Gå til innhold

Hva er det mest "harry" du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utenom tatoveringer , kvinner med dype utringninger, menn med treningstudio muskler som viser seg frem i trange t- skjorter, folk med solariumbrunfarge , adidas joggedresser ol. Så synest jeg folk som kaller alt de ikke liker for harry er harry! Tror jeg aldri har brukt ordet harry om noe før nå, men skjønner betydningen. Synes det er harry å bruke ordet harry om det meste man ikke liker.

Anonymous poster hash: 63da4...6ef

Da tror jeg ikke du skjønner betydningen av ordet "harry" likevel :fnise:

Anonymous poster hash: 29fe0...0df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tomasjj

Veskehunder

Fitnessdamer

Moods of Norway

sånn bortsett fra de åpenbare tingene da, mange nevnt tidligere.

Endret av tomasjj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nordmenn i cowboystøvler, vesternskjorte og cowboy-hatt som drikker seg dritings, drar på country-festival og danser på lokalet til låter av Sputnik.

Og folk som hører på Plumbo.

Det blir ikke mere harry enn Plumbo.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn i cowboystøvler, vesternskjorte og cowboy-hatt som drikker seg dritings, drar på country-festival og danser på lokalet til låter av Sputnik.

Og folk som hører på Plumbo.

Det blir ikke mere harry enn Plumbo.

Plumbo er kanskje harry for mange, men det drar i gang enkelte fester, så da kan det være et gøy innslag. Liker selv musikken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plumbo er kanskje harry for mange, men det drar i gang enkelte fester, så da kan det være et gøy innslag. Liker selv musikken :P

Den typen fester som gjerne er litt harry... :closedeyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den typen fester som gjerne er litt harry... :closedeyes:

I know ;) Er jo en grunn til at jeg bruker nick når jeg svarer, selvironi er viktig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know ;) Er jo en grunn til at jeg bruker nick når jeg svarer, selvironi er viktig :)

Hvis man ikke har vært på en harry fest minst en gang i sitt liv, har man ikke hatt det moro. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke har vært på en harry fest minst en gang i sitt liv, har man ikke hatt det moro. :opplyser:

Haha! :fnise: Er ikke helt uenig :fnise: Å ha det moro, er jo gøy uansett form for anledning!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Nordmenn i cowboystøvler, vesternskjorte og cowboy-hatt som drikker seg dritings, drar på country-festival og danser på lokalet til låter av Sputnik.

Og folk som hører på Plumbo.

Det blir ikke mere harry enn Plumbo.

Amen! Den type "musikk" og kledning er det mest harry som fins! Skinnvest, mokkasiner, hvite tennissokker, litt for kort steinvasket jeans, bart, fylla og DDE er også blodharry. Grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...