Gå til innhold

Etnisk norske gutter blir tapere


Gjest lei mamma

Anbefalte innlegg

Ingen vil vel ha ei som brukte ungdommen som hore for innvandrergutter. Dersom de har valgt gutten bort så vet han hvaslags jenter det er. Han har selvfølgelig ingen interesse av å ha noe med de jentene å gjøre senere i livet. La gutten flytte til der han trives.

Da er det jo ikke noe tap for ham at disse jentene ikke er intressert, heller :)

Og innvandrerguttene bli jo gift med kusina si uansett og vet fra barneskolen av at det er det de skal, når de er ferdige med å leke med de norske jentene :gjeiper:

Tror de eneste som "taper" er de som får panikk og har for dårlig selvtillitt til å forstå at det til slutt er de etnisk norske som gifter seg med de norske jentene uansett.

Som tidligere påpekt i tråden, så er det svært få norske jenter som vil gifte seg med en muslim og bli bestemt over.

Jeg tror det handler om samme mentalitet som når jentene drar til Syden og horer der. Det er gøy å leke seg, men så går de tilbake til hverdagen igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og innvandrerguttene bli jo gift med kusina si uansett og vet fra barneskolen av at det er det de skal, når de er ferdige med å leke med de norske jentene :gjeiper:

Tror de eneste som "taper" er de som får panikk og har for dårlig selvtillitt til å forstå at det til slutt er de etnisk norske som gifter seg med de norske jentene uansett.

Som tidligere påpekt i tråden, så er det svært få norske jenter som vil gifte seg med en muslim og bli bestemt over.

Javel.. enn hvis man synes at det er avskyelig at kvinner kan ha så lav moral at de har seg med slike gutter?

Jeg kunne aldri vært sammen med ei dame som har hatt seg med en masse muslimske menn.

Jeg synes det vitner om lav moral og elendig dømmekraft, elendig, rett og slett.

Så får andre bare rope ut om rasisme og Gud vet hva. Jeg finner meg bare ikke i det, og er ikke villig til å akseptere den slags oppførsel.

Hvis noen har lyst til å være dørmatta til en eller annen undertrykkende fjott, som konsekvent omtaler kvinner med begrepet "horer" i stedet for kvinne/dame, og som åpent uttaler at "alle norske jenter er horer", ja da er de kvinnene alt for dumme, har for dårlig dømmekraft og elendig moral, til at jeg vil ha noe som helst med de å gjøre.

Sånne damer vemmer meg, rett og slett.

Jeg har selv vært vitne til hvordan noen nye landsmenn snakker om jenter.

En gruppe ganske unge gutter står og snakker, tipper de var kanskje 20-23 år gamle.

"Alle norske jenter er horer. Særlig de som heter Siri. Alle jeg har møtt som heter Siri har vært horer. Jeg knulla ei som het Siri, jeg lover, hun var helt vill og drev og sugde på fingrene mine mens vi knulla, skikkelig hore ass!"

Herlige folk. Jeg håper Siri følte seg verdsatt og viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne damer vemmer meg, rett og slett.

Jeg har selv vært vitne til hvordan noen nye landsmenn snakker om jenter.

En gruppe ganske unge gutter står og snakker, tipper de var kanskje 20-23 år gamle.

"Alle norske jenter er horer. Særlig de som heter Siri. Alle jeg har møtt som heter Siri har vært horer. Jeg knulla ei som het Siri, jeg lover, hun var helt vill og drev og sugde på fingrene mine mens vi knulla, skikkelig hore ass!"

Herlige folk. Jeg håper Siri følte seg verdsatt og viktig.

Nå må du huske på at det er ungdosskoleelever det er snakk om oftest. Noen også i vdg skole. Men etter det gifter innvandrergutta seg med kusinen.

Og det er da sannelig ikke rart de sier at de norske er horer. De har jo hatt seg med dem gratis...Villige jenter som drar ned buksa på toalettet på et utested gir jo ikke noe annet inntrykk, gjør de vel?.

Du sier jo selv at de er horer med lav moral...

Det jeg lurer på er hvorfor du forventer høy moral hos jenter som er i ferd med å vokse opp og bli voksne, og bare gjør som alle de andre, mens de skal lære egne verdier.

Man er ikke født med høy moral.

Det må læres hjemmerfa.

Nordmenn lar døtrene leve slik de gjør, og teste grenser.

De som blir nedverdiget er jo innvandrerguttene som er bra nok til å bli knullet i hemmelighet, men ikke bra nok til å få jobb i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene vet hva de går til. Om de ender opp med rykte for å være hore så får det så være. Jeg må innrømme at det er ikke fristende å å bli sammen med en jente som har brukt tenårene som madrass for gjengene som henger i sentrum. Enorm turn-off!

gjest: Innvandrerguttene har skutt gullfuglen de. Får akkurat det de er ute etter. Finner seg noen løse fjortissjenter, bruker de til å pule på, går videre når de er lei. Jentene står igjen med stempelet.

Det finnes også mange jenter på den alderen som ikke legger seg på rygg så lett. Så å forvente bedre er bare rett.

Endret av Mann-87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene vet hva de går til. Om de ender opp med rykte for å være hore så får det så være. Jeg må innrømme at det er ikke fristende å å bli sammen med en jente som har brukt tenårene som madrass for gjengene som henger i sentrum. Enorm turn-off!

gjest: Innvandrerguttene har skutt gullfuglen de. Får akkurat det de er ute etter. Finner seg noen løse fjortissjenter, bruker de til å pule på, går videre når de er lei. Jentene står igjen med stempelet.

Det finnes også mange jenter på den alderen som ikke legger seg på rygg så lett. Så å forvente bedre er bare rett.

Å være sammen med gutter i tenårene som du ikke blir gift med et ikke det samme som å være madrass...

Er norske jenter som har hatt etnisk norske kjærester de ikke ble gift med også madrass, eller gjeder det bare når kjæresten ikke er etnisk norsk?

I tilfelle syns jeg du opererer med dobbeltmoral.

Hvis du tror du skal finne en jomfru som aldri har hatt kjæreste i tenårene, så sier jeg lykke til.

Da er hun i tilfelle en sosialt mistilpasset burugle, som satt på venneløs på jenterommet hele oppveksten uten å få normale erfaringer med gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene vet hva de går til. Om de ender opp med rykte for å være hore så får det så være. Jeg må innrømme at det er ikke fristende å å bli sammen med en jente som har brukt tenårene som madrass for gjengene som henger i sentrum. Enorm turn-off!

gjest: Innvandrerguttene har skutt gullfuglen de. Får akkurat det de er ute etter. Finner seg noen løse fjortissjenter, bruker de til å pule på, går videre når de er lei. Jentene står igjen med stempelet.

Det finnes også mange jenter på den alderen som ikke legger seg på rygg så lett. Så å forvente bedre er bare rett.

Jeg tviler litt på at disse jentene får noe større problem med å finne seg en norsk mann når den tid kommer. Om det ikke er alle som ville like å tenke på at dama har vært knulledukke for innvandrergutter i tenårene mens hun spyttet etter norske gutter, trenger hun jo ikke snakke så høyt om det i ettertid. Så det er ikke sikkert dette blir noe handikap. De finner seg nok snille norske menn de fleste av dem. Når de er klare for å slå seg til ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være sammen med gutter i tenårene som du ikke blir gift med et ikke det samme som å være madrass...

Er norske jenter som har hatt etnisk norske kjærester de ikke ble gift med også madrass, eller gjeder det bare når kjæresten ikke er etnisk norsk?

I tilfelle syns jeg du opererer med dobbeltmoral.

Hvis du tror du skal finne en jomfru som aldri har hatt kjæreste i tenårene, så sier jeg lykke til.

Da er hun i tilfelle en sosialt mistilpasset burugle, som satt på venneløs på jenterommet hele oppveksten uten å få normale erfaringer med gutter.

Mange av de jentene jeg vet om som henger med innvandrergutter, de går på rundgang i gjengen. Dette er de kule gutta som henger i byn hele dagen og flørter med småjenter. De velger jeg å kalle madrasser.

Jeg tviler litt på at disse jentene får noe større problem med å finne seg en norsk mann når den tid kommer. Om det ikke er alle som ville like å tenke på at dama har vært knulledukke for innvandrergutter i tenårene mens hun spyttet etter norske gutter, trenger hun jo ikke snakke så høyt om det i ettertid. Så det er ikke sikkert dette blir noe handikap. De finner seg nok snille norske menn de fleste av dem. Når de er klare for å slå seg til ro.

Mange av disse jentene oppfører seg som tøser, og det er ikke alltid det slipper selv om de blir eldre. Har man et dårlig rykte så spres det fort. Treffer jeg en jente som har vært en av madrassene til disse gjengene, så blir hun rimelig fort uaktuell som partner. Og har man rykte for å være løs (noe mange av disse typene gledelig forteller om) så tiltrekker man seg gutter som er ute etter å få seg et knull. Man gjør ikke jakten på en god kjæreste lettere ved å være knulledukke for en gjeng tapere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slutt å bruk ord som løs og billig om jkenter. Ingen er det omså de går naken, noe alle jenter burde. Så det så. Det er sårende når folk skal trampe på jenter som prøver alt for å være sexy og pen og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler litt på at disse jentene får noe større problem med å finne seg en norsk mann når den tid kommer. Om det ikke er alle som ville like å tenke på at dama har vært knulledukke for innvandrergutter i tenårene mens hun spyttet etter norske gutter, trenger hun jo ikke snakke så høyt om det i ettertid. Så det er ikke sikkert dette blir noe handikap. De finner seg nok snille norske menn de fleste av dem. Når de er klare for å slå seg til ro.

Når du påstår at de norske jentene er knulledukker som spytter etter de norske guttene så legger du nok din egen virkelighetsforståelse (og fetish?) inn i dette. De norske jentene finner den mest attraktive og stilige badboyen/familiegutten i klassen. Det betyr ikke nødvendigvis at jentene spytter etter de andre. Hun ser ikke på resten av klassen med forakt, selv om hun faller for Imran eller Haqeem...

Hun blir bare ikke intressert i Petter og Amund før etter fjortisfasen, når hun oppdager andre sider ved livet og får dypere verdier...

Og så er det mulig at Ingeborg og Hedvig ikke ser på den etniske opprinnelsen til sine venner når hun forelsker seg, men at det er adferden (selvsikker) og utseendet (høy, mørk) som er tiltrekkende.

Da må bare Ola skjerpe seg og ikke pyngle rundt i bakgrunnen og sutre om å bytte skole fordi Vivek blir bedre likt.Sånt har aldri vært tiltrekkende for en fjortenåring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de jentene jeg vet om som henger med innvandrergutter, de går på rundgang i gjengen. Dette er de kule gutta som henger i byn hele dagen og flørter med småjenter. De velger jeg å kalle madrasser.

Mange av disse jentene oppfører seg som tøser, og det er ikke alltid det slipper selv om de blir eldre. Har man et dårlig rykte så spres det fort. Treffer jeg en jente som har vært en av madrassene til disse gjengene, så blir hun rimelig fort uaktuell som partner. Og har man rykte for å være løs (noe mange av disse typene gledelig forteller om) så tiltrekker man seg gutter som er ute etter å få seg et knull. Man gjør ikke jakten på en god kjæreste lettere ved å være knulledukke for en gjeng tapere.

Og da betyr det at sønnen til TS bør bytte skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da betyr det at sønnen til TS bør bytte skole?

JA, DET SYNES JEG HAN SKAL.

Ikke bare pga dette, men også for å slippe andre problemer tilknyttet "flerkulturens fortreffelighet"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de jentene jeg vet om som henger med innvandrergutter, de går på rundgang i gjengen. Dette er de kule gutta som henger i byn hele dagen og flørter med småjenter. De velger jeg å kalle madrasser.

Mange av disse jentene oppfører seg som tøser, og det er ikke alltid det slipper selv om de blir eldre. Har man et dårlig rykte så spres det fort. Treffer jeg en jente som har vært en av madrassene til disse gjengene, så blir hun rimelig fort uaktuell som partner. Og har man rykte for å være løs (noe mange av disse typene gledelig forteller om) så tiltrekker man seg gutter som er ute etter å få seg et knull. Man gjør ikke jakten på en god kjæreste lettere ved å være knulledukke for en gjeng tapere.

Jeg har litt problemer med å forstå hvordan man kan si at noen blir taper av å velge bort en de ikke vil være sammen med på grunn av hennes rykte...

Dessuten er det vel jenter som ikke vil få et sånt rykte, så de oppfører seg annerledes. Da kan du vel date disse?

Kan ikke skjønne hvordan etinsk norske gutter taper noe som helst på å velge bort damer som har en fortid gutten ikke liker...

Det handler jo om å ta et selvstendig valg.

Problemer et nok at de etnisk norske guttene har for dårlig selvtillit og føler seg truet av de andre guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du påstår at de norske jentene er knulledukker som spytter etter de norske guttene så legger du nok din egen virkelighetsforståelse (og fetish?) inn i dette. De norske jentene finner den mest attraktive og stilige badboyen/familiegutten i klassen. Det betyr ikke nødvendigvis at jentene spytter etter de andre. Hun ser ikke på resten av klassen med forakt, selv om hun faller for Imran eller Haqeem...

Dersom du leser den artikkelen om de "fargeblinde" jentene så omtaler de helt klart norske gutter med forrakt.

Dersom de forakter norske gutter så skylder norske gutter dem bare forrakt tilbake. Jeg ser ingen grunn til at norske gutter skal gi disse jentene annet enn forakt nå eller senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du leser den artikkelen om de "fargeblinde" jentene så omtaler de helt klart norske gutter med forrakt.

Dersom de forakter norske gutter så skylder norske gutter dem bare forrakt tilbake. Jeg ser ingen grunn til at norske gutter skal gi disse jentene annet enn forakt nå eller senere i livet.

Ja, la oss begynne med en hat-spiral folkens. Det er ikke noe bedre enn å legge opp til en paranoia som innebærer at innvandrerne splitter befolkningen i to så de kan ha overtaket. Spesiellt når de hater oss i utgangspunktet :)

Da kan vi ha et hyggelig samfunn der alle hater og alle går på spesialskoler med utvalgte folk de ikke er redde for.

Det å være taper er jo når man gir opp og lager sin egen skole fordi man ikke takler en utfordring. Hvis man ikke har noe positivt å by damene sine på, slik at de velger andre og forakter en, kan man vel også si at man er en taper. Spesiellt hvis man velger å stikke hodet i sanden og være sur og sjalu, i stedet for å ta ansvar og vise damen hva man kan gi dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer et nok at de etnisk norske guttene har for dårlig selvtillit og føler seg truet av de andre guttene.

Problemet til norske gutter er at de står ikke ansikt til ansikt med EN somalisk gutt. De står alene ansikt til ansikt med en gjeng på 6-7 somaliske gutter og de vet at dersom de ikke trekker seg så kommer disse tappre somaliske guttene med "æren" sin å grisebanke de. De har så høy "ære" at de gjerne står i ring og sparker den som ligger nede. Så det har ikke noe med å "føle" seg truet. På Grønnland streifer innvandrergjenger rundt for å spore opp norske gutter deg kan bølle med. Det er ikke noe "følt", det er fakta.

Og dersom den norske gutten trekker seg står "fargeblinde" norske jenter og fniser over de følsome, flørtende kjekkassene og fnyser av den feige norske gutten.

Det det å legge ansvaret for at norske gutter utsettes for bølling av invandrergjenger på de norske guttenes selvtillit og ikke på innvandrergjengene er sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en som fordømmer muslimske menn og deres holdning til kvinner på det sterkeste.

Men han er nærmest lik en muslim selv, har overhodet ingen respekt for meg. Ber meg slutte kurs da han mistenker at det er mange menn der, tror jeg har meg med menn på jobben etc. Og selv om jeg slutter på kurs så holder han likevel ikke ord og gir faen i meg, gidder ikke engang besøke meg.

Nå har ikke jeg mye godt å si om muslimske menn selv heller, og kunne virkelig aldri tenke meg en slik mann, men jammen er der mye dobbeltmoral blandt norske menn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man ikke har noe positivt å by damene sine på, slik at de velger andre og forakter en, kan man vel også si at man er en taper. Spesiellt hvis man velger å stikke hodet i sanden og være sur og sjalu, i stedet for å ta ansvar og vise damen hva man kan gi dem...

Om gutten har eller ikke har noe positivt å by på spiller ingen rolle. Jentene har bestemt seg for å betrakte han som feig basert på at han er etnisk norsk. Fet finnes ingen grunn til å bruke tid og energi på folk som har forhåndsdømt deg og ikke er interessert i å gi deg en sjanse. Det finnes ingen gode grunner til at sønnen til TS skal gå på skole på østkanten. Det finnes grunner som trivsel, læremiljø, å bli behandlet som en likemann ved å gå på skole på vestkanten.

Gutten er ikke en taper av at andre forhåndsdømmer han. Hverken av at jentene på Grønland forhåndsdømmer han eller av at du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om gutten har eller ikke har noe positivt å by på spiller ingen rolle. Jentene har bestemt seg for å betrakte han som feig basert på at han er etnisk norsk. Fet finnes ingen grunn til å bruke tid og energi på folk som har forhåndsdømt deg og ikke er interessert i å gi deg en sjanse. Det finnes ingen gode grunner til at sønnen til TS skal gå på skole på østkanten. Det finnes grunner som trivsel, læremiljø, å bli behandlet som en likemann ved å gå på skole på vestkanten.

Gutten er ikke en taper av at andre forhåndsdømmer han. Hverken av at jentene på Grønland forhåndsdømmer han eller av at du gjør det.

Jeg mener jo at han har noe positivt å by på, men at han ikke viser det fram.

Det gjør han vel ikke av de grunnene du gir. Nemlig at norske gutter har bestemt seg for å tro at de er underlegne og at de blir foraktet. Du går jo ut fra at det er sånn selv og det ser ut til at du ikke vil tro på noe annet heller. Og det kommer av dårlig selvtillit.

Hvis du selv mener du er en taper, og TS sin sønn selv mener han er en taper og må bytte skole , og dere er fast bestemt på det, så blir dere tapere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet til norske gutter er at de står ikke ansikt til ansikt med EN somalisk gutt. De står alene ansikt til ansikt med en gjeng på 6-7 somaliske gutter og de vet at dersom de ikke trekker seg så kommer disse tappre somaliske guttene med "æren" sin å grisebanke de. De har så høy "ære" at de gjerne står i ring og sparker den som ligger nede. Så det har ikke noe med å "føle" seg truet. På Grønnland streifer innvandrergjenger rundt for å spore opp norske gutter deg kan bølle med. Det er ikke noe "følt", det er fakta.

Og dersom den norske gutten trekker seg står "fargeblinde" norske jenter og fniser over de følsome, flørtende kjekkassene og fnyser av den feige norske gutten.

Det det å legge ansvaret for at norske gutter utsettes for bølling av invandrergjenger på de norske guttenes selvtillit og ikke på innvandrergjengene er sykt!

Da handler det om å måtte bytte skole på grunn av at man blir utsatt for vold, og ikke fordi man ikke får damer...

Da handler det også om at regjeringens politikk er så feilslått at ungdomm fra innvandrermiljøer går ut og bruker makt mot befolkningen i landet. Da er det ikke lenger et spørsmål om at en tenåring ikke får seg dame i klassen og er snurt, men det handler om utvilking av dyptgripende strukturer i samfunnet som er en helt annen debatt. Nemlig hvordan man forhindrer at innvandrere føler seg så utsatt i samfunnet at de slår tilbake med vold for å føle en viss type kontroll over eget liv.

Da blir ikke løsningen at Ola Nordmann bytter skole, men at ghettoer brytes opp og at elever fra minortitetsmiljøer ikke konsentreres på enkelte skoler i Oslo og reker gatelangs for å tyne "vantro nordmenn" så de kan føle mindre avmakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da handler det om å måtte bytte skole på grunn av at man blir utsatt for vold, og ikke fordi man ikke får damer...

Da handler det også om at regjeringens politikk er så feilslått at ungdomm fra innvandrermiljøer går ut og bruker makt mot befolkningen i landet. Da er det ikke lenger et spørsmål om at en tenåring ikke får seg dame i klassen og er snurt, men det handler om utvilking av dyptgripende strukturer i samfunnet som er en helt annen debatt. Nemlig hvordan man forhindrer at innvandrere føler seg så utsatt i samfunnet at de slår tilbake med vold for å føle en viss type kontroll over eget liv.

Da blir ikke løsningen at Ola Nordmann bytter skole, men at ghettoer brytes opp og at elever fra minortitetsmiljøer ikke konsentreres på enkelte skoler i Oslo og reker gatelangs for å tyne "vantro nordmenn" så de kan føle mindre avmakt.

Du trenger ikke faktisk bruke vold så lenge trusselen om vold er åpenbar. Det er den underliggende trusselen om represalier som gjør at de enslige norske guttene trekker seg.

Det er heller ingen grun til at TS skal ofre sin sønn for at slike som deg skal nå sine mål i integreringspolitikken. Flytt dit selv og la dine egne unger få gjennomgå. Ikke forvent at andre skal ofre ungdomstiden til ungene sine for dine synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...