Gå til innhold

Jeg er ikke religiøs, men norn ganger føler jeg at jeg ikke er alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er fryktelig rart. Jeg er ikke religiøs, men noen ganger når jeg egentlig er helt alene så føler jeg at noen er der sammen med meg. Dette gjelder spesielt min kjære bestefar som døde for 11 år siden. Han var som en far for meg (min egen stilte aldri opp). Da han døde var jeg sønderknust, og selv om tiden selvfølgelig har hjulpet er jeg fortsatt ikke helt ferdig med å sørge. Han var en fantastisk mann og jeg savner ham enormt mye.

Saken er at jeg noen ganger føler at han er tilstede. At han ser og hører meg, kanskje til og med passer litt på. Jeg tror jo egentlig ikke på sånt, men likevel dukker følelsen opp med jevne mellomrom. Det er noe med atmosfæren. Jeg har til og med snakket til ham. Ikke fordi jeg virkelig trodde at han var der, bare i tilfelle.

Jeg håper virkelig at det stemmer, men jeg tror dessverre ikke det. Noen som har opplevd det samme eller tror på slikt og kan komme med oppmuntrende ord?

Anonymous poster hash: e49b0...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åndeverdenen. Noen er veldig følsomme eller høysensitive, og således "mottakelige" for sånt som du opplever. Helt vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...