Gå til innhold

Sagaen om Isfolket....


Maimira

Anbefalte innlegg

Ahhh, Sagaen om Isfolket - hvilket blast from the past! Jeg var aldeles frelst, og har lest serien sikkert fem ganger :sjenert: Husker da bøkene var emne i "Kvitt eller dobbelt" og jeg satt foran skjermen og klarte alle spørsmålene :ler:

At uhellene dine skulle ha noe med at du leser disse bøkene å gjøre, er helt søkt. Da skulle jammen mange av oss blitt forfulgt av uhell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte hele serien uten å ha noen bokhylle, etter det har jeg konstant vært utsatt for snubling hjemme i stua. Jeg er sikker på at det har en sammenheng!



Anonymous poster hash: fe933...cd0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende du istedet har lest Den Forbannede Versjonen, nemlig Sagaen om Ishakkefolket?

Har du det, ligger du nok dårlig an og det er ingenting å gjøre med det.



Anonymous poster hash: 6c5d5...ae7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele serien 5 eller 6 ganger, og har vel aldri vært spesielt ulykkesforfulgt. Så tror nok ikke det har noen sammenheng nei. :)

Som andre skriver: det er enkel lesning, men en veldig spennende og fengende historie, med enkelte familier som er mer interessante enn andre. Jeg er veldig lettrørt, så gråt når enkelte store personligheter døde, mens jeg nesten skummet meg gjennom andre bøker bare for å få med meg akkurat det viktigste før jeg kunne begynne på neste. Kunne lese 3-4 bøker i slengen om jeg leste en helg, så det er ikke akkurat krevende. Men jeg elsker både Sagaen om Isfolket og Heksemesteren (en annen serie fra Margit Sandemo). :)



Anonymous poster hash: 7c9ad...b16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Jeg kjøpte hele serien uten å ha noen bokhylle, etter det har jeg konstant vært utsatt for snubling hjemme i stua. Jeg er sikker på at det har en sammenheng!

Anonymous poster hash: fe933...cd0

:lol: Åh, som jeg ler!

Til TS; Akkurat det der, tror jeg ikke er årsaken til dine bilproblemer. Da skulle jeg ha skyldt på William Shakespeare fordi kjøleskapet gikk i stykker, og at bilen min plutselig fikk flatt batteri midt i ødemarka forleden dag. Bare les, og kos deg. Finnes mye spøkerier, men tror ikke åndene hjemsøker deg via bøker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...