spirreirrevipp. Det er greit å følge med selv om dere ikke ønsker kort.

Nå har jeg skrevet en liste, og skal prøve å legge kort til de jeg som ikke har fått det. Ser at jeg ikke tok alle i rekkefølge i går. Men jeg tar kanskje ikke alle i kveld, og tråden er stengt for nye som vil ha et legg. Det får bli en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å bli frisk uten operasjon?

Det vet jeg ikke og svarer ikke på så konkrete spørsmål siden jeg ikke er lege og ikke vet noe om deg eller din diagnose og prognoser.

Men jeg la kort for deg likevel. Du føler deg ofte bundet, som i et fengsel uten dagslys. Men det ser ut som du ser lyset i den andre siden av tunnelen og at din familie og dine venner eller din kjæreste/partner er noen som er gode støttespillere og du kjenner ofte en sterk takknemlighet, tror jeg, men du er ikke ike flink til å vise den alltid og det forstår alle rundt deg. Du har tenkt mye på urettferdighet, også før du ble syk, men du er over det det meste nå, du har funnet ut at man aldri kan ha kontroll på alt, og har på en måte akseptert urettferdigheten. Dette var kortene jeg fikk opp, de virker gunstige.

Jeg kan ikke svare på om du blir frisk. Dette må du ta opp med legene og gjøre en vurdering med.

Ønsker deg god bedring og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli lest :)

Nå ble jeg usikker. Det første som slår meg er at du har reist over et hav, det kan være bitre følelser som du har sloss med og vunnet over. Du er veldig sensitiv, og har evner og krefter. Det virker som du har flyttet fra en kystby og til et sted på "innlandet" en gang. Det kan se ut som du kommer til å gifte deg eller at du alt er gift. Har du reist mye, enten i bøkenes verden, eller på andre måter? Noe sier at du har en unik historie bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg ikke og svarer ikke på så konkrete spørsmål siden jeg ikke er lege og ikke vet noe om deg eller din diagnose og prognoser.

Men jeg la kort for deg likevel. Du føler deg ofte bundet, som i et fengsel uten dagslys. Men det ser ut som du ser lyset i den andre siden av tunnelen og at din familie og dine venner eller din kjæreste/partner er noen som er gode støttespillere og du kjenner ofte en sterk takknemlighet, tror jeg, men du er ikke ike flink til å vise den alltid og det forstår alle rundt deg. Du har tenkt mye på urettferdighet, også før du ble syk, men du er over det det meste nå, du har funnet ut at man aldri kan ha kontroll på alt, og har på en måte akseptert urettferdigheten. Dette var kortene jeg fikk opp, de virker gunstige.

Jeg kan ikke svare på om du blir frisk. Dette må du ta opp med legene og gjøre en vurdering med.

Ønsker deg god bedring og lykke til.

Tårene renner her. Det stemmer så utrolig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg usikker. Det første som slår meg er at du har reist over et hav, det kan være bitre følelser som du har sloss med og vunnet over. Du er veldig sensitiv, og har evner og krefter. Det virker som du har flyttet fra en kystby og til et sted på "innlandet" en gang. Det kan se ut som du kommer til å gifte deg eller at du alt er gift. Har du reist mye, enten i bøkenes verden, eller på andre måter? Noe sier at du har en unik historie bak deg.

Takk for at du tok deg tid :)

Det stemmer i alle fall at jeg er sensitiv og at jeg skal etterhvert skal gifte meg.

Det med bitre følelser kan også på en måte stemme.

Men jeg har bodd samme sted hele livet og ikke reist mye. Bøker har jeg ikke hatt interesse av eller tålmodighet til før nå i det siste, de to siste bøkene jeg har lest har handlingen foregått på tvers over hele verden, så mulig det er det du plukker opp? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på svar på noe som vil være gjeldene for resten av mitt liv. Kan du se noe om det?

Svaret blir positivt, men du vil føle deg litt overveldet og får lyst til å bli der du er, du kan miste motet, men det går over. Men jeg klarer ikke se hva du velger å gjøre. Du er i tenkeboksen (det trenger man ikke kort for å vite). Det virker som du må forlate noen for en periode, kanskje også en kjæreste og ha et avstandsforhold og det virker skremmende. Du er realistisk, og har god bakkekontakt. Jeg ville pratet med en du stoler på om det. Du virker forresten veldig bestemt på å forlate "åstedet der du er nå". Det er endringer på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kisskiss

hvis du kan en dag, så lurer jeg på hvordan det kommer til å gå i den nye jobben min, eventuelt andre ting som dukker opp. :laugh:

Endret av kisskiss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass, ja. :fnise: I'll be watching you. :):danse:

Er du så sjernert at du ikke vil få sannheta planta her inne på kg? Jeg får altså ikke legge kort til deg med andre ord. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...